33 myyty..
Valvoja: Moderators
33 myyty..
ja nyt se valkone "kaunotar" o lähteny.. myyty haminaan...
minkähä auton seuraavaks ostais. hmm...
laittakaas hyvät alfistit ehdotuksia.
mikä olisi mun seuraava. projekti?
minkähä auton seuraavaks ostais. hmm...
laittakaas hyvät alfistit ehdotuksia.
mikä olisi mun seuraava. projekti?
Hyvin sä vedät..
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=483
Tässä sulle ihan oikeasti hyvä valinta
Emäntä haluu 147:n
Tässä sulle ihan oikeasti hyvä valinta
Emäntä haluu 147:n
- Alfaholic -
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Ruskea väri, ruostetta, romipuskurit, vetokoukku, equussin jengapuntari ja alpinen nappimankka löytyy. Niin ja hiirenpaskaa. Joku "afrikkalainen tampereelta" osti raadon jo pari vuotta sitten ja lähetti rahat postissa, mutta ei oo vielä hakenut "autoa". Kait mä myyn sen kohta uudestaan. Seuraavalta ostajalta ei tarvii saada kuin 50 euroa ja sit voinkin lähettää sen paalattavaks!A2K kirjoitti:onko karvanoppia? vuntikka? mustat lasit ja iso antenni?
No ei vaan, osta 155 ja jotain DTM-tyyliä...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Re: 33 myyty..
Oliko ostaja sokea, vai muuten vaan päästään sekaisin?A2K kirjoitti:ja nyt se valkone "kaunotar" o lähteny.. myyty haminaan...
Re: 33 myyty..
ei kyllä ollu. kaikki 4 jotka autoa tuli katsomaan kehuivat hienoksi.Sauer kirjoitti:Oliko ostaja sokea, vai muuten vaan päästään sekaisin?A2K kirjoitti:ja nyt se valkone "kaunotar" o lähteny.. myyty haminaan...
älä itke kun et osaa..
Hyvin sä vedät..
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Näin. Henkilökohtaisen vittuilun voi hoitaa yksityisesti tai olla kokonaan hoitamatta, mutta yleiselle foorumille se ei kuulu. Eli palataas aiheeseen tai pistetään topikki lukkoon.A2K kirjoitti:ja niinkuin täs ketjun ekas viestis lukee mikä on aihe. ni laita turhat kommenttis vaikka mun pm:ään tai sit älä tee mitään. aivan sama.
- Epäkelpokeräilijä -
- Ciancarlo
- Viestit: 1935
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
Että mitä. Ostat pimmerin? Ja hylkäät meidät? Onko siinä nyt laitaa?A2K kirjoitti:
käyn v-loppuna kattomas ehkä yhtä E30 bimmeriä. auto on alkuperäinen 320i koneena on 2.0 litranen ruisku jossa nykyään 2,7 litrainen alakerta. luultavasti hartge. = tehoa ja vääntöä pirusti. toivottavasti hinta saadaan kohilleen ja kaupat tulee.
Terv. CC
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
mikä kampura? 2,7. 3.0? 3.2??? jos siin lukee papereis et vähä päästöne se pitää käyttää vtt:n pakokaasu mittaukses mut jos ei lue ni sit sen voi laittaa ja jarrut päivittää ni se menee läpi. ja ehkä jotain muuta mut kyllä saa E30:sen turbottaa.
Ja Edit: en hylkää. enhän mä voi mennä mihinkään. mitä ois alfabbs ilman värikästä ja persoonallista A2K:ta?? (rauhallinen ja asiallinen?)
Ja Edit: en hylkää. enhän mä voi mennä mihinkään. mitä ois alfabbs ilman värikästä ja persoonallista A2K:ta?? (rauhallinen ja asiallinen?)
Hyvin sä vedät..
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Siis ETA-moottorin kampura. Tuo on se 2,7-litrainen pata joka suunniteltiin pientä kulutusta ja suurta vääntöä ajatellen. Ulkomuistista erot M20 2,5:een ovat pidempi iskunpituus ja pienemmät puristukset (erilainen kansi) -> tehoa joku 130 hepokattia mutta vääntöä ihan mukavasti. Tuosta kun poimii osia tavalliseen kakspuolikkaaseen niin pitäisi irrota jonkun verran lisähönkää.
