166:n helman kiinnitysklipsejä jostain puolalaisesta firmasta, jonka nimeä en osaa edes kirjoittaa
Samaan autoon myös moottorin ylätuen Silentblock-pusla, Portugalista.
Vielä olis hakusessa busson huohotusletku 60624680. Toisaalta jos mittais halkaisijan, niin ihan helpohkosti tehtävissä itsekin...
Olen kauan haikallut autoa jossa olisi tehoja vähän reippaammin ja Alfalta ei moista järkevään hintaan löydy. Päädyin sitten tähän, BMW 645 CI -05 vaikka vaimo pitkään sanoi että meillehän ei bemua hankita. Tosi mahtava kärry, 333 hp ja mahtavat murinat. Kaikilla namuilla ja loistavassa kunnossa. Hinta oli varsin kohtuullinen.
@Ottimo
On se kaunis . Onnittelut hienosta hankinnasta.
Itse hankin käytetyn vaihdelaatikon MiTo:oon Saksasta (tulossa), vaihdelaatikon vaihtoa varten yleismallin kannatinpalkin moottorille motonetista ja muutamia muita pikkuroippeita samaan syssyyn.
Edit 8.6.2018: Jannä juttu. Tilasin boxin Saksalaiselta toimittajalta, ihan maan länsirajalta. DB Schenkerin paketti lähti trackingin mukaan Puolasta. Ilmankos kaikkien koodien selville saaminen kesti aina melkoisen tovin. Kuormakirjan mukaan tulossa 60kg:n painoinen möhkäle. Saas nähdä on siellä tiiliä kummempaa....
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
Eilen oli toho kotitielle hyytyny seatti.
Pysähyin yötöistä aamupäivällä kotiin saapuessani jeesimään kulkijaa. Loppupeleis lykättiin vagina mun pihalle ja yritettiin elvyttää. Ei elpyny loppujenlopuks - oli tankattu bensaa riisseliin ja ei tartannu aineenvaihdon jälkeenkään.
Kiitoksena myötätunnosta sain mm. ruskean nipsumuikin.
Käräjäoikeuden tuomio. Uusi osoite, auto, pankkijärjestelyitä ja kaikenlaista kalustetta onkin tullut jo hommattua. Toisinsanoen avioero. Oikeus ajella Giulialla meni valitettavasti vaihdossa.
We are healthy only to the extent that our ideas are humane.
Isola kirjoitti:Tuulastusvälineet: atrain ja pari tuikkua. Pakettiin kuuluu vajaan viiden litran makaronikattila. Villa Isolan ruokalistalla siis pasta al pescatore?
Isola kirjoitti:Tuulastusvälineet: atrain ja pari tuikkua. Pakettiin kuuluu vajaan viiden litran makaronikattila. Villa Isolan ruokalistalla siis pasta al pescatore?
Isola kirjoitti:Jälkimmäinen, tarkemmin A727. Käsittääkseni pomminkestävän maineessa. Öljypohjan tiivisteen tuohon joutuu vaihtamaan, muuten vaikuttaa ehjältä.
Luonnollisesti on sanomattakin selvää, ettei tällainen auto herätä samanlaista suurten massojen intohimoa kuin vaikkapa joku tämän vuosituhannen Alfa. Ehkä kuitenkin mahdollisesti saattaisi löytyä pieni joukko foorumilaisia, joista olisi kovin mukava silloin tällöin lukea muutama sana kokemuksia tämmöisestäkin erikoisuudesta vaikka projekti- tai Maserati-topicissa.
Projektiketjun perustamiseen on niin indikaatioita kuin kontraindikaatioitakin. Kai sellainen täytyy avata, vaikka intohimoni ajoneuvojeni esittelyyn näkeekin esim. postausteni määrästä "Pic of your car"-ketjussa – niitä ei ole. Kolmosia ei nyt kuitenkaan ole Suomessa varsinaisesti liikaa, joten kaikki kokemusten jakaminen näistä on potentiaalisesti hyödyllistä ja puoltaa projektiketjua.
Autohan on kevyt projekti. Sellaisena tosin helpoimmasta päästä, koska oikeastaan mitään osia ei puutu. Lupaan silti, että sitä ei nähdä Bellassa vielä tänä kesänä. Jos isompia takaiskuja ei tule, talvisäilöön on kuitenkin tarkoitus mennä ajamalla.
Polforea kirjoitti:Kemppi Migger, ei ihan tuore mutta varsin siisti ja hyväkuntoinen.
Ihan ok vehje, käytellyt vastaavaa vuosikausia. Ja mikäli et satu tietämään niin näistä hajoaa välillä ohjainkortti. Uusi maksoi jo vuosikausia sitten noin 500e. Mutta korjaantuu yleensä vaihtamalla alle 10e maksava rele.
Isola kirjoitti:Jälkimmäinen, tarkemmin A727. Käsittääkseni pomminkestävän maineessa. Öljypohjan tiivisteen tuohon joutuu vaihtamaan, muuten vaikuttaa ehjältä.
Luonnollisesti on sanomattakin selvää, ettei tällainen auto herätä samanlaista suurten massojen intohimoa kuin vaikkapa joku tämän vuosituhannen Alfa. Ehkä kuitenkin mahdollisesti saattaisi löytyä pieni joukko foorumilaisia, joista olisi kovin mukava silloin tällöin lukea muutama sana kokemuksia tämmöisestäkin erikoisuudesta vaikka projekti- tai Maserati-topicissa.
Polforea kirjoitti:Kemppi Migger, ei ihan tuore mutta varsin siisti ja hyväkuntoinen.
Ihan ok vehje, käytellyt vastaavaa vuosikausia. Ja mikäli et satu tietämään niin näistä hajoaa välillä ohjainkortti. Uusi maksoi jo vuosikausia sitten noin 500e. Mutta korjaantuu yleensä vaihtamalla alle 10e maksava rele.
Vetokoukku trollaamassa paikoillaan, kun ei ole suojatulppaa kiinnitykseen - lumiharjaa ei ole, eikä edes moottorinlämmitintä, auto kun ei ole kunnollista talvea vielä tähän mennessä nähnyt.
Viimeksi muokannut Ruokoton, 26 Kesä 2018, 19:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vetokoukku trollaamassa paikoillaan, kun ei ole suojatulppaa kiinnitykseen - lumiharjaa ei ole, eikä edes moottorinlämmitintä, auto kun ei ole kunnollista talvea vielä tähän mennessä nähnyt.
4/5-ovinen auto ilman vetokoukkua on kuin huora ilman p*llua. Turha itsestäänselvyyksistä on trollata.
^Imatralta löytyisi hyväkoppainen 147, josta mylly kilahti. Pyytävät 500, mutta voisi saada tingittyä vielä...
Pystyy ajamaan mutta savuttaa niin saatanasti