FinPat kirjoitti:Kun joskus saat bi-muovin asennetuksi niin raportoi josko taipumisilmiö loppui.
Stelvion polttoainetankin luukku menee vaihtoon huollossa tulevana perjantaina.
Asia, mikä on todellakin yllättänyt positiivisesti Stelviossa on ollut näkyväisyys eteen varsinkin tälläisissä nykyisissä talvisen sateisen pimeissä tuhrukeleissä. Verrattuna aiempiin japanilais- ja ranskalaisvalmisteisiin autoihini tehokkaat lähi- ja kaukoajovalot, hienosti toimivat tuulilasinpyyhkijät ja varsinkin suoraan tuulilasinpyyhkijöiden varsista kunnolla tuulilasille ruiskiva pesuri ovat tämän talven pimeissä suolaräpäskäkeileissä olleet kovasti mieleeni

.
Ajovalopesurit ovat vain välttävät, kun suihku osuu hyvin pienelle alueelle. Mutta silti aiempia kulkineita paremmat.
En odottanut Stelviolta näin hyvää suoritusta näkyväisyyden suhteen varsinkin sateessa ja pimeässä

.
Aiemmalla Mitsun PHEV Outlanderilla en mielelläni lähtenyt pimeälle maantielle. Mutta pimeässä tuhrukelissäkin Stelviolla taittaa matkaa kovin mielikseen.
Taakse näkee edelleen vähän huonommin kesät talvet. Mutta hyvät sivupeilit pelastaa paljon.
Cotzy