Pölli kirjoitti:Eilen illalla Hartolan La kar de mumman pihalla nähty musta 159. Muutaman sananen vaihdettiin siinä samalla, autoista ja koirista puhuen
Kardemumma on meillä normi pysähdyspaikka matkalla Hgistä mökille Kuopion taakse. Reilun 10 tkm:n edestä tota väliä sahattu tänäkin kesänä - hyvällä autolla pelkkä nautinto - mutta vähiin jäävät Alfa-havainnot.
Hauska oli bongattu hieno valkoinen 159 tuolla oman vakioparkin vieressä, samoin koiranpentunne. Harkitse vielä vaihdetaanko autoja tai koiria, jotta saadaan värit paremmin kohdalleen.
Tänään tuossa vähän klo 15 jälkeen tuli vastaan 1-tiellä pohjoseen päin menossa valkoinen 159 berlina. (Ai että miten hieno) ja sitten hopea(/harmaa) 166nen tiputti kehä III:lle siinä 15:30 olisko ollut Koskelon rampilta. Kuitenkin ennen Vantaan rajaa ja matkalla itään päin.
You put this kid behind the wheel, there's nothing she can't do.
^No hitto, tuo putiikki aloitti Fiiatin myymisen Mikkelissä joskus vuosi sitten ja mielessä on ollut, että saman tien voisivat alkaa myymään Alfojakin. Tämä on hyvä alku .
You can´t buy happiness but you can buy horsepower.
Carlo Coppa kirjoitti:^No hitto, tuo putiikki aloitti Fiiatin myymisen Mikkelissä joskus vuosi sitten ja mielessä on ollut, että saman tien voisivat alkaa myymään Alfojakin. Tämä on hyvä alku .
Kävin vkloppuna katsomassa tuota alfaa ja liikkeen sisällä olevaa 124 spider fiiattia kävin koe istumassa. Oli kyllä molemmat sellasia, että vois ostaa pois.
Joo ja sit tänää bongattu Mikkelissä 3 alfaa. pari 159:ä ja Punainen GT. Näitähän tulee täällä vastaan ku sieniä sateella
"Having no way as way, having no limitation as limitation"
Eilen (maanantaina) tuli Hämeenlinna - Turenki välillä Harvialantiellä juuri ennen Katuman liikenneympyrän työmaata vastaan vanhakeulainen 166 varustettuna hieman erikoisemmalla värillä, sellainen perus hopean ja Azzurro Nuvolan väliltä oleva sävy Itse olin menossa Unolla kohti Turenkia.
Kenenkäs 159SW:tä vedettiin hinurin lavalle kolmostiellä siinä Toijalan ABC:n kallioleikkausten kohdalla lauantaina puolen päivän aikoihin ? Toivottavasti ei mitään vakavampaa.
hattoori kirjoitti:Jäsen Alfa 156 v6 ja upea gtv tb kanssa ajeltiin10:25 Seppälänkankaalta Laukaaseen päin hetki peräkanaa?
En usko, GTV ainakin on (toivottavasti, en ole käynyt katsomassa ) ilman pakoputkistoa tallissa. Itse olin Giulialla liikenteessä käytännössä koko päivän.
Alfissimo tuli 22.9 puolenpäivän jälkeen vastaan kt54, ihmettelinkin kuka valoja vilkuttaa, kun itse en Alfalla liikenteessä ja eilen ajoi Berliina vastaan Vanhalla Valtatiellä Jeepillä olisko kanssa ollut puolenpäivän jälkeen.
Rahat takaisin. Turun suunnalla on ilmeisesti toinenkin punainen Stelvio. Ainakin yksi sellainen tuli eilen vastaan. Paha juttu. Nyt voi mennä taas vahingossa väärään autoon marketin parkkipaikalla.
Niin, ja viime viikolla tuli ruskean-harmaan Stelvion kanssa vaihdettua moikat Länsiväylän Ruoholahden päässä aamulla kaupunkiin päin suunnistaessa.
FinPat kirjoitti:Rahat takaisin. Turun suunnalla on ilmeisesti toinenkin punainen Stelvio. Ainakin yksi sellainen tuli eilen vastaan. Paha juttu. Nyt voi mennä taas vahingossa väärään autoon marketin parkkipaikalla.
Niin, ja viime viikolla tuli ruskean-harmaan Stelvion kanssa vaihdettua moikat Länsiväylän Ruoholahden päässä aamulla kaupunkiin päin suunnistaessa.
Mä olen nähnyt kahden punaisen liikkuvan, tuo yksi suhaa aamuisin ohikulkutietä Hesan moottoritielle ja iltapäivällä takaisin.
FinPat kirjoitti:Rahat takaisin. Turun suunnalla on ilmeisesti toinenkin punainen Stelvio. Ainakin yksi sellainen tuli eilen vastaan. Paha juttu. Nyt voi mennä taas vahingossa väärään autoon marketin parkkipaikalla.
Mä olen nähnyt kahden punaisen liikkuvan, tuo yksi suhaa aamuisin ohikulkutietä Hesan moottoritielle ja iltapäivällä takaisin.
Ja allekirjoittanut taas suhaa Turun keskustan suunnalta 2-3 kertaa viikossa Helsingin suuntaan eli ykköstiellä tulee potentiaalisesti punaisten Stelvioiden aiheuttama ruuhka.
giils kirjoitti:Tiige tuli GT:llä vastaan Turengintiellä tänää vähän 19 jälkeen, koitin pizzasta huitoa, mutta tuskin sieltä mitää näkyi kun muutenkin oli jo hämärää.
Minähän se olin, mutta en mä mitään ibizaa saati moroja huomannu.
Kahden mustan/tumman "Mafia-Alfan" (166 ja 159) letka meni ohitse vähän ennen Ikean liittymää 3-tiellä kohti Tamperetta aamusella. Samainen 166 nähty ennenkin tulossa samoilta suunnilta kuin itse.
Kolmen jälkeen kehä ykkösellä punaisen 159 kanssa peräkkäin ajellessa ohitimme armeijan vihreäksi teipatun MiTon
Oli itseasiassa yllättävän hyvän näköinen..
Tummanpuhuva Giulia (Veloce?) eilen vitostiellä Mikkeliä liki noin klo 16.
Toissapäivänä tässä kotikylillä tuli töistä lähtiessä kolme 159:iä vastaan. Taisi siinä olla koko kylän Alfa-kanta yhtä aikaa liikkeellä yhtä Breraa vajaana.
Odottelin tänään daamin R-kioskikäynnin ajan parkissa Lehtomäessä, kun saman liiketilan pankkiautomaatilla kävi joku beigellä QV Sprintillä. Koitin peukuttaa Pösön ikkunasta käsin, mut eihän näitä ranskis-perhesedaneja noteerata.
Hämmentävästi kahtena peräkkäisenä päivänä Stelvio-bongaus. Eilen lauantaina Teollisuuskadulla Vallilassa sininen yksilö ja tänään sunnuntaina Punavuoressa punainen. Molemmat kotimaisten kilpien välissä.