Onhan noita "korkeapäästöisiä" aihioita Suomi puolillaan, mutta isot pojat taisivat puhua ettei noihin enää saisi turbolupia kovin helposti (M3 ei enää käy vertailumalliksi). Vai tarkoittivatkohan 745i:n 3,5-litraista turbokattilaa?
Onhan noita "korkeapäästöisiä" aihioita Suomi puolillaan, mutta isot pojat taisivat puhua ettei noihin enää saisi turbolupia kovin helposti (M3 ei enää käy vertailumalliksi). Vai tarkoittivatkohan 745i:n 3,5-litraista turbokattilaa?
- Epäkelpokeräilijä -
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Mutta kelpaako pelkkä dynolappu? Ei kai kukaan usko että potkupallon kokoisella puhaltimella on haettu kakspuolikkaasta 170*1,2=204 heppaa?
Mosselmannin 325-turbosarjan teholupaus taisi muuten olla "sattumalta" 204 konia
Eikös Ämkolmosia ja Cossu-Sierroja saanut takavuosina tehdä korinvaihtona? Nykyäänhän ei enää saa kun ne korit ovat rakenteeltaan voileipämalleista eroavia ja autot katsotaan kuuluvaksi eri mallisarjaan.
Mosselmannin 325-turbosarjan teholupaus taisi muuten olla "sattumalta" 204 konia
Eikös Ämkolmosia ja Cossu-Sierroja saanut takavuosina tehdä korinvaihtona? Nykyäänhän ei enää saa kun ne korit ovat rakenteeltaan voileipämalleista eroavia ja autot katsotaan kuuluvaksi eri mallisarjaan.
- Epäkelpokeräilijä -
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
tarkoitat ehkä tekniikanvaihtoa, korinvaihtohan meinaa mielestäni että suomikinneriin vaihdetaan tuontikori kun taas tekniikanvaihto meinaa että karvalakkimallin suomikinneriin vaihdetaan äkäisempi tekniikka...Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mutta kelpaako pelkkä dynolappu? Ei kai kukaan usko että potkupallon kokoisella puhaltimella on haettu kakspuolikkaasta 170*1,2=204 heppaa?
Mosselmannin 325-turbosarjan teholupaus taisi muuten olla "sattumalta" 204 konia
Eikös Ämkolmosia ja Cossu-Sierroja saanut takavuosina tehdä korinvaihtona? Nykyäänhän ei enää saa kun ne korit ovat rakenteeltaan voileipämalleista eroavia ja autot katsotaan kuuluvaksi eri mallisarjaan.
Itse kyllä olen sitä mieltä myös, että nuo e30 malliset BMW:t ovat erittäin nättejä autoja. www.btcf.fi ja sieltä foorumilta projekti osiot, niin sielä on varsin monta turbotettua e30 projektia menossa.
Kyllä niihin vielä tänäpäivänäkin saa ahdettuja 3,5l kutoskoneita laillisesti kilpiin. Ja juuri niin, kuin joku tuossa ylempänä sanoi, niin se on siitä vähäpäästösyydestä kiinni. e30 mallista saa kyllä tehoja irti
Kyllä niihin vielä tänäpäivänäkin saa ahdettuja 3,5l kutoskoneita laillisesti kilpiin. Ja juuri niin, kuin joku tuossa ylempänä sanoi, niin se on siitä vähäpäästösyydestä kiinni. e30 mallista saa kyllä tehoja irti
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Ei varmaan usko, mutta se ei ole katsastusmiehen ongelma.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mutta kelpaako pelkkä dynolappu? Ei kai kukaan usko että potkupallon kokoisella puhaltimella on haettu kakspuolikkaasta 170*1,2=204 heppaa?
Kuvastanee hyvin sen, että katsastusmiehellä ei ole mitään syytä olla hyväksymättä jotain vehjettä. Ei siinä että meidänkään pitäisi ottaa siitä stressiä kun noita leimataan harva se päivä kun tuota biimerifoorumia lukee.katsastusmiehen kertomaa toiselta foorumilta kirjoitti:Siellä ei kuulemma nussita pilkkua, vaan käytetään myös sitä "maalaisjärkeä". Naureskeli myös tuota samaa mistä foorumillakin puhutaan, eli noitten dynolappujen kanssa pelaamista... eli tuo yleinen käytäntö on tiedossa myös tuolla konttorilla (tietysti), mutta siihen ei puututa mitenkään, kun ei ole laitteita/keinoja asiaan puuttua.
