Muiden merkkien uutuuksia.
Valvoja: Moderators
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
jotenkin tuntuu että Land Roverilla on nykyään liian monta mallia, tämä uus defe tuo mieleen hiukan vanhemman Discon. Kaikki on lähes samankokoisia vielä.-
defe 2,587 mm -3,022 mm
disco akseliväli 2,923 mm
velar 2,874 mm
range sport 2,923 mm
range 2,922 mm
defe 2,587 mm -3,022 mm
disco akseliväli 2,923 mm
velar 2,874 mm
range sport 2,923 mm
range 2,922 mm
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
AR -näkökulmasta kaikilla on liian monta mallia.V6 kirjoitti:jotenkin tuntuu että Land Roverilla on nykyään liian monta mallia,
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
- Polforea
- Viestit: 8939
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
33 P4
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Sieltähän se kuitti tuli nopsaan!
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
-
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
- Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
- Paikkakunta: Tuulos
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Tuskin on maailmassa asiaa, mitä ei ole "lantikalla" joskus hoidettu. Sen takia se on legenda. Ja sen takia tästä "koitan miellyttää kaikkia" -mallista ei koskaan sellaista tule.
Näkee tuon mainosvideoissakin, joka on kaikkien eri malliversioiden mainonnassa lähinnä "elämysmatkailua" jossa ihmiset pääsevät hienoihin paikkoihin.
Mukaan tulee toki retkisuihku, jolla voi pestä työkalupakit.
Näkee tuon mainosvideoissakin, joka on kaikkien eri malliversioiden mainonnassa lähinnä "elämysmatkailua" jossa ihmiset pääsevät hienoihin paikkoihin.
Mukaan tulee toki retkisuihku, jolla voi pestä työkalupakit.

Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
- Polforea
- Viestit: 8939
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
33 P4
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Joskus, kyllä. Etenkin, kun hinta on iän myötä tippunut alle puoleen ja laite on silti pätevä. Entäpä uutena, ekan omistajan toimesta? Niille noita(kin) kuitenkin pitää myydä ja siellä taitaa enemmän olla niitä elämysmatkailijoita kuin ns. oikean työn tekijöitä.
Jos uusi Defe olisi Karu Työkone (tm) ja maksaisi silti sen verran, ettei valmistaja tee sillä kauheata tappiota ja juuri sinun nyt pitäisi hankkia laite, jolla kaivurikuski kuskaa niitä sylintereitä varikolle, niin ostaisitko:
A) uuden Defen
B) vanhan Defen
C) Hiluxin
D) Jokumuuminkä?
Kun tuota kysyy muutamalta työkoneita hankkivalta, niin luulen että A -vastaukset jää aika vähiin. Siksi sen pitää olla tarpeeksi myyvä muillekin, eli niille elämysmatkailijoille.
Jos uusi Defe olisi Karu Työkone (tm) ja maksaisi silti sen verran, ettei valmistaja tee sillä kauheata tappiota ja juuri sinun nyt pitäisi hankkia laite, jolla kaivurikuski kuskaa niitä sylintereitä varikolle, niin ostaisitko:
A) uuden Defen
B) vanhan Defen
C) Hiluxin
D) Jokumuuminkä?
Kun tuota kysyy muutamalta työkoneita hankkivalta, niin luulen että A -vastaukset jää aika vähiin. Siksi sen pitää olla tarpeeksi myyvä muillekin, eli niille elämysmatkailijoille.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
-
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
- Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
- Paikkakunta: Tuulos
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
En väitä etteikö uusi defe myisi. En ainakaan mielestäni ole sitä aspektia kritisoinut. Oikeastaan päinvastoin. Ja totesin että teoriassa olisi oikein hyvä omaankin käyttöön, varmasti parempi ja mieluisempi kuin joku 90-luvun defe.
Oli vain aika kovat odotukset ja siihen nähden paha pettymys. On todella vaikea pukea sanoiksi miksi tuo ei vain ole yhtään sellainen mitä toivoin, ei sellainen syy löydy yksittäisistä yksityiskohdista tai luvuista. Odotin että olisi oikeasti tässä 2000-luvun täydellisessä sytyttämättömyydessä tehty kerrankin jotain mistä voisi innostua ja sitten lopputulos on pannukakku. Ehkä odotin jonkinlaista modernin teknologian ja tarkoituksenmukaisuuden ristiliitosta, kuten alkuperäinen oli ei ehkä teknisesti paperilla edistyksellinen mutta siinä oli testattu ja mietitty ja hiottu käytännön toimintaa enemmän kuin kilpailijoissa.
Ja nytten saatiin herkkiä maalipintoja ja sisustusta, ahtaita lastausaukkoja ja päälleliimattua tarkoituksenmukaisuutta. Pyöränaukkoja jotka rajoittavat käyttämästä paksuja renkaita.
Jos kaikkien eri versioiden mainonta korostaa takapuskurin päälle liimattua kiiltävää metallisuojaa ehkäisemässä lastauskolhuja, minulta meinaa päästä itku.
Ja tuo ulkonäkö.. kai sen pitää olla sellainen että voi tyylikkäästi saapua aurinkolaiseissa bileisiin, ns. "cheeck" tyyli on hoidossa. Eihän se käyttöä haittaa, mutta olisi vain toivonut rohkeutta tehdä jotain erilaista. Nyt on yhtä vähän "alkuperää kunnioittava" kuin uusi Mini. Joka toki näyttää Miniltä, mutta mitään minin sielua siinä ei ole. Tuo on vaan tuollainen vähän karumpi Range.
Tässä uusi 500:kin onnistui paremmin, vaikka teknisesti auto on täysin eri kuin alkuperäinen niin jotain sielua siinä saatiin aikaan.
Aikoinaan Range Rover oli jotain oikeasti erilaista ja rohkeaa, eikä sen suosio seurapiireissä ollut mitenkään laskelmoitua että sitä olisi ulkonäössä huomioitu. Tässä jotenkin alkaa jopa Hiluxikin näyttämään innovatiivisemmalta, eikä kumminkaan uuden Defen muotoilu ole sillälailla tylsää tai vanhanaikaista että sitäkään kautta innostaisi kulkemalla vastavirtaan. Se on vähän kuin gojimarjoilla ja vuorenrinteellä kasvaneella villiyrtillä koristeltu kaurapuuro. Epäilemättä trendikäs, mutta mies-faktori siitä puuttuu. Se on kuin paksut mustat sangat ja kauluspaita villapaidan alta sojottaen, uusi urbaani mies joka ei ole ihan mies kun haluaa rikkoa sukupuolirooleja, mutta haluaa näyttää mieheltä ja korostaa sen takia paksuja kulmakarvojaan huolellisesti sukien ja ehkä vähän kajalia siihen alle...
Saatan silti joskus hankkia tuollaisen, mutta en odota sitä jännityksestä täristen. Olisin halunnut odottaa.
Tiedättehän sen tunteen, mitä joskus teininä tunsi kun jokin auto oikeasti innosti? Tulisipa tälläkin vuosituhannella jokin sellainen auto markkinoille, ettei tarvitsisi katsella innolla vaan viime vuostuhannen autoja. Nyt ei ole yhtään autoa jota odottaa. No ehkä Tonalen näkemistä aikanaan luonnossa, kun se aika koittaa. Sitten voi taas pettyä. Ekan kerran kun näin Stelvion ajavan nenän edestä, jähmetyin niille sijoille ja saattoi leukakin olla hetken alhaalla. Mutta ei sekään sitten oikein..
Oli vain aika kovat odotukset ja siihen nähden paha pettymys. On todella vaikea pukea sanoiksi miksi tuo ei vain ole yhtään sellainen mitä toivoin, ei sellainen syy löydy yksittäisistä yksityiskohdista tai luvuista. Odotin että olisi oikeasti tässä 2000-luvun täydellisessä sytyttämättömyydessä tehty kerrankin jotain mistä voisi innostua ja sitten lopputulos on pannukakku. Ehkä odotin jonkinlaista modernin teknologian ja tarkoituksenmukaisuuden ristiliitosta, kuten alkuperäinen oli ei ehkä teknisesti paperilla edistyksellinen mutta siinä oli testattu ja mietitty ja hiottu käytännön toimintaa enemmän kuin kilpailijoissa.
Ja nytten saatiin herkkiä maalipintoja ja sisustusta, ahtaita lastausaukkoja ja päälleliimattua tarkoituksenmukaisuutta. Pyöränaukkoja jotka rajoittavat käyttämästä paksuja renkaita.
Jos kaikkien eri versioiden mainonta korostaa takapuskurin päälle liimattua kiiltävää metallisuojaa ehkäisemässä lastauskolhuja, minulta meinaa päästä itku.
Ja tuo ulkonäkö.. kai sen pitää olla sellainen että voi tyylikkäästi saapua aurinkolaiseissa bileisiin, ns. "cheeck" tyyli on hoidossa. Eihän se käyttöä haittaa, mutta olisi vain toivonut rohkeutta tehdä jotain erilaista. Nyt on yhtä vähän "alkuperää kunnioittava" kuin uusi Mini. Joka toki näyttää Miniltä, mutta mitään minin sielua siinä ei ole. Tuo on vaan tuollainen vähän karumpi Range.
Tässä uusi 500:kin onnistui paremmin, vaikka teknisesti auto on täysin eri kuin alkuperäinen niin jotain sielua siinä saatiin aikaan.
Aikoinaan Range Rover oli jotain oikeasti erilaista ja rohkeaa, eikä sen suosio seurapiireissä ollut mitenkään laskelmoitua että sitä olisi ulkonäössä huomioitu. Tässä jotenkin alkaa jopa Hiluxikin näyttämään innovatiivisemmalta, eikä kumminkaan uuden Defen muotoilu ole sillälailla tylsää tai vanhanaikaista että sitäkään kautta innostaisi kulkemalla vastavirtaan. Se on vähän kuin gojimarjoilla ja vuorenrinteellä kasvaneella villiyrtillä koristeltu kaurapuuro. Epäilemättä trendikäs, mutta mies-faktori siitä puuttuu. Se on kuin paksut mustat sangat ja kauluspaita villapaidan alta sojottaen, uusi urbaani mies joka ei ole ihan mies kun haluaa rikkoa sukupuolirooleja, mutta haluaa näyttää mieheltä ja korostaa sen takia paksuja kulmakarvojaan huolellisesti sukien ja ehkä vähän kajalia siihen alle...
Saatan silti joskus hankkia tuollaisen, mutta en odota sitä jännityksestä täristen. Olisin halunnut odottaa.
Tiedättehän sen tunteen, mitä joskus teininä tunsi kun jokin auto oikeasti innosti? Tulisipa tälläkin vuosituhannella jokin sellainen auto markkinoille, ettei tarvitsisi katsella innolla vaan viime vuostuhannen autoja. Nyt ei ole yhtään autoa jota odottaa. No ehkä Tonalen näkemistä aikanaan luonnossa, kun se aika koittaa. Sitten voi taas pettyä. Ekan kerran kun näin Stelvion ajavan nenän edestä, jähmetyin niille sijoille ja saattoi leukakin olla hetken alhaalla. Mutta ei sekään sitten oikein..
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Pätkäisin rumasti tekstiä pois, mutta ainakin omalla kohdallani tässä on yksi pieni mutta.sämpy kirjoitti: Tiedättehän sen tunteen, mitä joskus teininä tunsi kun jokin auto oikeasti innosti? Tulisipa tälläkin vuosituhannella jokin sellainen auto markkinoille, ettei tarvitsisi katsella innolla vaan viime vuostuhannen autoja.
Kaikki varmasti tuon tunteen tietävät mutta näin 40+v vanhana käpynä sitä vaan suhtautuu asioihin eri tavalla

