
EDIT: ja sivu vaihtui enkä lainannut, sori siitä.
Valvoja: Moderators
Meillä on ollut '13 Fiat 500 1.2 8v uudesta asti ja nyt lasissa on reilu 100tkmVittorio Jano kirjoitti:Jotain erityistä, mihin tulee kiinnittää huomiota käytetyn Fiat 500/500C -koeajolla?
Kiitti tästä.Oleino kirjoitti: Yhteenvetona hyvin positiivinen tuttavuus, eikä ainakaan meidän käytössä ole juuri pahaa sanottavaa tullut.
Pitäis joskus käydä kokeileen. Kuvissa en tosta kolmosesta ole tykännyt sisältä, luonnossa en ulkoa. Model S:ään kohdistunut orastava kuumotus lakkasi kun ensi kerran istuin sellaisen kyydissä. Laatuvaikutelma vastasi 10v takaista Kiaa. Mutta Model 3 voi olla toista maata.artjojy kirjoitti:Terve
Kävin ajelemassa Tesla Model 3 long range AWD autoa. On kyllä hieno peli, hyvät penkit ja kiihtyvyys on jäätävä, 4,5 s. 0-100Kyllä tästä jäi sellainen vaikutelma, että autoilun tulevaisuus on sähköinen.
Auton muoto on sellainen, että vaatii ehdottomasti kuraläpät eteen/taakse ja kiveniskuteippiä helmoihin yms. Tarkistin ennen koeajoa oman 159 maalipinnan takaoven saranapuolelta ja vertailin sitä Teslan vastaavaan kohtaan ja kyllä Alfa on tarkemmin maalattu, myös niistä kohdista mitkä eivät näy. Nopeus näyttö siinä sivussa on ihan OK. Ei mittaristakaan nopeutta näe ilman pientä vilkaisua alaspäin. Vakkari tuossa ottaa tällä hetkellä nopeuden paikkatiedoista ja ajelee sitten sen mukaan itsekseen, jos vain kädet ovat ratissa kevyesti kiinni, tai sitten peesailee edellä ajavaaGarmund kirjoitti:Eikös model S ole laatuvehje verrattuna model 3? Ainakin lehtijuttujen perusteella.
Vitsi kun ei ite ole saanut ollenkaan koeajettua teslaa.
Model 3 kävin koeistumassa forumissa kun semmoinen oli sielä esillä keväällä. Hyvältä se sinänsä näytti. Instrumenttien virkaa toimittava iso näyttö keskellä kojelautaa vähän oudoksutti. Jos tossa ei ole hudia, tuntuisi oudolta katsella nopeutta jne siitä. Tosin eipä kai sitä tossa ole tarkoitus edes katella nopeutta(tai mitään muutakaan tietoa autosta) , kai noissa ideana on korkeintaan lyyä silloin tällöin vakkariin uusi lukema ja nauttia maisemista.
Kannattaa toki muistaa, että näin Alfan ostajistakin aika yleisesti ajateltiin silloin kun niitä vielä uutena joku hankki.AVe kirjoitti:Kolmos teslassa saa ladan laatua mersun hinnalla. Kyllä kannatta ostaa heti.
First Mistake. Should have been 330i xDrive M-Sport suspension. (non-adaptive)lerppu kirjoitti: Ajettua: BMW G20 versiona 320i xDrive.
Onko uusi Mazda 3 hiljainen? Oikeasti? Pitääkin käydä ajamassa.glideslope kirjoitti: hiljaisen,
Joo, Mazda on pitkään kärsinyt onnettomista ja vanhanaikaisen oloisista koneistaan. Ja näin ei-markkinointi-ihmistä tökkii pahasti tuo "SkyActive" nimeäminen. Mitä se tarkoittaa ja mihin se viittaa?glideslope kirjoitti: Onneksi pian mallistoon tulee helpotusta kun uusi Skyactive-X vastaa huutoon 180 hevosvoimineen.
Huomattavasti hiljaisempi verrattuna edelliseen kolmoseen tai CX-3:een. Renkaista varmasti paljon kiinni, mutta joo.FinPat kirjoitti:Onko uusi Mazda 3 hiljainen? Oikeasti? Pitääkin käydä ajamassa.glideslope kirjoitti: hiljaisen,
palkus kirjoitti:^taivaspaikkaa
Kia on niin kuin Omppu, pitää valita se "Pro" malli. ProCeed on farkkuna mielestäni hyvännäköinen. Ja ajettavuus on ihan samalla tasolla, jos ei jopa parempi.Kivijärvi kirjoitti: - muotoilu ei ole onnistunut. Jos Hyundai i30 ja Ceed piti muotoilla samasta bulkista tiukoin toleranssein, jäi Ceed nyt vajaammalle muotoilulle minusta. Jotenkin auringossa sulaneen näköinen, ja edellinenkin korimalli on terhakampi
Ja siiheen "Pro" malliin kun vielä lisää 1.6 t-gdi koneen, niin saa vielä vähän parannusta alustaan ja ajettavuuteenFinPat kirjoitti:Kia on niin kuin Omppu, pitää valita se "Pro" malli. ProCeed on farkkuna mielestäni hyvännäköinen. Ja ajettavuus on ihan samalla tasolla, jos ei jopa parempi.Kivijärvi kirjoitti: - muotoilu ei ole onnistunut. Jos Hyundai i30 ja Ceed piti muotoilla samasta bulkista tiukoin toleranssein, jäi Ceed nyt vajaammalle muotoilulle minusta. Jotenkin auringossa sulaneen näköinen, ja edellinenkin korimalli on terhakampi
Minulla oli pari päivää Vilnassa vuokralla Ceed, bensakone ja manuaali. Siinä ajassa en ehtinyt omaksua kaasun ja kytkimen yhteistyötä kunnolla, liikkeellelähdöt oli jotenkin hankalia (tosin V6:een tottuneena sama ilmiö voi tulla monella muullakin autollaFinPat kirjoitti:Kia on niin kuin Omppu, pitää valita se "Pro" malli. ProCeed on farkkuna mielestäni hyvännäköinen. Ja ajettavuus on ihan samalla tasolla, jos ei jopa parempi.Kivijärvi kirjoitti: - muotoilu ei ole onnistunut. Jos Hyundai i30 ja Ceed piti muotoilla samasta bulkista tiukoin toleranssein, jäi Ceed nyt vajaammalle muotoilulle minusta. Jotenkin auringossa sulaneen näköinen, ja edellinenkin korimalli on terhakampi