Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
HANU
Viestit: 769 Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HANU » 02 Kesä 2005, 19:01
Onko joku muu lähdössä koittaan Alastaron kiihdytys-suoralle kuinka vehkeet lähtee viivalta? Nyt olisi hyvä tilaisuus, niin ei tarvisi arvailla ja kuvitella Alfan todellista suorituskykyä! Itse menen paikalle jos säät sallii ja muutama lähtö täytyy repästä, tavoitteena allekirjoittaneen enkan eli 14.5 sekennin alitus jonka olen ajanut tietysti GTA:lla. Tokihan siellä kaikki turbo Toyotat kovempaa kulkee, mutta ei kai se haittaa!
Autokaupan ammattilainen
Toronado
Viestit: 499 Liittynyt: 15 Maalis 2003, 07:23
Car(s): AR 156 SW JTDm -05
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Toronado » 02 Kesä 2005, 23:10
Voisihan sitä lähteä 75:lla (1,6).Puoli minuuttia taitaa olla realistinen aikatavoite?
Alfa Romeo, isännän ylpeys ja naapurien naurun aihe.
HANU
Viestit: 769 Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HANU » 04 Kesä 2005, 17:22
Tulipa kiihdytettyä ja vielä huonommin kuin viime vuonna! isommat pyörät ja isot silikoniletkut vei voimat tai sitten kuski oli löysä! No ensi viikonloppuna sitten ajetaan mutkaa Ahvenistolla paremmalla menolla!
Autokaupan ammattilainen
Savo
Viestit: 2044 Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja Savo » 05 Kesä 2005, 14:07
Aika, loppunopeus?
HANU
Viestit: 769 Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HANU » 05 Kesä 2005, 17:00
14,71 ja 154 km/h, viime vuonna 14,5 ja 155.
Autokaupan ammattilainen
Savo
Viestit: 2044 Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja Savo » 05 Kesä 2005, 20:37
Kun loppunopeus on melkein sama, niin sutiko alussa tuon kahden kymmenyksen verran.
Oma enkka on 15,3, ajettu kauan sitten Ooppelilla.
HANU
Viestit: 769 Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HANU » 06 Kesä 2005, 09:51
Juu, suti kyllä heti kun nosti lähtökierrokset yli 3000:n, joko rata oli liukas tai 19" kumit ei ole paras mahdollinen kiihdyttelykumi.
Autokaupan ammattilainen
Carlos
Viestit: 1932 Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89, 164 Super 3.0 -93, 164 Super 3.0 -94, 164 Super 3.0 -96, 164 Q4 -94, Mazda 2 SPORT! Nissan X-Trail Vespa 50 Special -74 Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi
Viesti
Kirjoittaja Carlos » 06 Kesä 2005, 09:55
HANU kirjoitti: Juu, suti kyllä heti kun nosti lähtökierrokset yli 3000:n, joko rata oli liukas tai 19" kumit ei ole paras mahdollinen kiihdyttelykumi.
Niisä sun renkaisa on vain huono pito.
Hommaa Pirellit, niin rupeaa taas pito löytymään
HANU
Viestit: 769 Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HANU » 06 Kesä 2005, 18:33
Burnis paikalla oli niinpaljon pitoo, että vaikka oli 5000 kierroksia ni auto värisi ku haavanlehti, eikä meinannu tyhjää lyödä ja viivalla suttas huolella! Olis tarvinnu lainata sun Pirellejä!
Autokaupan ammattilainen
Carlos
Viestit: 1932 Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89, 164 Super 3.0 -93, 164 Super 3.0 -94, 164 Super 3.0 -96, 164 Q4 -94, Mazda 2 SPORT! Nissan X-Trail Vespa 50 Special -74 Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi
Viesti
Kirjoittaja Carlos » 06 Kesä 2005, 18:43
Ja takasin olis saanu vain vähän käytettynä, ainakin eturenkulat