Kyl, on kyllä aika Aquaticamainen tuo "Janakkalantie", mutta ymmärrän mitä tarkoitat Harmi etten kerenny rupattelemaan ennenku lähitte mut ainakin kerettiin näkemään
Täh? Onko Janakkalassa muka enemmän kuin yksi tie että voi mennä sekaisin?
Eero kirjoitti:ˆAquatica ajeli vastaan hämeentietä jokelan risteyksen kohdalla eilen noin 16:30. En huitonut Skodan puikoista
Hyvin bongattu. Oltiin menossa sähköjä häiritsemään... Samalla reissulla siis kolme foorumulaista nähty, aika hyvin!
^
Janakkalassa on yksi tie. Jos sen nimi ei ole Janakkalantie, niin ei minkään
FinPat kirjoitti:Täh? Onko Janakkalassa muka enemmän kuin yksi tie että voi mennä sekaisin?
Aquatica kirjoitti:Janakkalassa on yksi tie. Jos sen nimi ei ole Janakkalantie, niin ei minkään
Voi teidän kanssa. Onhan Janakkala maantieteellisesti aikas iso paikka, mutta onneksi mä tiedän missä me oltiin, niin sovitaan että se oli Janakkalantie
You put this kid behind the wheel, there's nothing she can't do.
Suomen tienimikonseptin tuntien voisi olettaa, että Janakkalantie vie jostain Janakkalaan. Nyt kuitenkin oltiin koko ajan Janakkalan kunnan rajojen sisäpuolella, joten ko. konseptiin pohjautuen tien, joka vie jonnekin muualle (tässä tapauksessa Hausjärventieltä Leppäkoskelle), nimi on todennäköisesti tarkempi kuin "Janakkalantie". Kyseessä mitä ilmeisimmin oli siis Leppäkoskentie - tarkemmin se osuus, joka on eri puolella Leppäkoskea kuin Hausjärventie
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Tänään Joensuussa klo 18:30 lidlin pihassa punainen 159. Kävin vieressä hetken josko olisi tullut omistaja paikalle En malttanut kauaa päivystää kun oli olevinaan kiire tyttären hakuun harkoista
Eikä ollut ensimmäinen kerta saman kioskin pihalla, huhtikuussa meitä oli yhtaikaa kolme 159:n onnelista omistajaa kerralla. Kaikki kolme punaisia
Aamulla Turun autoslalomradalla eli Maariankadulla Puutorin kohdalla tuli vastaan Stelvio, itse olin liikkeellä Spiderillä. Lavat nousivat molemmista Alfa Rosson värisistä vekottimista.
FinPat kirjoitti:Aamulla Turun autoslalomradalla eli Maariankadulla Puutorin kohdalla tuli vastaan Stelvio, itse olin liikkeellä Spiderillä. Lavat nousivat molemmista Alfa Rosson värisistä vekottimista.
Joo, arvelinkin sen olevan FinPatin Spider. Avoautolla morjestus on hienosti näkyvämpää, kun kättä voi kätevästi heilauttaa kattolinjan yläpuolella .
Oli hieman kiire hammaslääkäriin, mutta onneksi Maariankadun autoslalomrata meni aamulla sutjakkaasti ilman tumpeloiden kiilauksia.
Lauantaina Lappeenrannan Puuilon nurkalla siisti 156 SW GTA-lätkällä. Morot vaihdettu ja melkein peräkkäisiin ruutuihin ajeltu, mutta ei jutusteltu.
KLo 16 nurkilla. Meillä oli metsästys Nira 6B-pumpun tiivisteistä käynnissä...
Samoin samalla suunnalla taisi olla vastaantullut Alfa, jonka kuskin kanssa morot vaihdettiin. Enää en vaan muista muuta, kuin että moroteltu on
Tänään iltapäivällä vastaan tuli jossain Klaukkalan ja Nurmijärven välillä punainen 159.
Hieman myöhemmin ajoin hetken aikaa Nurmijärven "keskustaa" kohti musta Giuliettan takana.
Ja vielä Hyvinkäältä Veikkarin lähistöltä lähti Rajamäelle asti mustavalkoinen Mito-letka
Tuliko Eero äsken vastaan 148:lla Keravalla? Ainakin 164 (ehkä? nää vanhemmat on mulle vieläkin vähän hakusessa ) tuli vastaan ja kuskin kanssa moroteltiin...
Kauklahden Kukka kaupan edessä parkissa bongattu punainen 33 1,7 QV Ikkunassa CARFin tarra eli ehkä kerholaisia...? Auto oli hienon näköisessä kunnossa! Harmi, etten tavannut kuskia.
Aquatica kirjoitti:Tuliko Eero äsken vastaan 148:lla Keravalla? Ainakin 164 (ehkä? nää vanhemmat on mulle vieläkin vähän hakusessa ) tuli vastaan ja kuskin kanssa moroteltiin...
Ei osunut tällä kertaa.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
Aquatica kirjoitti: Tuliko Eero äsken vastaan 148:lla Keravalla? Ainakin 164 (ehkä? nää vanhemmat on mulle vieläkin vähän hakusessa ) tuli vastaan ja kuskin kanssa moroteltiin...
