Valvoja: Moderators
se on kato niin nopee et ei sitä nääkkäänBoot kirjoitti:Missä jesus sä ajelet tolla Alfallas, kun en oo ikinä sua bongannu Jurvassa? Ajelin sentään vuoden siinä linjaa linja-autolla -03-04. Ja muutaman kerran läpi ajellut silmät tarkkana että josko...
Terveisin
EX kokki/baarimikko/DJ![]()
(PS: Jurvassa saa uskonnollista valistusta, haluaa tahi ei )
Itsellä kävi tuuri kun oli siinä edessä pari autoa, jotka ilmeisesti mittasi ensin. Mittarissa oli 95 km/h kun huomasin ja polkaisin jarrua ja tosiaan sanoi että lievä ylinopeus. Tiedä sitten kuinka paljon tuo faijan rönön mittari valehteleeRolle kirjoitti:Pitää nostaa hattua näille ketkä huomaa sen tutkan ennenkuin tutka nappaa, se ottaa meinaan _aika_ kaukaa.
Joku puhui, että kyllä niistä joku merkintä jäisi ja sitten jossain "läheltä piti" tilanteessa katsellaan, että jos on kasa huomautuksia alla niin saatetaan sitten sakottaa vähän rankemman mukaan tai jättää joku "ei muuta liikennettä" -vähennys tekemättä. Tämä oli siis ihan mutu-tietoa™Rolle kirjoitti:Tuli vaan tuosta kirjallisesta varoituksesta mieleen että kaveri sai sumareista muistaakseni, ja kysyi että mitä nyt? Kyttä sanoi että ei mene mihinkään rekisteriin ja näitä voi ottaa kuinka monta haluaa. Puhuiko puutaheinää vai onko tolla kirjallisella varoituksella oikeasti jotain merkitystä?
Saitko säpiä vailiekki kirjoitti:
Jos jotain positiivista voi tästä hakea...niin tyttö tuli (säälistä) mun luokse yöksi ja sanotaanko näin että hauskaa oli ja aamulla väsytti.Aika kallis hinta kuitenkin siitä...
Toi on monille naisille tyypillistä renttufetissiä.. Kun vedät rojua hihaan tai steissillä jotain turpaan niin heti on lettu levällään ja sakset aukiliekki kirjoitti:ei kai kukaan mulle nyt muuten antais...Pari viikkoa sitä olin jo lämmitellyt ilman mitään tulosta, mutta heti alkoi housujen sisältö kiinnostamaan kun olinkin "vaarallinen" tyyppi. Siinä taas nähtiin miten naisen psyyke toimii.
No ei se kunnosta ollut kiinni vaan siitä että väsytti.Nelli kirjoitti:Hyvä me naiset![]()
Täytyy kyllä olla Ciancarlon kanssa samaa mieltä, huono kunto jos ei jaksa aamulla(kin).
Höpö höpö, jätkällä loppui lyijy kynästäliekki kirjoitti: No ei se kunnosta ollut kiinni vaan siitä että väsytti.![]()
Rankkaa liikuntaa tulee harrastettua kuitenkin keskimäärin 5 kertaa viikossa...eikä siihen lasketa niitä aamu- tai iltavoimisteluja mukaan.