Jaa, nyt ymmärrän kun tyttären - 12 / 120 hv t-jet tuntuu suht räväkältä verrattuna printattuun teholukemaan.insinörtti kirjoitti:T-Jet on vähän janoisampi kuin MA. Toisaalta huoltokuluissa tulee säästöä. T-Jet ei tarvitse kuukivistä puristettua öljyä eikä sen kanssa pelata venäläistä rulettia aiheesta "koska vilahtaa 2 touhutonnia MA yksikön uusimiseen".
T-Jetin kanssa huohottimen jäätyminenkin on huomattavasti harvinaisempi, joskaan ei täysin ennenkuulumaton ongelma.
Muutoin näissä on samat vaivat eli jakopään kuminauhaa pääsee vaihtelemaan noilla kilometreillä parin vuoden välein ja tulpat lie suht kalliit ja nekin pitää uusia usein (joka huollossa...?
Ajettavuudessa ei lie isoa eroa. Ainakin ennenwanhaan T-jetit olivat alakanttiin speksattuja, joten 120/135 tai 150/170 hv ero oli todellisuudessa pienempi kuin numerot väittävät. 150 hv T-jetistä jäi mieleen hieman on/off tyylinen luonne (luoteikkuus, ei vika) MA vehkeisiin verrattuna, mutta tätä vertailua sotkee, että T-Jet oli naitettuna lyhyemmillä välityksillä varustettuun Bravon manuaalilootaan, kun taas MA padat TCT:n jatkona - etenkin Giulietassa TCT on "aavikkovälityksillä".
Tätä huohotinongelma ei ole t-jetissä ilmennyt 4 talven aikana. Lähtenyt myös yskimättä käyntiin talvellakin, vaikkei lämpötolppaa olekaan käytössä.