Aquatica kirjoitti: Tuliko Eero äsken vastaan 148:lla Keravalla? Ainakin 164 (ehkä? nää vanhemmat on mulle vieläkin vähän hakusessa ) tuli vastaan ja kuskin kanssa moroteltiin...
AuliJ kirjoitti:Kauklahden Kukka kaupan edessä parkissa bongattu punainen 33 1,7 QV Ikkunassa CARFin tarra eli ehkä kerholaisia...? Auto oli hienon näköisessä kunnossa! Harmi, etten tavannut kuskia.
Tunnustan, minun auto se oli . Piti koiraa käyttää eläinlääkärissä siinä kukkakaupan vieressä
Taidettiin siis sittenkin tavata... Minä nimittäin kävin myös siellä eläinlääkäriasemalla työni puolesta Trovet-tuotteita esittelemässä. Ja pölähdin klinikalle sisään väärästä ovesta aiheuttaen todennäköisesti hämmennystä myös asiakkaissa... Heh ja hei vaan!
Noin kuukauden otannalla niin kyllä Alfat rupeaa olemaan aika harvinaisia täällä pohjois-savossa eikä pikaisen reissun suhteen ole parempi tilanne Jyväskylän seudullakaan.( Alfa 2 Porsche 4)Olen ihan uteliaisuudesta tehnyt vertailua Alfa vs: Porsche akselilla ja lopputulos on että Porsche on yleisempi kuin Alfa.Ero ei ole kovin suuri Porschen eduksi mutta sen lisäksi niistä suurin osa on uudempia kuin Alfat ,joista suurin osa on 156 tai 159 ,vain yhden Stelvion ja uuden Giulian olen tavannut.
Edit:toki muutama Mito ja 147 on myös näkynyt.Mutta pääsääntöisesti melkein jokainen päivä on määrässä Alfa on hävinnyt, pari 2 Alfan päivää on ollut mutta vastaavasti molempina päivinä on on ollut 4 Porschea.
Itse olen huvikseni seurannut Alfa vs Tesla tilastoa. Jokainen arkiaamu näkyy 1-5 Teslaa työmatkalla. Viimeksi näin kolme valkoista yksilöä. Tusinakamaa
AuliJ kirjoitti:Taidettiin siis sittenkin tavata... Minä nimittäin kävin myös siellä eläinlääkäriasemalla työni puolesta Trovet-tuotteita esittelemässä. Ja pölähdin klinikalle sisään väärästä ovesta aiheuttaen todennäköisesti hämmennystä myös asiakkaissa... Heh ja hei vaan!
Oltiin juuri siinä eteisen oven takana vaimon ja pikkukoiran kanssa kun tulit sisään. Et ollut kyllä ainoa joka erehtyi ovesta
Aquatica kirjoitti:Tuliko Eero äsken vastaan 148:lla Keravalla? Ainakin 164 (ehkä? nää vanhemmat on mulle vieläkin vähän hakusessa ) tuli vastaan ja kuskin kanssa moroteltiin...
148?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
148?
Näemmä jäi "tie" välistä. Mut eipä se niin justiinsa
Ykköstiellä oli tänään modernien Alfojen ruuhka. Turun päässä valkoinen Stelvio lykkäsi punaista Stelviotani ohituskaistalla kun olin tien tukkeena ohittamassa rekkaa, ja sitten vastaan tuli pari Giuliaa ennen Saloa ja Kehä II nurkilla sitten Giulia Veloce puhalsi taas ohi.
Tiige kirjoitti:Tänään aamulla ohitin vaalean 159 sw kolmostiellä vähän ennen hyvinkäätä. Morot vaihdettiin ja taisi olla cs I "äänet mitattu" tarra vielä ikkunassa.
Hiihtäjäntiellä hertsikassa eilen kauniin värinen Stelvio siinä vartin yli kaksi. Viivyttelin siggen kanssa jalkiksella, olisin kehunut autovalintaansa, mutta kuskilla muuta hommaa kabiinissa.
Ja eilen kotiovelle kaarsi GTV; sen kuski suostui juttusille, ikäiseni nainen.
Metsälässä punainen Giulia parkissa joskus klo 15 aikaan tänään. Parikymmentä minuuttia myöhemmin vastaan tuli tumman sävyinen Giulia jossain Klaukkalan pohjoispuolella, ei moroa. 5min myöhemmin vastaan tuli punainen Giulia ja vaihdettiin morot. Myöhemmin vielä Nurmijärvellä tummanharmaa Giuliettan.
Tiige kirjoitti:^^GT wizardilla tarvitsee ahvenistolle melkoisen komiat lisävaimentimet Silverinellä vähän enemmän kun lähtökohta 12db enemmän.
Olikos se jarodd joka tänään vilkutteli Turenki-cityn liikenneympyrässä lineasta?
Minähän se. Ajattelin jo sen kaiken heiluttelun ja vilkkumisen herättävän huomiota vaikka vääränmerkkisellä oltiinkin liikenteessä. Poika GT:n ensimmäisenä havaitsi...