VMP
-
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
- Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
- Paikkakunta: Tuulos
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Juuri äsken innostuin Cosworth Vegasta nähtyäni youtube pätkän.
(vaikka tein samalla firman kirjanpitoa)
Ja useamman pätkän uudesta defestä olen katsonut ja oikein yrittänyt innostua, mutta jostain syystä stondis vaan jää alavireiseksi komiteatuotteen edessä.

Ja useamman pätkän uudesta defestä olen katsonut ja oikein yrittänyt innostua, mutta jostain syystä stondis vaan jää alavireiseksi komiteatuotteen edessä.
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
- Polforea
- Viestit: 8939
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
33 P4
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Et niin, minä meinasin että se myy paremmin, koska siinä on sitä karkkia. Lantikkakin tekee kuitenkin bisnestä, joten heille on tärkeää myydä hyvin.sämpy kirjoitti:En väitä etteikö uusi defe myisi. En ainakaan mielestäni ole sitä aspektia kritisoinut. Oikeastaan päinvastoin.
Työkykynsä se kuitenkin tulee näyttämään reaalimaailmassa vasta vähitellen. En vielä tiedä, tuleeko siitä toppi vai floppi, mutta todellisuus sen näyttää. Eikös nyt kaupasta saatava Rangekin pysty paljon pahempaan kuin miltä se näyttää?sämpy kirjoitti: Ehkä odotin jonkinlaista modernin teknologian ja tarkoituksenmukaisuuden ristiliitosta, kuten alkuperäinen oli ei ehkä teknisesti paperilla edistyksellinen mutta siinä oli testattu ja mietitty ja hiottu käytännön toimintaa enemmän kuin kilpailijoissa.
En minä väitä että uusi Defe olisi varmasti huikea(tm) tai ultimaattinen työkone, mutta väitän, että jos se paljastuu ns. työkykyiseksi, niin karkitettua versiota on 10-20v päästä enemmän käytettynä markkinoilla karuun työkäyttöön siunattavaksi, kuin karua (todennäköisesti työkykyisempää, myönnetään) purpose-built -työkonetta olisi.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
-
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
- Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
- Paikkakunta: Tuulos
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Kunhan ei ole kukkarolle yhtä fiksu hankinta kuin 15-20 vuotta vanha P38.
Tosiaan hukattu mahdollisuus kai tässä masentaa, kaikki on niin yleispätevää nykyään ettei mikään erotu massasta. Paperilla hienoa mutta henki puuttuu.
Saakelin angry bird ajovalotkin vielä, *tana.
Tosiaan hukattu mahdollisuus kai tässä masentaa, kaikki on niin yleispätevää nykyään ettei mikään erotu massasta. Paperilla hienoa mutta henki puuttuu.
Saakelin angry bird ajovalotkin vielä, *tana.
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Lähtötilanne vaikuttaa siis lupaavalta kasvaville myyntiluvuille. Karja haluaa valmiiksi pureskeltua heinää.sämpy kirjoitti:Oli vain aika kovat odotukset ja siihen nähden paha pettymys. On todella vaikea pukea sanoiksi miksi tuo ei vain ole yhtään sellainen mitä toivoin,
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
-
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
- Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
- Paikkakunta: Tuulos
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
No, ehkä silloin. Nyt tuo alkaa muistuttamaan päivä päivältä enemmän Golffia.sämpy kirjoitti: Tässä uusi 500:kin onnistui paremmin, vaikka teknisesti auto on täysin eri kuin alkuperäinen niin jotain sielua siinä saatiin aikaan.
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Olisiko pian sopiva aika etsiä jostakin 6.3L AMG ladon nurkkaan?
https://www.financialexpress.com/auto/c ... s/1711989/
https://www.financialexpress.com/auto/c ... s/1711989/
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Eihän Fiat 500 ole käytännössä muuttunut lainkaan ensiesittelynsä 2007 jälkeen.sämpy kirjoitti:No, ehkä silloin. Nyt tuo alkaa muistuttamaan päivä päivältä enemmän Golffia.sämpy kirjoitti: Tässä uusi 500:kin onnistui paremmin, vaikka teknisesti auto on täysin eri kuin alkuperäinen niin jotain sielua siinä saatiin aikaan.
- Manu
- Viestit: 510
- Liittynyt: 24 Syys 2015, 01:23
- Car(s): Lexus CT hybrid -11
ex. Alfa Romeo 159 2.4Jdtm Qtronic -06 - Paikkakunta: Vantaa
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
https://www.jokamies.fi/tassa-se-nyt-vi ... etuajassa/
Uusi Golf, ihan hyvän näköinen vaikka ei kauheasti muuttunut. Ratti tosin on mennyt rumempaan suuntaan ja uudesta Porsche 911:stä on lainattu toi partakonemainen vaihdevalitsin automaatissa
Digitaalisuus on vahvasti läsnä ohjaamossa ja varmaan materiaalitkin aika hyviä!
Uusi Golf, ihan hyvän näköinen vaikka ei kauheasti muuttunut. Ratti tosin on mennyt rumempaan suuntaan ja uudesta Porsche 911:stä on lainattu toi partakonemainen vaihdevalitsin automaatissa

