^
1) Ei tarvii koko puskuria kiskoa irti, riittää että saa raotettua puolta josta umpion poistaa. Muistaakseni pyörän kotelosta pääsee käsiksi pultteihin, helpointa on ottaa auto ylös ja irroittaa eturengas. Mutta nyt ollaan muistin varassa, eikä asia ole ihan kirkas mielessäni - anywho, ei ihan "pikku juttu parkkiksella", kantsii vaihtaa kaikki sisuskalut...
2) Ei tietoa.
3) Vaihteisto vaatii työtä, ei ollut kuvauksesi mukainen tuoreempana. Vain kakkosen sisään meno oli "huono", piti vetää kuskin penkkiä kohden samalla kuin painoi alas pykälän sisään.
4) Ei tietoa. Ei aikoinaan haissut kuskia pahemmalle.
5) Tarkista jousto-osa. Ainakin kertaalleen vaihdettu mokoma. Jos kierroslukusidonnainen äänen rasittavuus, voi olla että resonoi juuri sieltä. Muistaakseni putkessa oli kyllä välivaimennin ennen takapönttöä, joku hurja on saanut auton kulkemaan kovempaa sen poistamalla...
