Täytyy tarkastaa tuosta omastani tuo ECU koodi... jos vaikka olisi tuollainen vanhempi malli minkä voi vielä chipata ilman että pitää lähettää uudelleen ohjelmoitavaksi
Jos hinta saadaan kohdalleen niin kai tuollaisen voisi huvikseen tilata.
Sellainen pointti että pitäisi löytää joku joka asuu/on käymässä EUn ulkopuolella. Itse en ainakaan koe suurta arvonlisää lastulle vaikka mokomaa veroa maksaisinkin.
mites noi imutötteröt? sain sellaisen käsityksen ettei niistä pelkästään ole kummemmin apua, mutta lastun kanssa eroa tulee sitten jo reilummaltikin.
Ei kuitenkaan kiinnosta lähettää koko boksia jonnekin belgiaan. Joten mietin että saako saman hyödyn sellaisella vaihtoehdolla että tilaa ja asentaa ne tötteröt nyt? ja sitten kun hilppeet on paikallaan niin tekisin vierailun muukkoselle.
liekki kirjoitti:Joten mietin että saako saman hyödyn sellaisella vaihtoehdolla että tilaa ja asentaa ne tötteröt nyt? ja sitten kun hilppeet on paikallaan niin tekisin vierailun muukkoselle.
onko ihan tyhmä idea?
Samaa temppua ollaan toteuttamassa toiseen V6:een parhaillaan..
allekirjoittanut luistaa lastutilauksen, pitää laittaa asiat tärkeysjärjestykseen eli ensin auto kondikseen ja kilpiin, tämän jälkeen voi sitten harkita extroja...
liekki kirjoitti:Joten mietin että saako saman hyödyn sellaisella vaihtoehdolla että tilaa ja asentaa ne tötteröt nyt? ja sitten kun hilppeet on paikallaan niin tekisin vierailun muukkoselle.
onko ihan tyhmä idea?
Samaa temppua ollaan toteuttamassa toiseen V6:een parhaillaan..
Jees, kannattanee asennuttaa vaikka muukkosella lastu tai sit suoraan penkkittää, mikä olisikin parempi vaihtoehto. Ja kalliimpi, mut mitä sitten kun ainakin toimivuus olisi 100% omaan autoon.
Minulla ei tuollaista hässäkkää siinä päällä ole... kun on ilmeisesti jotain sen verran vanhempaa mallia jossa se ecu on muualla
Riippuen ECU:n tyypistä sen pitäisi löytyä joko kaasuläpän yläpuolelta tai kartanlukijan jalkatilasta hansikaslokeron alta piilotettuna mustan muovikotelon taakse. Ellei se näistä paikoista löydy niin sitten kai on olemassa vielä jokin kolmaskin paikka.
Tilausta en voi laittaa tulemaan kun ei ole kun kaasarivehkeitä talossa mutta luettuani tuon Squadran sivuilta kaverin harrastuksesta elinkeinoksi muuttuneesta kiinnostuksesta Alfaan ja lastuviritykseen, toivon runsaita tilauksia.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
itsekin kiinnostuin tosta lastusta, onko toi hinta 156 v6:seen niin 550e ja siittä alennus pois ?
onko vaikea asentaa itse että saako kunnolla toimimaan, jos ei niin kuinka pal maksaa asennus esim muukkosella ?
Peltsi kirjoitti:itsekin kiinnostuin tosta lastusta, onko toi hinta 156 v6:seen niin 550e ja siittä alennus pois ?
onko vaikea asentaa itse että saako kunnolla toimimaan, jos ei niin kuinka pal maksaa asennus esim muukkosella ?
156 V6:een hinta on tuo 550€ -20%. 156:een sisältyy isommat imuputket tuohon hintaan. ainoa miinus on että joutuisi lähettämään ECU:n tuonne squadralle 156 V6:en tapauksessa. tahtoo sanoa että minimissään pari viikkoa ilman autoa.
Viimeksi muokannut alfa 156 v6, 22 Kesä 2005, 16:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AlfaTom kirjoitti:Tilausta en voi laittaa tulemaan kun ei ole kun kaasarivehkeitä talossa mutta luettuani tuon Squadran sivuilta kaverin harrastuksesta elinkeinoksi muuttuneesta kiinnostuksesta Alfaan ja lastuviritykseen, toivon runsaita tilauksia.
