Näin ollen taidan vaihtaa 147:an 156:een. Tosin kaksipuolikkaita on tosi vähän myynnissä
Jos jollain on tiedossa uudehko ja vähän ajettu puolikas niin ilmoittakoon siitä minulle... :

Valvoja: Moderators
Jahas sain jo kuittia!R@gdoll kirjoitti:Parin viikon jälkeen alkaisi jo säästää bensa- ja vakuutusmaksuissa, kun ajolupa moottoriajoneuvoille puuttuisi.![]()
Jep, näin on. Sama tosiasia pätee muuten moottoripyörissäkin... Lisää tehoja kaivataan, vaikka pyörä ottaa satasen vauhdin kolmessa sekunnissa...R@gdoll kirjoitti:Itse olen ainakin todennut sen tosiasian, että mitkään tehot ei kauaa "riitä"... kaikkeen turtuu. Uusi tehokkaampi tuntuu aluksi mahtavalta, mutta jo muutaman kuukauden päästä alkaa miettimään miten niitä lähtöjä saisi hieman lisää -> ikuinen kierre?
Itse Alfan kone on varsin mielenkiintoinen tunauskohde.Ulkokuoreen on paha mennä härväämään. Ehkäpä vilkut, jouset ja ihan pikkuinen nätti spoikka.155156 kirjoitti:Älkää tykätkö huonoa, mutta seuraavan havainnon olen tehnyt:
Alfan "tuunaajat" eivät loppujen lopuksi ole kovin kiinnostuneita Alfa Romeosta. Veto tuntuu olen japsi-merkkeihin, jotka ovatkin ehdottomasti parempia tuunauskohteita.
Mainioon Bella Italia tapahtumaan tänä kesänä osallistuneet Alfa Romeot osoittivat, että Alfa Romeo harrastajien keskuudessa ainakin ulkonäköön vaikuttava tuning on onneksi erittäin harvinaista. Vain yksi tuningilla pilattu 156 oli paikalla.
Kyllähän se noin taitaa olla, mitäpä tuosta huonoa tykkäämään. Alfan omistajissakin on (nykyään) paljon niitä, joille itse merkki ei ole mikään itseisarvo. Silloin autoa voi viritellä ja väännellä hyvällä omallatunnolla ja kun autonvaihto on edessä vaihtuu Alfa toiseen merkkiin. Korostettakoon vielä, että tämäkin on 100% hyväksyttävä tapa harrastaa ko. automerkkiä.155156 kirjoitti:Älkää tykätkö huonoa, mutta seuraavan havainnon olen tehnyt: Alfan "tuunaajat" eivät loppujen lopuksi ole kovin kiinnostuneita Alfa Romeosta. Veto tuntuu olen japsi-merkkeihin, jotka ovatkin ehdottomasti parempia tuunauskohteita.
Niin saattaa se iälläkin olla jotain asian kanssa tekemistä. Kyllä minäkin sitten vanhana pieruna kurvailen rajoitusten mukaan virittämättömällä 159:llä orggisvanteillaVittorio Jano kirjoitti:Kyllähän se noin taitaa olla, mitäpä tuosta huonoa tykkäämään. Alfan omistajissakin on (nykyään) paljon niitä, joille itse merkki ei ole mikään itseisarvo. Silloin autoa voi viritellä ja väännellä hyvällä omallatunnolla ja kun autonvaihto on edessä vaihtuu Alfa toiseen merkkiin. Korostettakoon vielä, että tämäkin on 100% hyväksyttävä tapa harrastaa ko. automerkkiä.155156 kirjoitti:Älkää tykätkö huonoa, mutta seuraavan havainnon olen tehnyt: Alfan "tuunaajat" eivät loppujen lopuksi ole kovin kiinnostuneita Alfa Romeosta. Veto tuntuu olen japsi-merkkeihin, jotka ovatkin ehdottomasti parempia tuunauskohteita.
Jostain luin noista juttua, taitaa "pikkumuutokset" vaatia viisinumeroisen summan euroja missä ensimmäinen numero ei ole ykkönen eikä kakkonen.Rolle kirjoitti:No ihan pikkumuutoksilla ei tuollaisia tehoja taideta saada. Se yks R32 mikä on Suomessa taitaa potkia jotain 600 hepan paikkeilla.
Vanhana pieruna eli yli 3-kymppisenä...Onneksi tuossa 159:ssä on halvimmassakin versiossa sentään päälle 300 heppaa ja 22" pyörät.Rolle kirjoitti:Niin saattaa se iälläkin olla jotain asian kanssa tekemistä. Kyllä minäkin sitten vanhana pieruna kurvailen rajoitusten mukaan virittämättömällä 159:llä orggisvanteilla
Joo.. Kyllä iällä näyttää olevan merkitystä. Meikäläisellä on ainakin jo mennyt hermot noihin vakio 15":n ja ylikorkeaan alustaan...Rolle kirjoitti: Niin saattaa se iälläkin olla jotain asian kanssa tekemistä. Kyllä minäkin sitten vanhana pieruna kurvailen rajoitusten mukaan virittämättömällä 159:llä orggisvanteilla
Miten mulla on semmonen muistikuva että sunkin alfa olis "tuunattu"155156 kirjoitti:Mainioon Bella Italia tapahtumaan tänä kesänä osallistuneet Alfa Romeot osoittivat, että Alfa Romeo harrastajien keskuudessa ainakin ulkonäköön vaikuttava tuning on onneksi erittäin harvinaista. Vain yksi tuningilla pilattu 156 oli paikalla.