Digitaalisuus on vahvasti läsnä ohjaamossa ja varmaan materiaalitkin aika hyviä!
- Kivijärvi
- Viestit: 894
- Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
- Car(s): Alfa 159 2.4 JTDm, Citroën Berlingo 1.5 BlueHDI 100
ex: Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
^Just katoin että onpas ruma ollakseen ihan uusi. Vanhasta ei ulkoa erota (ja jo se oli lyhyesti susiruma), ja sisustan ämpärimuoveja ei ole saatu siloiteltua edes promokuvissa. Ei sillä etteikö tule voittamaan TM:n testejä tästä tulevaisuuteen. Mä en vaan pystyis tuollaista hommaamaan ihan rahalla. Joku uusi Toyota Supra tai Mirai osoittaa, että jopa patavanhoillinen Toyotakin voi uudistua ja tehdä mielenkiintoisia autoja. Jos maailmassa mikään olis reilua, näkisimme VW:n syöksyvän tuhoon tuollaisilla varmanpäälle pelaamisillaan. Mutta sopiihan se suomalaisellekin ettei naapurin Masan uusi liisari eroa edukseen kovalla rahalla omaksi hankitusta vm. 2005 Kolopallosta.
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
^ nyt on kahvit tabletilla
Munuaissairaus ?

Munuaissairaus ?


Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
- Polforea
- Viestit: 8939
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
33 P4
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Vuonna 2035 uuden BMW-auton vakiovarustukseen kuuluu perävaunu, johon maskin voi lastata. Vuonna 2050 uuden BMW-auton vakiovarustukseen kuuluu moduuliyhdistelmä, jossa auton kyydissä tulee yksi ja perävaunussa maskin toinen puolisko. Vuonna 2055 ymmärretään millaista energiahukkaa tämä on ja perustetaan maailmanlaajuinen yhdistys järjestämään kimppakyytejä junalla BMW-autojen maskeille.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Joo, Laakkosellakin naureskelivat Kiinailmiötä, myyjä vei erikseen X7:n luo ja sanoi että katsopas näitä! 

Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Oli pakko googlata tuo uuden 7 bemun kuva, kun aattelin et olis fotari... 

-
- Viestit: 589
- Liittynyt: 09 Marras 2018, 12:53
- Car(s): 159 + saksalaisia harrasteita
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Luulis että siihen vois Aasialaisille ja muille harakan taipumuksia omaaville tarjota jotain ekstra-kromilistapakettia niin ei tarttis vakiomalleihin niin vitunmoisia kromihärpätyksiä laittaa. 

Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Maku eri markkinoilla on mielenkiintoinen asia. Jo joskus -90 luvun alkupuolella kun tuli vielä oikeista töitä tehtyä olin suunnittelemassa sellaista härpäkettä kuin hakulaite. Länsimarkkinoille piti saada mahdollisimman pieni, kevyt ja huomaamaton. Aasiaan taas halutiin iso, painava ja paljon bling-blingiä. Nämä siis miehille. Aasialaisille naisille tehtiin taas pieniä ja sieviä.Beta Julio kirjoitti: Luulis että siihen vois Aasialaisille ja muille harakan taipumuksia omaaville tarjota jotain ekstra-kromilistapakettia niin ei tarttis vakiomalleihin niin vitunmoisia kromihärpätyksiä laittaa.
BMW:n uudet maskit ja noin 30v miesten rannekellot muuten samoilla linjoilla...
- Polforea
- Viestit: 8939
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
33 P4
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Sen rannekellon pitää toimia kännykän näyttönä, kun kännykän pitää olla repussa, kun ei se telkkari enää mahdu taskuun. Mutta sitten taas ajan näyttämiseen tarkoitettu kello on liian pieni kertomaan sykkeen, fb-fiidin, saapuneen whatsapp-viestin sisällön ja tärkeimmät twiitit, joten sen kellon ruudun pitää olla n. 2v vanhan kännykän näytön kokoinen.FinPat kirjoitti: BMW:n uudet maskit ja noin 30v miesten rannekellot muuten samoilla linjoilla...
Onneksi tällä kaavalla ne kellot kasvaa niin, että kohta älykello on liian iso pidettäväksi ranteessa, joten se pistetään sinne reppuun ja sille keksitään älysormus näytöksi. Mutta kun se älysormus on liian pieni, se alkaa kasvaa ja...
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
- Kivijärvi
- Viestit: 894
- Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
- Car(s): Alfa 159 2.4 JTDm, Citroën Berlingo 1.5 BlueHDI 100
ex: Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
https://tekniikanmaailma.fi/tassa-se-on ... naamioita/
Näitä sitä sitten tullaan näkemään - ja paljon! Mutta mikä on kun uusi VAG näyttää lähinnä uudelta Toyotalta tai Fordilta? Varmasti hyvä ja toimiva tapaus, tuleva TM-testivoittaja 1110% varmuudella. Jotenkin vähän pliisu nyt ainakin kuvissa,
Näitä sitä sitten tullaan näkemään - ja paljon! Mutta mikä on kun uusi VAG näyttää lähinnä uudelta Toyotalta tai Fordilta? Varmasti hyvä ja toimiva tapaus, tuleva TM-testivoittaja 1110% varmuudella. Jotenkin vähän pliisu nyt ainakin kuvissa,
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Kivijärvi kirjoitti:https://tekniikanmaailma.fi/tassa-se-on ... naamioita/
Näitä sitä sitten tullaan näkemään - ja paljon! Mutta mikä on kun uusi VAG näyttää lähinnä uudelta Toyotalta tai Fordilta? Varmasti hyvä ja toimiva tapaus, tuleva TM-testivoittaja 1110% varmuudella. Jotenkin vähän pliisu nyt ainakin kuvissa,
Taikasana "lataushybridi" -mainittu. Lienee melko ok diilejä tarjolla kun ensimmäisiä käytettyjä tulee tarjolle rautaesiripun vapaalle puolelle.
VMP
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Kävin heittämässä läppää Maakunnan Auton myyjien kanssa samalla kun tilasin Aurikseen määräaikaishuollon.
Camryn kylmät tyypit tuli otettua ekan kerran. kun olivat niin höveleitä. Aika siisti biili sedaniksi, premiumin tuntua runsaasti vrt.Avensis beige-nahkasisustalla yms.
Pitää koeajaa joutessaan kun tuon oman hypriiitin huoltoon ( vain tunnin keikka tuo).
Eipä vain ole takavetoinen, joten jää kyllä tsekkausasteelle. Lexuksen GS on kyllä sitten pykälää kiiinnostavampi, hybrid ja takaveto. Kiva kun verrokkina on hyvä Juulia niin ei nämä mitään vakavia pohdiskeluja ole. 1 Toyota kerrallaan riittää meitille...
Camryn kylmät tyypit tuli otettua ekan kerran. kun olivat niin höveleitä. Aika siisti biili sedaniksi, premiumin tuntua runsaasti vrt.Avensis beige-nahkasisustalla yms.
Pitää koeajaa joutessaan kun tuon oman hypriiitin huoltoon ( vain tunnin keikka tuo).
Eipä vain ole takavetoinen, joten jää kyllä tsekkausasteelle. Lexuksen GS on kyllä sitten pykälää kiiinnostavampi, hybrid ja takaveto. Kiva kun verrokkina on hyvä Juulia niin ei nämä mitään vakavia pohdiskeluja ole. 1 Toyota kerrallaan riittää meitille...


Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
- Manu
- Viestit: 510
- Liittynyt: 24 Syys 2015, 01:23
- Car(s): Lexus CT hybrid -11
ex. Alfa Romeo 159 2.4Jdtm Qtronic -06 - Paikkakunta: Vantaa
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Takaosa suoraan otettu Scalasta. Molempien takaosa näyttää vähän Fiat Tipolta takaa. Muuten ihan siisti ja tulee varmasti myymään hyvin.Kivijärvi kirjoitti:https://tekniikanmaailma.fi/tassa-se-on ... naamioita/
Näitä sitä sitten tullaan näkemään - ja paljon! Mutta mikä on kun uusi VAG näyttää lähinnä uudelta Toyotalta tai Fordilta? Varmasti hyvä ja toimiva tapaus, tuleva TM-testivoittaja 1110% varmuudella. Jotenkin vähän pliisu nyt ainakin kuvissa,
- Macela
- Viestit: 2365
- Liittynyt: 24 Huhti 2013, 16:56
- Car(s): .
166 2.5 V6 -01
156 2.5 V6 -99 - Paikkakunta: Pori
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
^ Just kattoin kanssa netcarshowsta että tuollanen ilmestynyt. Tykkään tuosta puhdaslinjasesta muotoilusta. Hiukan ehkä brittityylinen. Sisusta ei noissa ensimmäisissä kuvissa oikein iske. Onko tämä vallan uus "luokka" Ferrarille vai jonkun edellisen mallin seuraaja?
Noni
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Minä näin yks päivä tollasen uuden hienon X7:kan. No....mitäs siitä sanois. AIvan hirveä hökötys. Noi keulan ritilät on................ No jos joku siitä kikkelinsä kasvattaa niin fine. Mutta on se jumalattoman ruma. Koko auto, kapea ja yli möhkö. YÄK.ORBITA kirjoitti:Oli pakko googlata tuo uuden 7 bemun kuva, kun aattelin et olis fotari...
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Joo tuli ekana mieleen vanha kunnon V12 Daytona tosta keulasta. Ohjaamo tuo mieleen vanhan Corveten muotoja 90-luvulta. Mutta Veekasi kyllä latistaa nyt tunnelmaa aika pahasti.Macela kirjoitti:^ Just kattoin kanssa netcarshowsta että tuollanen ilmestynyt. Tykkään tuosta puhdaslinjasesta muotoilusta. Hiukan ehkä brittityylinen. Sisusta ei noissa ensimmäisissä kuvissa oikein iske. Onko tämä vallan uus "luokka" Ferrarille vai jonkun edellisen mallin seuraaja?
Se on vähän ku se Portofino, joka on maailman hienoin satamakaupunki ja upea paikka, mutta auto on Kasilla eikä maailman hienoimilla äänillä eli V12:lla.

Näinkö se sitten oli, että 812:nen oli Ferrarin vika vapari V12 ja sillä siisti.
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Minä hommasin kesällä ton uuden Corollan perus versiona, pisti kyllä miettimään miksi ostaisit saman segementin Lexuksen? Kaikki on niin huikeasti menny eteepäin Auriksesta. Jopa Corollaan saa Alcantaaraa ja sen sellasta sisustus herkkua mitä Lexuskin tarjoaa. Kaikenlisäksi voimalinjasto on sama. Jos brändi on sitten se mikä merkitsee niin ymmärrän, mutta muuten ei siinä nyt mitään isoa eroa kyllä enää ole näitten kahden välillä.Jiitee kirjoitti:Kävin heittämässä läppää Maakunnan Auton myyjien kanssa samalla kun tilasin Aurikseen määräaikaishuollon.
Camryn kylmät tyypit tuli otettua ekan kerran. kun olivat niin höveleitä. Aika siisti biili sedaniksi, premiumin tuntua runsaasti vrt.Avensis beige-nahkasisustalla yms.
Pitää koeajaa joutessaan kun tuon oman hypriiitin huoltoon ( vain tunnin keikka tuo).
Eipä vain ole takavetoinen, joten jää kyllä tsekkausasteelle. Lexuksen GS on kyllä sitten pykälää kiiinnostavampi, hybrid ja takaveto. Kiva kun verrokkina on hyvä Juulia niin ei nämä mitään vakavia pohdiskeluja ole. 1 Toyota kerrallaan riittää meitille...
Camryakin on kehuttu todella paljon, joten Lexus sai kyllä Toyotasta vakavasti kilpailijan nyt sitten.
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Mitäs mieltä täällä ollaan tästä uudesta McLarenin Elvasta, joka on selvä vastine Ferrarin Monza Sp sarjalle.

