"Ei kaikki X kuskit ole m*lkkuja, mutta kaikki m*lkut ajaa X:llä"lerppu kirjoitti:https://www.is.fi/autot/art-2000006341227.html
Audin kanssa riittää huolia, enpä haluaisi olla tämän merkin korjaamossa töissä.
(Korvaa X haluamallasi automerkillä)
Valvoja: Moderators
"Ei kaikki X kuskit ole m*lkkuja, mutta kaikki m*lkut ajaa X:llä"lerppu kirjoitti:https://www.is.fi/autot/art-2000006341227.html
Audin kanssa riittää huolia, enpä haluaisi olla tämän merkin korjaamossa töissä.
Kappas vaan. Jossain on autonsa suhteen tarkempi omistaja/asiakas kuin allekirjoittanutlerppu kirjoitti:https://www.is.fi/autot/art-2000006341227.html
Audin kanssa riittää huolia, enpä haluaisi olla tämän merkin korjaamossa töissä.
lerppu kirjoitti:https://www.is.fi/autot/art-2000006341227.html
Audin kanssa riittää huolia, enpä haluaisi olla tämän merkin korjaamossa töissä.
Jotain sentään hoitui huollossa miehen mielestä ihan kunnollakin, sillä mies oli kieltänyt lähettämässään sähköpostissa auton pesemisen 800 euron sanktion uhalla. Autoa ei ollut oikeuden asiapapereiden perusteella pesty.
Ei kait me bmw kuskit olla, ainakaan enää, mitään ikävää sakkia. Tavannut paljon merkin harrastajia. LöytyyPolforea kirjoitti:Ikävästi kyllä audiväki koettaa pilata bemarikuskien mainetta olemalla vielä mulkumpia
Nii-i! 99% pilaa kaikkien maineen!Billie kirjoitti:Ei kait me bmw kuskit olla, ainakaan enää, mitään ikävää sakkia. Tavannut paljon merkin harrastajia. LöytyyPolforea kirjoitti:Ikävästi kyllä audiväki koettaa pilata bemarikuskien mainetta olemalla vielä mulkumpia
arvostusta myös Alfan suuntaan. Tälläkin palstalla monia hienoja herroja.
Tämä uutinen on mielestäni kaikenkaikkiaan kiinnostava.lerppu kirjoitti:https://www.is.fi/autot/art-2000006341227.html
Audin kanssa riittää huolia, enpä haluaisi olla tämän merkin korjaamossa töissä.
Tässä taupauksessa autoa oli käytetty myös oven saranahuollossa toisessa paikassa.gYdEbUh kirjoitti: Joten kommentoin asiaa sen verran että on aika yksinkertainen fakta että kun autoon lähinnä vaidettiin merkkiliikkeessä kytkin, niin 22 kilometrin ajo oli täysin tarpeeton.
Eli kun liike jonka tehtävä on osata tehdä kyseinen korjaus oikealla tavalla, ei lopputuloksessa pitäisi olla mitään ongelmaa joka vaatii koeajoa. Noin viiden kilometrin koeajo pitäisi riittää hyvin.
Sen mukaan mitä uutisesta ymmärsi, autoliike ei halunnut antaa mitään hyvitystä siitä että autolla oli ajettu noin 15 kilometriä turhaan, oli huonoa toimintaa autoliikkeen osalta. Toki 15 kilometrin ajosta vanhalla normaalilla autolla puhutaan hyvin pienistä summista. ..
Yep, huomasin saman. Positiivista on se, että nyt voin hakea osat vaikka kävellen. Ei taida olla kuin reipas kilometrin matka kotoa liikkeeseenlerppu kirjoitti:... kävin Schmiidmannilla .... Olivat muuttaneet...
jos kyseessä vähänkin vanhempi auto,(vaikka yli 3-v, tai jos takuu päättynytjargon kirjoitti:Romanian renault päätti tänään temppuilla ensimmäistä kertaa, vaimo soitti kaupungilta ettei avain mene virtalukkoon. Vähän kyselyä, yritystä ja lopulta lapset alfan kyytiin ja hämmästelemään paikanpäälle. Joku haitta siellä oli vastassa, meisselillä kevyesti auttamalla se väistyi ja avaimen sai paikoilleen.
