Ohjausvaihteen voi jättää paikoilleen, mutta ellet irroita vetoakseleita saattaa tilanahtaus pultteja iroitettaessa tulla ongelmaksi.
Vetoakselien irrottamisen seurauksena vetopyörästön öljyä tulee ulos,
Pakoputken etuosahan pitää irrottaa myös ellei nyhrää kallistuksenvaimentajan kiinnikkeitä irti apurungosta.
Moottori ei ainakaan keppivaihteisessa kallistunut paljoakaan.
Jäähdyttimet pitää varmaankin sitoa myös ylös liinalla, en osaa sanoa varmasti (purin koko keulan vauhtipyöräremonttia varten koska tunkki ja pukit eikä nosturia).
Takaosassa on hiukkassuodattimen lämpöanturin johdon kiinnike silleen hiukkasen ikävästi piilossa.
Ohjaustehostimen putkella on kaksi kiinnikettä apurungossa vasemmalla puolella.
Varaudu ruosteenpoistoon ja maalaukseen apurungon ja muiden kiinnitysosien osalta.
Ohjeen mukaanhan kaikki kiinnitysruuvit pitäisi vaihtaa