Itse ajaisin silti tätä Elvan esikuvaa eli Can-Am kilpuria, mutta se mitä tästä Elvasta voi sanoa, McLaren Senna sisältä suurin piirtein, mutta ulkoisesti on kyllä nätimpi mennen tullen. Kenties ei ole niin aero focuksella tehty, mutta nätti tämä on. Mutta se missä McLaren saa takkii on moottori, Ferrarilta löytyi vielä munaa laittaa V12 tuohon niiden avo versioon.

Itse ajaisin silti tätä Elvan esikuvaa eli Can-Am kilpuria, mutta se mitä tästä Elvasta voi sanoa, McLaren Senna sisältä suurin piirtein, mutta ulkoisesti on kyllä nätimpi mennen tullen. Kenties ei ole niin aero focuksella tehty, mutta nätti tämä on. Mutta se missä McLaren saa takkii on moottori, Ferrarilta löytyi vielä munaa laittaa V12 tuohon niiden avo versioon.

Re: Muiden merkkien uutuuksia.
facessa oli hyvä kommentti Ferrarilta on tullu vuoden sisään 5 uutta mallia ja Alfalla 4 vuodessa 2. Mutta joo jotenkin ei istu silmään tämä uusi Roma, tämähän on suora kilpailija McLaren GT mallille.155156 kirjoitti:Ferrari Roma
https://www.ferrari.com/en-EN/auto/ferrari-roma
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Tuota noin, tarkoitit saman segmentin autolla varmaan pienintä CT200 Lexusta, joka on Auriksen/Corollan kokoluokassa ?S_A kirjoitti:Minä hommasin kesällä ton uuden Corollan perus versiona, pisti kyllä miettimään miksi ostaisit saman segementin Lexuksen? Kaikki on niin huikeasti menny eteepäin Auriksesta. Jopa Corollaan saa Alcantaaraa ja sen sellasta sisustus herkkua mitä Lexuskin tarjoaa. Kaikenlisäksi voimalinjasto on sama. Jos brändi on sitten se mikä merkitsee niin ymmärrän, mutta muuten ei siinä nyt mitään isoa eroa kyllä enää ole näitten kahden välillä.Jiitee kirjoitti:Kävin heittämässä läppää Maakunnan Auton myyjien kanssa samalla kun tilasin Aurikseen määräaikaishuollon.
Camryn kylmät tyypit tuli otettua ekan kerran. kun olivat niin höveleitä. Aika siisti biili sedaniksi, premiumin tuntua runsaasti vrt.Avensis beige-nahkasisustalla yms.
Pitää koeajaa joutessaan kun tuon oman hypriiitin huoltoon ( vain tunnin keikka tuo).
Eipä vain ole takavetoinen, joten jää kyllä tsekkausasteelle. Lexuksen GS on kyllä sitten pykälää kiiinnostavampi, hybrid ja takaveto. Kiva kun verrokkina on hyvä Juulia niin ei nämä mitään vakavia pohdiskeluja ole. 1 Toyota kerrallaan riittää meitille...
Camryakin on kehuttu todella paljon, joten Lexus sai kyllä Toyotasta vakavasti kilpailijan nyt sitten.
GS:t lisämääreellä 450h on paria pykälää isompia kuten esim. tämä : https://www.nettiauto.com/lexus/gs/10735101
Alkuperäisen GS;n on muistaakseni Giugiaro muotoillut.

Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Näin viikonloppuna sen BMW:n uuden 7-sarjalaisen. Se keula on aivan.....................................
mitä lie ovat miettineet, montako pulloa on juotettu että se on menny johdolta OK napilla läpi tuo keula..................................................... Alko lähinnä naurattamaan vaikkei saisi. Vakava asia. Toisella on kallis hieno Bemari joka on uusinta uutta....
Ferrari Roma mättää siinä mun kohdalla, että se on front engine. Eikä V12. Siihen sopisi V12, mutta se ei ole enää mahdollista. Muodoista tulee Daytona mieleen, hyvin pitkälti. McLaren on sentään keskimottorinen ja Romaa varmasti lähemmäs 500kg kevyempi tai enemmän ja rutkasti nopeampi, mutta kyllä minä silti uuden Evoran ottaisin mielummin kuin sen McLarenin. Tavaratilaa on rutkasti lisää. Okei okei se ei ole hiilikuitua.....Eikä se ole McLaren, Mutta se on Lotus
ja tavalliselle harrastajalle todellinen mega auto. + Siihen saa manuaalin.