Kannattaako virtalukkoa voidella jollain, ja millä? Itselläni vähän epäilyksiä sen suhteen, eikä ole tarvinnut missään romussa ikinä niin tehdä.
Kyllä. Esimerkiksi -07 vuoden 159 taitaa saavuttaa paalauspisteen ennen kuin avaimesta patteri loppuu.Polforea kirjoitti:Samantien voisi ajaa vielä vähän vanhemmalla kalustolla, ettei vaan vahingossakaan joudu vaihtamaan lukituksen kaukosäätimeen patteria.
- jotenkin luulin että tollanen parin viikon päästä teini-ikäinen bemarivanhus ei missään olosuhteissa olisi liian moderni. Taidan olla melkoinen n00b - tämäkin termi on palannut käyttöön (ainakin esikoululaisilla, joten miksei sitten vaikka myös tällä palstalla). En tosiaan pariasataa pidä liian jyrkkänä siitä että ei tarvitse kuin istua odottamassa ja uusi akku ilmestyy autoon, vanhat autot eivät ole huoltovapaita. Ei aina nuo uudemmatkaan. Tässä hyvää oli että ylläpitovirta taisi olla vaihdon ajan autossa kun poppikone ja ajotietokone eivät nollautuneet. Kunniamaininta tästä.Kuvaaja kirjoitti:Jos käyttäjä syöttää akun tiedot autolle,tai parhaassa tapauksessa akun myyjä antaa/lataa akun koodin asiakkaalle.Jos auto ei väärän akun tapauksessa osaa reakoida niin syyttäisin auton valmistajaa.Itse yritän pysyä vanhemmissa vehkeissä joissa ei tarvitse kantaa reppukaupalla euroja marmorille.
Tämä on jo sen verran kätevää että MiTon voisi ajatella suoraan kutoseen vaihtaa - vaikkapa mukavuuden vuoksi! Pitänee järjestää E92 sinulle kokeiluun, on ennenkaikkea herrasmiehen hiljainen kulkine. Jos ei kuorista tykkää niin saahan sitä muidenkin mallien nokalla tuota konetta tai lähisukulaista.JiiPee kirjoitti:Yep, huomasin saman. Positiivista on se, että nyt voin hakea osat vaikka kävellen. Ei taida olla kuin reipas kilometrin matka kotoa liikkeeseenlerppu kirjoitti:... kävin Schmiidmannilla .... Olivat muuttaneet....
Sä oot kyllä melkone poppamiesPolforea kirjoitti:... ilmeisesti vasemman etupyöränlaakerin ulkokoolin yläreunassa on naarmu tms, ärsyttävää tuollanen.
Wanhaan hyvään? E30 aikaan se visko irtosi lekalla. Eli kiintoavain viskon kiinnitysmutteriin ja sit navakka lyönti sopivankokoisella lekalla kiintoavaimen päähän. En tosin muista 100% varmaksi, että oliko viskossa vasenkätinen kierre.JiiPee kirjoitti: No, hankittiin poitsun autoon öljynsuodattimen jalan tiiviste + kaikkien siihen liittyvien banjopulttien tivarit myös. Huomasin, että meiltähän puuttuu tuulettimen viskokytkimen irrotustyökalut , miten tämä voi olla mahdollista?. EBay tarjosi niitä sopuhintaan, joten odotellaan niiden saapuminen ensin.
Tuolla on jotakin: https://cardiagn.com/volkswagen-jetta-2 ... al-system/Ossiv kirjoitti:Ideoita ajatuksia nettisivustosta, joista löytyisi vw jetta 2007 kytkentäkaaviot?
Ainakin M20B25- moottorisessa E30:ssä on.mattijus kirjoitti:Wanhaan hyvään? E30 aikaan se visko irtosi lekalla. Eli kiintoavain viskon kiinnitysmutteriin ja sit navakka lyönti sopivankokoisella lekalla kiintoavaimen päähän. En tosin muista 100% varmaksi, että oliko viskossa vasenkätinen kierre.JiiPee kirjoitti: No, hankittiin poitsun autoon öljynsuodattimen jalan tiiviste + kaikkien siihen liittyvien banjopulttien tivarit myös. Huomasin, että meiltähän puuttuu tuulettimen viskokytkimen irrotustyökalut , miten tämä voi olla mahdollista?. EBay tarjosi niitä sopuhintaan, joten odotellaan niiden saapuminen ensin.