Niinkuin 90 sanoi niin tuolla tarkoitettaneen useimmiten että "aihiona" on tekniikka ja siihen kori ulkomailta. Anyway, ei sillä pitäisi olla mitään väliä enää siihen paljonko saa ottaa tehoa jostain e30:stä.Eikös Ämkolmosia ja Cossu-Sierroja saanut takavuosina tehdä korinvaihtona?
Ei taida onnistua muuta kuin kikkailemalla 3.0 lohkon numerot kylkeen, tai käyttää sitä aihoina, ymmärtääkseni.Kyllä niihin vielä tänäpäivänäkin saa ahdettuja 3,5l kutoskoneita laillisesti kilpiin.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Niin ovat, ja kivoja ajaa. Tuollaista voisi pian vaikka harkita kun teinit ovat ainakin täälläpäin siirtymässä uudempiin vehkeisiinHakki kirjoitti:Itse kyllä olen sitä mieltä myös, että nuo e30 malliset BMW:t ovat erittäin nättejä autoja.
Joo ryssin termit, mutta tarkoitin siis noita Pörssissäkin edelleen vilahtelevia vehkeitä joissa perusmallisen suomiauton koriin on istutettu Cossun/M3:n tuontitekniikka.Rolle kirjoitti:Niinkuin 90 sanoi niin tuolla tarkoitettaneen useimmiten että "aihiona" on tekniikka ja siihen kori ulkomailta. Anyway, ei sillä pitäisi olla mitään väliä enää siihen paljonko saa ottaa tehoa jostain e30:stä.
Sikäli sillä on väliä, että jos aikaisemmin Cosworth ja M3 on katsottu samaan mallisarjaan kuuluvaksi, niitä on voinut käyttää teholtaan sopivina vertailupeleinä. Ilmeisesti noin ei ainakaan enää voi tehdä, mutta jos ne on aikaisemminkin katsottu eri malleiksi, miten rek. otteisiin on saanut noita "vastaa mallia M3" tms. tekstejä?
- Epäkelpokeräilijä -
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
En tiedä mitä tolla mallisarjalla tarkemmin tarkoitetaan, ja sitä miten on ennen väännetty. Kait se teksti vain tarkoittaa sitä että siihen on kaikki palikat vaihdettu, mutta ei se silti ole samaa mallisarjaa. Vähän niinkuin voi laittaa 535:sen motti e30:een tai 1.8T johonkin ykköskoppaiseen golffiin vaikkeivät ole samaa mallisarjaa.
Eli toisin sanoen siinä tapauksessa ei ole relevanttia
Eli toisin sanoen siinä tapauksessa ei ole relevanttia
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Jaa-a, tiedä noista kun en ole koskaan joutunut tappelemaan. Laki on niin kuin se luetaan?
Kaveri leimasi aikoinaan Corollaan japanin-mallista Levin-tekniikkaa, jolla ei ollut eurooppalaista tyyppihyväksyntää. Alkoivat konttorilla ämpyilemään että "meillä on sellainen käytäntö ettei mene läpi jos ei ole eurotyypitystä" mutta kun kysyttiin kumpi ratkaisee, käytäntö vai Suomen laki, niin kyllä se leima sitten lopulta irtosi.
Kaveri leimasi aikoinaan Corollaan japanin-mallista Levin-tekniikkaa, jolla ei ollut eurooppalaista tyyppihyväksyntää. Alkoivat konttorilla ämpyilemään että "meillä on sellainen käytäntö ettei mene läpi jos ei ole eurotyypitystä" mutta kun kysyttiin kumpi ratkaisee, käytäntö vai Suomen laki, niin kyllä se leima sitten lopulta irtosi.
- Epäkelpokeräilijä -
joo. ja kiitokset Jäsen Razorille perseen kehuista..Vittorio Jano kirjoitti:Tuolla Bemarilla voi ainakin driftata helpommin kuin 33:lla. Eikä välttämättä tarvitse mennä edes kävelykadulle.
saas ny nähä miten kauppoja tulee. sitä bimerii vois kyl pikkase virittää mut annan ulkokuoren olla sen mitä se nyt o eli Mtech korisarja ja madallus sekä 8*16 vanteet. en ainakaan mitään M KOLME LUUKALAIKKII tee siitä. Sleepperi henges tällä kertaa.. sitten kun kyllästyttää. isommat vanteet ja Iso suu puskuri, Turbo ja JULMETTU Cooleri.
Hyvin sä vedät..
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100