Mulla oli tämän mallin 635. Näillä viimeisillä Jenkkipuskureilla ja helmoilla.
Ironista kyllä, vähemmän tässä oli projektia kuin Lexuksessa...
Auto oli kärsinyt Kalifornian auringosta, maalipinta, takavalojen kromikehykset (löysin muuten toisen eBaysta 40 eurolla, toista en, uusi Suomessa ja maailmalla n. 800 euroa...) kojetaulu ja muu sisusta osin. Tekniikka oli täys 10.
Pahan karman Lexuksesta meni muuten tuulilasikin halki kiveniskusta ja puhkesi syksyisenä aamuyönä takarengas Venäjällä pimeydessä...
Ja ketjuun liittyen, nykybemareihin vuoden 1995 jälkeen en enää koske. Olisi nyt myynnissä halvalla äitini E46 jakoketjuvikaisena, mahdollisesti Vanoskin.
Kun BMW'llä asioista vastasivat moottoripuolella Paul Rosche ja muotoilusta Paul Bracq, asiat olivat enemmän kuin hyvin.