Höh. VieläkinFinPat kirjoitti:Ei vaan CO. Hiilimonoksidi eli häkä. Ei siis Co eli koboltti.Ipi kirjoitti:Sori, tietenkin Co.. Mitä lienen kirjoittaessa ajatellut. HC 3 ja happi 0,1 ( ei vuoda putki ).
Toivottelee Epävirallinen Pillkunviilaja

Valvoja: Moderators
Höh. VieläkinFinPat kirjoitti:Ei vaan CO. Hiilimonoksidi eli häkä. Ei siis Co eli koboltti.Ipi kirjoitti:Sori, tietenkin Co.. Mitä lienen kirjoittaessa ajatellut. HC 3 ja happi 0,1 ( ei vuoda putki ).
Toivottelee Epävirallinen Pillkunviilaja
Onkos Tool julkaissut jotain uutta? Hetimulletämänyt.sanctus kirjoitti:Se olis viikon kestäneen oikeudettomasti ladatun version kuuntelun jälkeen postissa odottamassa Toolin uusin.
Vieläköhän toi maistuu n. 30 kerran huomisesta lähtien
Öljynsuodatinjalka tms. mikäliekotelo:JiiPee kirjoitti: Onko tietoa, että mikähän mahtaa olla se tyypillisin öljyvuodon paikka M54-B30 koneessa, jos se tulee jostakin koneen etuosasta alhaalta? Tämä havaittiin kuljettajan puolen pyöräholvin kautta.
Tuskin se paha on, kun purkaa keulan pois edestä eka. En siis tiedä että onko se tyyppivika, mutta eka mikä tulee mieleen alhaalla koneen etupäässä. Ylempänä tosiaan tuo suodatinkotelo voi myös olla potentiaalinen vaihtoehto.JiiPee kirjoitti:^ Kiitos Polforea, täytyy tarkistaa tuo. Onko vaihto hankala?
Kiitos. Tämäkin kaveri on hyvä, 50sKid. Kunpa jaksaisi katsella.lerppu kirjoitti:Tää kaveri jotain tietää: https://www.youtube.com/watch?v=KbHL89U7y4A. Toi video nyt on N52, ku itellä enemmän mielessä. Mutta öljysuodatin lienee aikalailla samanlailla ja sen tiiviste on 1. paikka vilkaista, voi valua koneen edestä öljyt ikävästi.
Oho, enpä tiennyt. Hihnat on kyllä tsekattu kesällä, kun Disa-venttiilin korjaussarja asennettiin ja pari muuta a' 5min hommaa tehtiin. Kannattaisi varmaan tsekata uudelleen.Polforea kirjoitti:^Tästä tuli mieleen, että kai sulla on apulaitehihna kuosissaan tai vaihtolistalla? http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=3 ... 80#p609680
Joku vanos-solenoidi on ihan peruskauraa (137e ja 5min) tuohon verrattuna...
Aloitus maanantaina, jatko tiistaina. Nyt meni lumet vähäksi (hjpp kirjoitti:Hiihtokausi alkoi eilen.
lerppu kirjoitti:Kävin automiehen elokuvan tihrustamassa läpi Triplan Cinemonissa. Ei olleet ihmiset vielä löytäneet kyseistä teatteria, paikalla lisäkseni ehkä 7 ihmistä - ei siis vain Lemansia katsomassa, vaan kokonaan aulassa.
Mutta siis siihen kivaan: Leffa oli rautaa. Vaikka tarina on tietty läpikotaisin tuttu kaikille edes joskus autoista vähän kiinnostuneille, niin elokuva onnistui yllättämään vähän samaan tapaan hyvänä leffana kuin joku vuosi sitten tullut Rush (Lauda vs Hunt). Tosin tämä oli paljon parempi kuin Rush. Ford v Ferrari ( https://www.youtube.com/watch?v=I3h9Z89U9ZA ) toimii erityisen hyvin, koska siinä on CGI onnistuttu rajoittamaan suht minimiin. Tosin joitain epäloogisuuksia (Mulsanen suoralla kaasun ja vaihteiden käyttö dramatisoitu amerikkalaiselle yleisölle) ja aika vähän kuskin kuvakulmaa kisatilanteeseen - nämä voi häiritä, jos ihan puristina leffaa alkaa yytsimään. Elokuvana silti 10 pistettä.
Paljonko tuollaisella on todellinen range ja latausaika?JiiPee kirjoitti:Kävin koejamassa tuttavan Fiat 500e:n. Norjasta haettu, mutta alunperin myyty uutena Kaliforniassa. Söpö ja tukeva pikkufiude 1350kg:n omapainolla. Plussia löytyisi omaan käyttöön montakin, mutta pahimpina miinuksina ovat pikalatauksen puuttuminen ja lyhyehkö ajomatka latauksella. Sisätilat lämpenivät koeajolla ällistyttävän nopeasti, ehkä ihan parissa minuutissa. Koeajo oli lyhyt, kun oli kiire päivälliselle ja glögille. Kiva peli.