Caijo-Romeo kirjoitti:Vaihdoin viimeisen hihnan Bussoon. Uus Inan kiristin hajosi n.minuutin käymisen jälkeen. Rulla on lähtenyt irti rungostaan. Tässä on kiitos n.10h urakasta...

Valvoja: Moderators
Caijo-Romeo kirjoitti:Vaihdoin viimeisen hihnan Bussoon. Uus Inan kiristin hajosi n.minuutin käymisen jälkeen. Rulla on lähtenyt irti rungostaan. Tässä on kiitos n.10h urakasta...
Outs. OsanottoniCaijo-Romeo kirjoitti:Vaihdoin viimeisen hihnan Bussoon. Uus Inan kiristin hajosi n.minuutin käymisen jälkeen. Rulla on lähtenyt irti rungostaan. Tässä on kiitos n.10h urakasta...
Josko tänä kesänä remmi vaihtuis ja auto ajoon?pitkämies kirjoitti:Pesin talven paskat pois pelleiltä ulko()-säilytyksen jäljiltä. Ei vaurioita ja maalipintakin vaikuttaa ihan hyvältä. Jarrut ei olleet yhtään (!) jumisssa joten kevyesti työntämällä pesupaikalle ja takaisin. Sisusta tuoksuton ja ei vesivuotoja.....Miksi työntäen? Nokun hihna on VANHA ja viime kesänä koittelin onneani ja ajoin muutaman lenkin mutta nyt en enää halua....Koneen tuhoon ei raha riitä. Näinpä ei käynnistyksiä ennenkuin on uusi hihna. .....
Vaikka Caijo-Romeon kokemuksia lukiessa tuntuu että ei se uusi hihnakaan mitään näytä merkkaavan kun tuliterät paikat paukkuu rikki....![]()
...
Sama kuin Tiigen 20tkm nokkaketju.alfa 156 v6 kirjoitti: Joo ei ne uudet osat autuaaksi tekeviä aina ole toiminnan kannalta mutta tuo Caijon case on jo todella heikkoa tuuria![]()
Caijo-Romeo kirjoitti:Vaihdoin viimeisen hihnan Bussoon. Uus Inan kiristin hajosi n.minuutin käymisen jälkeen. Rulla on lähtenyt irti rungostaan. Tässä on kiitos n.10h urakasta...
24v kiristin ja oon saman havainnut että sama made in Canada Litens joka paketissa on. Laakerin valmistajaa en oo noissa tutkinu sen tarkemmin,joten en tiedä onko niissä eroja. Hihna oli viä nokkapyörillä,mutta kiristimen rulla on jossain muualla kun pitäisi. Jos jaksaa niin vanhoilla osilla vois kokeilla onko jako kuinka metsässä mutta taitaa yli 90% varmuudella olla venttiilejä solmussa.Tiige kirjoitti:Caijo-Romeo kirjoitti:Vaihdoin viimeisen hihnan Bussoon. Uus Inan kiristin hajosi n.minuutin käymisen jälkeen. Rulla on lähtenyt irti rungostaan. Tässä on kiitos n.10h urakasta...![]()
24v busson kiristin? Tekeekö niitä oikeasti joku muukin kuin litens? Ihan sama mitä paketissa on lukenut niin aina sieltä on paljastunut litensin tekele. Minullakin yksi sellainen kiristin räjähtänyt hihnaa kiristäessä. Onneksi silloin eikä vasta koneen käynnissä ollessa.
Ja jos katsot kiristimen laakeria, huomaat siinä lukevan Made in China. Ellei sitten ole ollut jotain vanhaa varastoa.Caijo-Romeo kirjoitti:24v kiristin ja oon saman havainnut että sama made in Canada Litens joka paketissa on.
