
Mielestäni entisellä yksiköllä ei lokakuun pakkasilla kyseistä nakutusta kuulunut.
Valvoja: Moderators
Liioittelin aika rankasti, mutta Selenialla tosiaan oli öljykorkki limassa ja vaahdossa + sitä kului huomattavaa tahtia.Ipi76 kirjoitti:^ja^^siis täh? kaksi litraa 5 tonnilla, kyllä moottorissa on jotain häikkää.
.
Komppaan Seleniat ja Eber ei laske ei, kiva yhdistelmä muutenkin, ei kilise ei kolise ja kesä starttiRaceAlfa kirjoitti:Vaihdan Seleniat 10tkm välein, koskaan ei ole pinta laskenut...
Osaatko yhtään avata mikä tuo kuvaamasi katuporan ääni on? Joku naputus venttiilikoneistosta vai jotain että koko kone tärisee ja käy vajailla sylintereillä?Jomppajuu kirjoitti:Nyt koneessa seleniat sisällä, huomis aamun pettymystä odotelessa...No korjaamo käynti varattuna paikkaan jossa yksikkö vaihdettiinkin, saavat selvittää mistä kiikastaa. Suuri epäilys herännyt multiair yksikön lämpöanturi vikaan... Nakutuksen raja on +1 ja -1 välillä. Ölyn ominaisuudet ei kahdessa asteessa muutu miksikään. Mutta palataan astialle kun vika löytyy
As my Multiair G lives outside 24 hrs a day I have noticed that when the engine is started on a cold morning there is a light knocking sound from the engine. This only happens if the temperature is around freezing and the knocking sound disappears after 30 seconds or so of running.