Mitenkäs tiukkapipoista kansaa Alfailijat yleensä on? Olen miettinyt, että arvaisiko (ja mitä hyötyä on) liittyä kerhotoimintaan lähinnä siten, että kävisi joskus vaikka jollain kokoontumisajolla tms... Mutta minua on arveluttanut se, miten hieman ruppanassa kunnossa (kukkii, nykii ja ei muutenkaan ole mikään hirmuinen ruusu...) oleva Alfani saa siellä vastaanottoa..? Kuten on huomattu, kyselen täälläkin mielelläni ja joskus varmasti muiden mielestä hyvin itsestäänselviä asioitakin mutta sitä en siedä, että tullaan neuvomaan, opastamaan, käskemään ja kehottamaan tyyliin "tiedän kaikesta kaiken ja vähän enemmänkin...". Olen joskus ollut erään nimeltämainitsemattoman Amerikkalaisen autokokoontumisen mukana ja siellä ilmeni tätä.
Toinen ryhmä on autollaan elvistelijät. Kiesi on mielellään seuraavan vuoden mallia kaikilla herkuilla, kiiltää enemmän kuin papin *no jätetään sanomatta* ja sen vieressä hinkataan kuin euroopan omistajat ja muiden autot ei ole mitään.
Ai niin, olihan minulla asiaakin... Voikohan jossain olla väljää vai onko kenties auraukset poskellaan vai mistä mättää kun tuntuu, että autoni on äärimmäisen uraherkkä? Muuttuu levottomaksi heti kun on vähänkin uraa tai skrubua tien pinnassa. Ilmanpaineet ovat tasaiset ja ohjeistusten mukaiset mutta silti tämä ilmiö. Miten profiilin yms. vaikutus tuohon asiaan?
Näin tälläkertaa