Nojoo, samanlainen uusi Litens petti nyt sitten itselläkin... Tai no, petti viime syksynä jo ja alle 300 km ajon jälkeen mutta nyt vasta motivaatio riitti tutkia asia. 12v 3.0 75 kyseessä... jako sekasinCaijo-Romeo kirjoitti:24v kiristin ja oon saman havainnut että sama made in Canada Litens joka paketissa on. Laakerin valmistajaa en oo noissa tutkinu sen tarkemmin,joten en tiedä onko niissä eroja. Hihna oli viä nokkapyörillä,mutta kiristimen rulla on jossain muualla kun pitäisi. Jos jaksaa niin vanhoilla osilla vois kokeilla onko jako kuinka metsässä mutta taitaa yli 90% varmuudella olla venttiilejä solmussa.Tiige kirjoitti:Caijo-Romeo kirjoitti:Vaihdoin viimeisen hihnan Bussoon. Uus Inan kiristin hajosi n.minuutin käymisen jälkeen. Rulla on lähtenyt irti rungostaan. Tässä on kiitos n.10h urakasta...![]()
24v busson kiristin? Tekeekö niitä oikeasti joku muukin kuin litens? Ihan sama mitä paketissa on lukenut niin aina sieltä on paljastunut litensin tekele. Minullakin yksi sellainen kiristin räjähtänyt hihnaa kiristäessä. Onneksi silloin eikä vasta koneen käynnissä ollessa.
Tämähän on vähän niinkuin meikäläisen perintöäCaijo-Romeo kirjoitti:Vaihdoin viimeisen hihnan Bussoon. Uus Inan kiristin hajosi n.minuutin käymisen jälkeen. Rulla on lähtenyt irti rungostaan. Tässä on kiitos n.10h urakasta...
Uusi SKF:n jakopääpaketti tuli heimoveljiltä. Litensin kiristimessä oli tällä kertaa Litens-merkkinen laakeri, ei mainintaa valmistusmaasta.mutt kirjoitti:Ja jos katsot kiristimen laakeria, huomaat siinä lukevan Made in China. Ellei sitten ole ollut jotain vanhaa varastoa.Caijo-Romeo kirjoitti:24v kiristin ja oon saman havainnut että sama made in Canada Litens joka paketissa on.
Joo, ei riittänyt. Maalataan sitten uusiksi. Toivottavasti vanha maali on vielä kuranttia...Eilen hiottu Flavian katto 1500:lla ja 2000:lla läpi. Takaluukku 1500:lla, ja sitten, kaikista varotoimista huolimatta, jostain tipahti hiekanjyvä paperin ja luukun väliin... Saa nähdä, riittääkö pintaa naarmujen poistamiseen ja myllytykseen, vai pitääkö maalata uusiksi.
Kuten vaimoni minua usein opastaa: ”Onko se vaikeaa - vai tuntuuko se vain vaikealta?”Polforea kirjoitti:-Ainakin pitäisi olla hätäjarrutuksesaa 3Hz vilkuttavat jarruvalot, tätä oli vähän vaikea yksin tarkistaa
Kurwenlicht on kyllä uusi toiminnallisuus itselle, mutta tarkemmin kun ajattelee niin siinähän on järkeä. Lady of the night:hän on Puolassa Kurwa, joten Kurwenlicht:hän tietysti valaisee nämä öiset päivystäjät niin ei sokkona tarvitse sitoutua kaupantekoon...Polforea kirjoitti:On se helppoa, kun auton varustaminen onnistuu kivasti läppäriä näppäilemällä, tallina voi pitää työpöytää.
Ökybemarissa on nyt:
-Apupitkät
-Kulmaamisvalot myös ajonopeuksissa
-Kurwenlicht eli vasen-oikea -kääntyilevät valot (AFL) driftmoden kera
-Huomiovalot parkkien sijaan apupitkillä
-Pimeällä tervetulovalot edessä sumareilla, takana parkeilla
-Jenkkimallin etukulmavalot vilkkupolttimoilla
-Ainakin pitäisi olla hätäjarrutuksesaa 3Hz vilkuttavat jarruvalot, tätä oli vähän vaikea yksin tarkistaa
Kaikki muu rauta on vakiokauraa ja vain asetuspohjaista, kurwenlicht on alunperin tehtaalla asennettu, mutta oli jostain syystä disabloituna.
Meillä USA Bemareihin tehtiin softalla takasumuvalot ja kojelaudan kytkinpaneeliin tuli yksi nappula lisää. Sen sijaan etukulmavaloja Autokeskus ei saanut pois päältä mitenkään vaikka kuinka yrittivät.Polforea kirjoitti:On se helppoa, kun auton varustaminen onnistuu kivasti läppäriä näppäilemällä, tallina voi pitää työpöytää.
Ökybemarissa on nyt:
-Apupitkät
-Kulmaamisvalot myös ajonopeuksissa
-Kurwenlicht eli vasen-oikea -kääntyilevät valot (AFL) driftmoden kera
-Huomiovalot parkkien sijaan apupitkillä
-Pimeällä tervetulovalot edessä sumareilla, takana parkeilla
-Jenkkimallin etukulmavalot vilkkupolttimoilla
-Ainakin pitäisi olla hätäjarrutuksesaa 3Hz vilkuttavat jarruvalot, tätä oli vähän vaikea yksin tarkistaa
Kaikki muu rauta on vakiokauraa ja vain asetuspohjaista, kurwenlicht on alunperin tehtaalla asennettu, mutta oli jostain syystä disabloituna.
Ei kai tämä ole miltä kuulostaa... voi ajaa kylki edellä ja ajovalot näyttävät etenemisuuntaan?Polforea kirjoitti:-Kurwenlicht eli vasen-oikea -kääntyilevät valot (AFL) driftmoden kera
Se on se bemarikuskin kirous, valitettavasti me ollaan jo eellä.Beta Julio kirjoitti:Ach so, minä kun luulin pikkupienissäni olevani nokkela oivaltaja niin olitkin jo kilometrin edellä..![]()
![]()
RruahBeta Julio kirjoitti: -Pole dance.![]()
Juuri näin.Polforea kirjoitti: Se on se bemarikuskin kirous, valitettavasti me ollaan jo eellä.
Mitä ohjelmaa sä käytät? Carlyä?Polforea kirjoitti:On se helppoa, kun auton varustaminen onnistuu kivasti läppäriä näppäilemällä, tallina voi pitää työpöytää....
Ach, menikin itseltä ohi että nämä oli E-sarjalaiseen tehtyjä tuunauksia. Mistäs kohtaa nuo adaptiivisten valojen lisäsäädöt tehtiin? Onko tuossa 128i:ssä AFL:ien ohjaus suoraan valomodulilla vai onko niille erillinen ohjainmoduli? Itse tein laajan remontin E64:n AHL-lampuille taannoin, noissa E6x:issä tahtoo ongelmana olla umpioiden tiiviys ja ballastien sekä AHL-modulien sijoittelu, sekä jännittävänä lisänä vielä lampun sisäisessä piuhoituksessa käytetty luonnonystävän sähköjohto, jossa maatuu eristeet ennen aikojaan. Päädyin purkamaan toisen lampuista ihan osiksi ja vaihtamaan sekä X- että Y-akselien moottorit tuossa yhteydessä, ja vaihtoon meni myös toinen ballasti ja AHL-moduli. Alkaa olla autuaasti unohtunut että mitä puukotusta ne kaipasi NCS Expertillä, mutta muistaakseni lopuksi kun vedin Rheingoldilla jotkut initialisointiproseduurit läpi niin sain ne toimimaan oikein.Polforea kirjoitti:NCS Expert käytössä tuossa touhussa varsinaista työtä tekemässä, ISTA ja NCS Dummy auttamassa.
Kiitos.JiiPee kirjoitti:^ Katohan, kun toiset ovat käteviä käsistään ja mielenkiintoa piisaa+ peukut.
Huomasin, että piirroksen ja tehdyn kappaleen värit ei täsmää![]()
No niin, kaivoin Honorin kaapista ja hups keikkaa ... mullahan olikin Torque Pro hankittuna. Eihän tässä enää muuta kuin, että jälleen uusi palikka hankintaan. BT-palikka sortimentistä vielä puuttuukin. Alkaa kohta olla palikoita enemmän kuin lapsena niitä muovisia legojaJiiPee kirjoitti:....On mulla androidikin kaapissa, lähes käyttämätön Honor7, mutta ... no ehkä. Torque siis hankintaan....