Jep, todella asiallisen olonen kaveri mitä tässä on sähköpostia nyt melko tiuhaan vaihdettu
enny halua sotkea tilauksianne...mut kannattais soittaa alfa rossoon göteboriin...turboon ostin n.10vee sitten sieltä lastun 1000kruunua...tosin ilman kuittia meinaan jos monta ostaa niin vois saada pikkasen eri hinnoilla..en lupaudu kyl itte soittelemaan ku mulla asiat voi jäädä retajamaan hmmm mut ny soitan muukkoselle
marcus...ruotsi oli valovuosia edellä jo n.-87 silloon ekan seiskafemmaturbon kyydissä istunu...lastutetun n.10vee sitte mulle vapari (K&N) lykättiin kiinni samalla evon pakosarja(josta ei kyllä hyötyä oo mielestäni) niin ja nyt on si muukkosellekki soitettu
Pasi kirjoitti:Hallitus päätti että jää chipit ostamatta ... juuri laskee tuossa kuitteja joiden mukaan autoon on uponnut ~400€ tässä kuussa osien muodossa....
Vain neljäsataa eihän toi nyt vielä riitä, pistä hallitus pellolle ja finanssipolitiikka sekä rahastovastaavat uusiksi oikeaan suuntaan
Jarski, uskon sen Varmasti ovat monissa asioissa edellä, suomi on muutenkin todella jäljessä kaikessa kivassa
MarcusV kirjoitti:
Vain neljäsataa eihän toi nyt vielä riitä, pistä hallitus pellolle ja finanssipolitiikka sekä rahastovastaavat uusiksi oikeaan suuntaan
Valitettavasti neljäsataa on tässä taloudessa tällä hetkellä aika suuri summa koska hallitus itse opiskelee (=rahaton) ja minä toimin tavallaan vaan veronmaksajana
MarcusV kirjoitti:
Vain neljäsataa eihän toi nyt vielä riitä, pistä hallitus pellolle ja finanssipolitiikka sekä rahastovastaavat uusiksi oikeaan suuntaan
Valitettavasti neljäsataa on tässä taloudessa tällä hetkellä aika suuri summa koska hallitus itse opiskelee (=rahaton) ja minä toimin tavallaan vaan veronmaksajana
Hehhe Hallitus kaatuu viimeistään silloin kun alfaan on pakko ostaa jotain
edit: niin paljon jo lastua kasassa että Squadran pojat hätääntyivät eivätkä suostu toimittamaan samassa erässä, tulee liian arvokas paketti. Eli kahteen erään menee.
Laittakaas nyt lastuvarauksen tehneet autojenne runkonumerot mulle PM:nä niin saadaan homma pikkuhiljaa lähtemään käyntiin, muutamien autojen tiedot jo onkin mulla
alfa 156 v6 kirjoitti: tällä hetkellä tilaukseen menossa:
-lastu GTV turboon (2kpl...) Maksettu, lähtee kohti suomea piakkoin....
-156 V6:een QV:n imutötteröt (2 sarjaa...) EI SAATAVANA TÄLLÄ HETKELLÄ!!!!!!
-155 Q4:een lastu. Maksettu, lähtee kohti suomea piakkoin....
-164 QV lastu ......ei runkonumeroa mun tiedossa vielä.....
-155 T.S lastu ......numero löytyy......
-164 Q4 ......numero löytyy......
-75 TS lastu (3kpl...) ......kahteen löytyy jo numero......
edit: Päivityksiä... 9 kpl lastuja koossa, imutorvet loppu. tai oikeastaan ne amuliinilätkät sinne tötterön alle. Ensimmäinen erä maksettu ja lähtee varmaan näinä päivinä.
Laittakaas loput varanneet PM:nä Noita runkonumeroita niin pistän tulemaan tilinumeroa ja summaa niin saadaan toinenkin erä lähtemään.
155 T.S:n, 164 Q4:n ja noiden parin 75:en tiedot jo on. 164 QV puuttuu.
No niin nyt on eilen lähtenyt paketti jossa ensimmäiset kolme lastua kohti suomea, maksu oli päässyt perille perjantaina eli noin viikon se otti. tuskasen hidasta tikitaalitekniikan aikana Nyt tarttis paalua sitten seuraavaan tilaukseen. pistän asianomaisille PM:ää.