Waverunner kirjoitti:No, ei kai tuo motti tuosta enää paljoa enempää paskaksi voi mennä ;=D
Kyllä voi ja meneekin. Se ei vielä ole paskana, mutta hyvin pian se on jos et ala uskoa sinulle annettuja neuvoja.
Sieltä on jako sekaisin. Älä aja metriäkään ennen kuin se jakopää on laitettu kuntoon.
Waverunner kirjoitti:Pääseekö tuon suihkauttamaan ilman työkaluja "tosta noin" vai pitääkö taas purkaa jotain ja sitä ja tätä ja tota...
Älä suihki mitään, älä yritä käyntiin
Waverunner kirjoitti:Joo, en todentotta ymmärrä noista moottoreista yhtään mitään. Joku työkaveri mulle joskus sanoi että "sitten ei pitäisi ajaa Alfalla" ;=D
Ei, kun sitten pitää kuunnella niitä jotka ymmärtää.
Waverunner kirjoitti:Auto minkä arvo on ehkä 3000 euroa ei varmaan ole järkeä tehdä 2000 euron remonttia kun seuraavaksi mä voin täällä ensi viikolla kysellä startista tms...
Jakohihnan vaihto ei maksa lähellekään tuollaisia summia. Jos taas jääräpäisesti kieltäydyt kuuntelemasta sinulle annettuja ohjeita ei tuo kaksi tonnia edes riitä.
Waverunner kirjoitti:Siksi olen jo viimeiset pari vuotta täällä kirjoittanut, että oma Alfani on jo elinkaarensa päässä ja siksi olen yrittänyt rimpuilla näistä remonteista niin halvalla kuin mahdollista. Ja se on tarkoitus tälläkin kertaa...
Vaikka kuinka olisi tarkoitus selvitä halvalla, niin jotkut asiat nyt vaan on tehtävä. Se on myös halvinta.
Waverunner kirjoitti:Ehkä se vaan pitäisi osata tuosta jo luopua... katsotaan nyt! Tämä epävarmuus vaan *ituttaa kun taas pitäisi saada tuo *aska jotenkin siirrettyä seuraavalle etapille eri korjaamolle.
Ei ole mitään epäselvyyttä, vaan selvä vika, johon on selvä korjaus.