Ferrari Roma mättää siinä mun kohdalla, että se on front engine. Eikä V12. Siihen sopisi V12, mutta se ei ole enää mahdollista. Muodoista tulee Daytona mieleen, hyvin pitkälti. McLaren on sentään keskimottorinen ja Romaa varmasti lähemmäs 500kg kevyempi tai enemmän ja rutkasti nopeampi, mutta kyllä minä silti uuden Evoran ottaisin mielummin kuin sen McLarenin. Tavaratilaa on rutkasti lisää. Okei okei se ei ole hiilikuitua.....Eikä se ole McLaren, Mutta se on Lotus

Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Joo siis yleensäkin, että miksi ottaa saman kokonen Lexus mitä Corolla on nykyään enään. Corolla on menny niin paljon eteenpäin etenkin sisustassa. Että mä en nää järkeä siinä, ETENKIN jos otat Corollaasi vähän mehustelu varusteita. Alcantaaraa ja kaikkea pientä on tarjolla.Jiitee kirjoitti:Tuota noin, tarkoitit saman segmentin autolla varmaan pienintä CT200 Lexusta, joka on Auriksen/Corollan kokoluokassa ?S_A kirjoitti:Minä hommasin kesällä ton uuden Corollan perus versiona, pisti kyllä miettimään miksi ostaisit saman segementin Lexuksen? Kaikki on niin huikeasti menny eteepäin Auriksesta. Jopa Corollaan saa Alcantaaraa ja sen sellasta sisustus herkkua mitä Lexuskin tarjoaa. Kaikenlisäksi voimalinjasto on sama. Jos brändi on sitten se mikä merkitsee niin ymmärrän, mutta muuten ei siinä nyt mitään isoa eroa kyllä enää ole näitten kahden välillä.Jiitee kirjoitti:Kävin heittämässä läppää Maakunnan Auton myyjien kanssa samalla kun tilasin Aurikseen määräaikaishuollon.
Camryn kylmät tyypit tuli otettua ekan kerran. kun olivat niin höveleitä. Aika siisti biili sedaniksi, premiumin tuntua runsaasti vrt.Avensis beige-nahkasisustalla yms.
Pitää koeajaa joutessaan kun tuon oman hypriiitin huoltoon ( vain tunnin keikka tuo).
Eipä vain ole takavetoinen, joten jää kyllä tsekkausasteelle. Lexuksen GS on kyllä sitten pykälää kiiinnostavampi, hybrid ja takaveto. Kiva kun verrokkina on hyvä Juulia niin ei nämä mitään vakavia pohdiskeluja ole. 1 Toyota kerrallaan riittää meitille...
Camryakin on kehuttu todella paljon, joten Lexus sai kyllä Toyotasta vakavasti kilpailijan nyt sitten.
GS:t lisämääreellä 450h on paria pykälää isompia kuten esim. tämä : https://www.nettiauto.com/lexus/gs/10735101
Alkuperäisen GS;n on muistaakseni Giugiaro muotoillut.
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
se on tehty suoraan GT kilpailijaksi joten ei siihen ole istutettu V12staS_A kirjoitti: Ferrari Roma mättää siinä mun kohdalla, että se on front engine. Eikä V12. Siihen sopisi V12, mutta se ei ole enää mahdollista. Muodoista tulee Daytona mieleen, hyvin pitkälti. McLaren on sentään keskimottorinen ja Romaa varmasti lähemmäs 500kg kevyempi tai enemmän ja rutkasti nopeampi,
GT Kerb weight 1,530 kg (3,373 lb)
Roma Kerb weight 1,570.5 kg (3,462 lb)
suorituskyky on käytännössä sama
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
^^ihan sama, miten erinomainen se Corolla on, mutta sanassa enää on vain yksi n.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- -TTY-
- Viestit: 1442
- Liittynyt: 06 Heinä 2012, 13:16
- Car(s): Y ´96
i30N ´20
968 "CS" ´92
ex:166 2.5 V6 ´02
156 SW 2.0 TwinSpark ´00 - Paikkakunta: Mikkeli
Muiden merkkien uutuuksia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tass ... 1526682179
Ei tuo nyt luokassaan ja muihin vastaaviin verrattuna mitenkään erityisen ruma ole, mutta sanat "Mustang" ja "Mach" yhdistettynä tuommoiseen sähköiseen mukamaasturiin... Ford on nyt alkanut häpäisemään coupe-malliensa perintöä oikein urakalla; ensin Puma ja nyt jo Musse. Seuraavaksi malliston huipulle varmaan nostetaan joku X6-tyyppinen möhkö ja nimetään se Thunderbirdiksi. Nimessäkin olisi jo valmiiksi aasinsilta käyttövoimaan.
Sent from my K10000 Max using Tapatalk
Ei tuo nyt luokassaan ja muihin vastaaviin verrattuna mitenkään erityisen ruma ole, mutta sanat "Mustang" ja "Mach" yhdistettynä tuommoiseen sähköiseen mukamaasturiin... Ford on nyt alkanut häpäisemään coupe-malliensa perintöä oikein urakalla; ensin Puma ja nyt jo Musse. Seuraavaksi malliston huipulle varmaan nostetaan joku X6-tyyppinen möhkö ja nimetään se Thunderbirdiksi. Nimessäkin olisi jo valmiiksi aasinsilta käyttövoimaan.
Sent from my K10000 Max using Tapatalk
Mikä piru sieltä taas on rikki?
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
^Seuraavaa GT:tä odotellessa sitten vaan...
Operating at the speed of dark
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Alfissimo kirjoitti:^^ihan sama, miten erinomainen se Corolla on, mutta sanassa enää on vain yksi n.

Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Itse en nää kyllä tätä Romaa kilpailijana, enemmänkin muitten etumoottoristen GT autojen kanssa kyllä. Mutta en keskimoottoristen. Mutta ehkä sen voi kuitenkin jollain tapaa siihen laskea.V6 kirjoitti:se on tehty suoraan GT kilpailijaksi joten ei siihen ole istutettu V12staS_A kirjoitti: Ferrari Roma mättää siinä mun kohdalla, että se on front engine. Eikä V12. Siihen sopisi V12, mutta se ei ole enää mahdollista. Muodoista tulee Daytona mieleen, hyvin pitkälti. McLaren on sentään keskimottorinen ja Romaa varmasti lähemmäs 500kg kevyempi tai enemmän ja rutkasti nopeampi,
GT Kerb weight 1,530 kg (3,373 lb)
Roma Kerb weight 1,570.5 kg (3,462 lb)
suorituskyky on käytännössä sama
Näistä painoista. Piti alkaa oikeen tutkimaan.
McLaren 570S Dry weight 1,356 kg, nesteiden kanssa 1,452 k
McLaren 570GT 1485kg Kerbbbiä
Ferrari Roma ilmeisesti ilman nesteitä 1570kg
Lamborghini Huracan Kerb weight 1382kg pienimmillään
Ferrari 488GTB kerb weight 1478kg
McLaren GT 1530kg kerb weight
Lotus Evora GT410 Sport Kerbweight 1331kg
Miten toi McLaren GT voi painaa noin paljon. Hiilikuitua runko ja kori.
Pistää vähän silmään, kun kuitenkin 570GT on kevyempi. Mutta Lotus on taikonut kyllä Evorasta pois käsittämättömän määrän painoa. Alumiinirunkoinen lasikuitukorinen Evora on näistä kaikista kevyin ja McLareneihin verrattuna siinä on käsittämätön määrä tavaratilaa. Oli ostaja ruksannut 2+2 option tai ei, joka tapauksessa etupenkkien takana on tilaa useammalle isolle kassille. Muutama normaali kokonen matkalaukku mahtuu kuten paljon muuta ja lisäksi on vielä moottorin takana oleva taravatila, jonne mahtuu muutama ruokakassi.
Evora on hyvin aliarvostettu auto Suomessa. Tuntuu, että osa ei vaan ymmärrä yhtään. No niitä on 3 Suomessa, voi johtua siitä ettei jengi vaan tiedä koko autosta mitään senkään takia. Mutta kuitenkin taitaa tämä "Lotus ei kuulu superauto luokkaan" juontaa juurensa historiasta, Esprit ja sitten tämä laatu kun nää on tehty ajamiseen eikä näyttämiseen. Mutta tänään etenkin Alcantara päkillä ja niin ees päin Evora on huikea auto sillä summalla mitä siitä joutuu verojenkin kanssa maksamaan. Ja kyllä se ihan superauto luokkaan lukeutuu ja myös GT autoluokkaan. Uudenkin Evoran autoverollinen hinta jää alle 200K Euron, saat sen kilpiin uuden Ferrarin autoveroilla periaatteessa. Ja toi tavaratila juttu on aika jännä kyllä, sielä on ihan oikeasti kunnon tila minne voi sitten laittaa mitä laittaakin.

Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Jaha, good reason fanittaa 1964½-1966 Mustangeja. Tää nyt ont ätä markkinointi shittiä. Pitähäähä se SUVI olla perhana. NO ostakaa ken ostaa.-TTY- kirjoitti:https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tass ... 1526682179
Ei tuo nyt luokassaan ja muihin vastaaviin verrattuna mitenkään erityisen ruma ole, mutta sanat "Mustang" ja "Mach" yhdistettynä tuommoiseen sähköiseen mukamaasturiin... Ford on nyt alkanut häpäisemään coupe-malliensa perintöä oikein urakalla; ensin Puma ja nyt jo Musse. Seuraavaksi malliston huipulle varmaan nostetaan joku X6-tyyppinen möhkö ja nimetään se Thunderbirdiksi. Nimessäkin olisi jo valmiiksi aasinsilta käyttövoimaan.
Sent from my K10000 Max using Tapatalk
Minä näin tänään sen Mersun sähkö maasturin. Kai se akku kuluu vauhdilla jos sillä lähtee valoista urku tiskissä. Kyllähän se liikahti, mutta on se....persoonaton laatikko kyllä.
Turhake. No tätä tää on, köyhät valittaa ja rikkaat porskuttaa.
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Niin on lenkkaritkin.S_A kirjoitti:Alfissimo kirjoitti:^^ihan sama, miten erinomainen se Corolla on, mutta sanassa enää on vain yksi n.NO perus auto. Mutta on se huikea parannus Aurikseen.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Re: Muiden merkkien uutuuksia.
Fordilla on ihan ihme tapa muuttaa kaikki arvokas paskaksi. Ghia ja Vignale on jo purkitettu, Jaguarin osalta jäi homma kesken, kun myytiin pois, ja jopa kiinalaisetkin osaa pitää Volvoa paremmin. Nyt ei sitten ollut muuta vaihtoehtoa, kuin tunkea pönttöön yksi arvokkaimmista ja ikonisimmista omista brändeistä. En ole mustangifaneja, mutta tuon tason epä-ammattimaisuus ja lyhytkatseisuus pistää sanattomaksi.-TTY- kirjoitti:https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tass ... 1526682179
Ei tuo nyt luokassaan ja muihin vastaaviin verrattuna mitenkään erityisen ruma ole, mutta sanat "Mustang" ja "Mach" yhdistettynä tuommoiseen sähköiseen mukamaasturiin... Ford on nyt alkanut häpäisemään coupe-malliensa perintöä oikein urakalla; ensin Puma ja nyt jo Musse.

Fiatista ja sen tavasta hoitaa Alfaa voidaan olla montaa mieltä, mutta eikös Ford ollut vahvasti aikoinaan Alfaa ostamassa?
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta