
Kuva vauriosta: https://picasaweb.google.com/1106583900 ... 9917845282
Valvoja: Moderators
Kuulostaa todella reilulta vaihtoehdolta vahinkoon, varsinkin, kun kyseessä on vielä itse siitetty ja varaton nuori ihmisyksilö.Aquatica kirjoitti:Asiaa ei tämä nyt mitenkään helpota, mutta eikös tekijältä pidä periä viimosta penniä myöden tuollaaset?
Kundien sukunimi on Hakonen, toinen veljeksistä, Janne, tekee huoltoja, korjauksia yms, etenkin jenkkejä ja varmaan myös prätkiä. Mutta käytännössä varmaan minkä laitteen vaan.h_lauri kirjoitti:Jos Pitäjänmäen putiikki on jokin harrikkapajakin (automaalaamo sininen tjs?), voin suositella. Meidän 156:n helmasaumat laitettiin siellä viime vuonna, oikaisivat samalla tunkinjälkiä oikealta puolelta ja ainakin vielä maalipinta on ihan jees. Viimeksi katsoessa ei ainakaan lumiharjaa ollut käytetty.
Kiitos kommenteista, jatkan tarjousten kyselyä ja pohdintaa. Pitskun pajat olisivat ihan lähipalvelu, Takkatielle on tästä kivenheitto. Kämmelsin juuri jotain tuolla picasassa, nyt pitäisi kuvan taas aueta.Griffith kirjoitti: Toi kuva ei auennut, joten en osaa sanoa mitään arviota hinnasta. Ja tuosta Pitäjänmäen putiikista, en ole varma, oikovatko myös, vai pelkästään maalaavat.
Kahva taitaa olla ainakin erilainen.VMTD kirjoitti:Tuohan on peruspunainen, olisi ollut vasen takaovi mutta metallipunainen. Tosin sedanista, oliko tuo sw:n takaovi erilainen?
h_lauri kirjoitti:Jos Pitäjänmäen putiikki on jokin harrikkapajakin (automaalaamo sininen tjs?), voin suositella. Meidän 156:n helmasaumat laitettiin siellä viime vuonna, oikaisivat samalla tunkinjälkiä oikealta puolelta ja ainakin vielä maalipinta on ihan jees. Viimeksi katsoessa ei ainakaan lumiharjaa ollut käytetty.
Priimaa ei saa halvalla. Hinta ei kuulosta mitenkään kohtuuttomalta, jos tekevät hyvää jälkeä. Uskoisin, että tuollaisen kolhun korjauttaminen ammattipuljussa viidelläsataa ei anna mitään ensiluokkaista lopputulosta.Roadkill kirjoitti:Kokemus oli hieno, sillä paikka oli todella rehellinen ja alkuperäinen hikipaja. Kaveri lupasi soittaa tarjouksen hieman laskeskeltuaan. Olin melko toiveikas, sillä puitteet antoivat odottaa edullista hintaa. Toisin kävi – 1150 e! Hintaa ilman kuittia en tosin pyytänytkään.
Kahva tosiaan on sw:ssä kantikkaampi ja onhan siinä oven yläosassa eroa muutenkin.Roadkill kirjoitti:Terve Kaitsu, tämä on tosiaan kompakti Alfa Rosso.Mutta hyvä tietää, palailen asiaan jos oven vaihto tulee ajankohtaiseksi. Tähän kovan onnen 156:seen on tullut muuten satsattua vuoden aikana sen verran, että sillä rahalla olisi voinut ostaa sinun turbodieselisi
Jyskyed, onko kahva tosiaan erilainen? Olin aika saletti, että samanlaisia räppäniä nämä ovat...
pjotrthegreat kirjoitti:Odota kesää, ulkona on ihan hyvä maalailla...
Spray maalilla saa ihan hyvät pinnat....
Mikä nyt sitten on kenenkin mielestä tyydyttävä...pjotrthegreat kirjoitti:Totuus on kuitenkin se että sillä pääsee varsin tyydyttävään lopputulokseen.
Aika moni on tälläkin foorumilla laittanut - ja tulee laittamaan vehkeisiinsä paljon rahaa suhteessa auton markkina-arvoon. Eikä siinä ole mitään ihmeellistä, jos autostaan tykkää ja sitä meinaa pitää. Mutta se on fakta, että jos tuollasen '02 156 SW:n kyljen (tai puolet siitä) söhii kotipihassaan spraylla, laskee se arvoaan enemmän mitä korjaus ammattilaisella tulisi kustantamaan.Ja jos auto on alle neljäntonnin hintaluokassa - joka ikinen lati jonka siihen laittaa on yksiselitteisesti persnettoa...
Juu, en lähde omiani kehumaankaan, mutta sen verran kokemus on opettanut että jos vaan laittaa aikaa ja vaivaa riittävästiJalamari kirjoitti:^Eniten sitä persnettoa taitaa tulla noista omista spraymaalailuista.Toki jos sitä autoaan ei meinaa koskaan myydä. Jotain pientä paikkuuta voi maalailla, mutta että koko kylki tai auto.
Ei se sun paukkupullolla maalattu 166 ainakaan kuvissa kauheen vakuuttavalta näyttäny.