^Kampanjat on ollu tosiaan jo pitkään käynnissä, mutta koska autokanta on suuri, niin jaksotusta tulee väkisinkin. Maailman mittakaavassa osia vaihdellaan sen verran paljon, ettei osia vain yksinkertaisesti riitä kerralla kaikkiin.
insinörtti kirjoitti:Jottei ihan väärille poluille eksytä, niin aika jäätävää on ollut keskustelun seuraaminen Volvofoorumilla. "5. kompura 10 kuukauteen kesti 10 päivää...nyt ei ole oikea suunta", mutta tuo olikin uusi, parannettu malli V60 D6 hybrideissä nyt ainakin on ollut ongelmia kylmästöinnin kompuran kanssa. Kompressori hoitelee myös akuston jäähdytystä, joten vika ei ole mallia "kattellaan korjausta kevväämmällä".
Ongelma on kyllä aika merkillinen. Jotain kuvia katselin, että olis kompurasta käämilakat sulaneet...

Onkohan niihin lyöty "parkkipaikka A/C-huollossa" sopimattomat öljyt sisään vai mitähän lie...
En tiedä Volvon korjausmenetelmää mitä kompressorin hajoamisessa tehdään, mutta huuhdellahan se kylmäainejärjestelmä pitäisi vähintäänkin. Mitä vähän keskusteluja seurannut, niin ilmeisesti osaan on ainakin lyöty vaan uutta kompuraa kiinni, vaikka järjestelmässä on epäpuhtauksia.