Kyseessä E46 M54. Vastakierre siinäkin. Tilatut työkalut ovat 32mm ohut kiintoavain ja vesipumpun "paikallaanpidin". On tähän pari muutakin metodia, mutta kun kalut lähti noin 22 punnalla postikuluineen ja ei ole niin kiire, niin en viitsinyt kuvata niitä "punaisella lipulla".mattijus kirjoitti: Wanhaan hyvään? E30 aikaan se visko irtosi lekalla.
Jos jäähdytin on pois tieltä niin mutterimopolla irtoaa myös mukavasti. Kunhan laittaa sen pyörimään oikein päin.mattijus kirjoitti: Wanhaan hyvään? E30 aikaan se visko irtosi lekalla. Eli kiintoavain viskon kiinnitysmutteriin ja sit navakka lyönti sopivankokoisella lekalla kiintoavaimen päähän. En tosin muista 100% varmaksi, että oliko viskossa vasenkätinen kierre.
Meta hälyttimen painonappijyrkip kirjoitti:Jaguarissa on tämmöinen nappi ratin vasemmalla puolella kojelaudassa. Tuo tumma osa on punainen ledi joka alkoi vilkkua noin sekunnin intervallilla, täplitetty on painonappi, kun toissapäivänä satuin huomaamaan koko osan ja painoin siitä, koko halkaisija ehkä reilun sentin. Osaisiko joku suoraan kertoa mikä toi on? Johtoa seuraamalla tulee varmaankin viisaammaksi jollei peräti viisaaksi mutten viitsinyt ulkona alkaa purkamaan suojia veks.
Kiitos, arvasin että täällä joku tunnistaa napin. Jaggessa on tehdshäly, pienellä googlailulla meta nimellä tuli parkkitutkiin liittyvänäkin tuo nappi. Tuossa vaan kun on nekin tehdasvaruste. Esim. https://www.ampire.de/Parking-Sensors-P ... &p=76#shopJanV kirjoitti:Meta hälyttimen painonappijyrkip kirjoitti:Jaguarissa on tämmöinen nappi ratin vasemmalla puolella kojelaudassa. Tuo tumma osa on punainen ledi joka alkoi vilkkua noin sekunnin intervallilla, täplitetty on painonappi, kun toissapäivänä satuin huomaamaan koko osan ja painoin siitä, koko halkaisija ehkä reilun sentin. Osaisiko joku suoraan kertoa mikä toi on? Johtoa seuraamalla tulee varmaankin viisaammaksi jollei peräti viisaaksi mutten viitsinyt ulkona alkaa purkamaan suojia veks.
https://www.audiclub.fi/audifinns/forum ... rittaminen
Jo useampi vuosi sitten tojot oli korkealla sähkövikatilastoissa. Miksi sitä nyt mihinkään muuttaisi, kun korkealle päästy...Vainio kirjoitti:Tojosta katosi peruutuskameran kuva ja taustavalot mediahärvelin napeista![]()
Lisäksi toi meediohärpäke vetelee jotain omatoimisia boottauksia satunnaisesti.
Ja eiku huoltoon...
Saa laittaa linkkiä jos jollain on tiedossa toimiva offline versio Techstreamista
Totta, meidänkin hypriittissä vilkkuvalo ei ole koko ajan päällä, sillai pois-päällä-pois-päällä jotenkin....Aquatica kirjoitti:Jo useampi vuosi sitten tojot oli korkealla sähkövikatilastoissa. Miksi sitä nyt mihinkään muuttaisi, kun korkealle päästy...Vainio kirjoitti:Tojosta katosi peruutuskameran kuva ja taustavalot mediahärvelin napeista![]()
Lisäksi toi meediohärpäke vetelee jotain omatoimisia boottauksia satunnaisesti.
Ja eiku huoltoon...
Saa laittaa linkkiä jos jollain on tiedossa toimiva offline versio Techstreamista
Työkalut saapuivat. Kohta voinee yritellä tuon mutterin avaamista ja lopulta öljynsuodatinjalan tiivisteen vaihtoamattijus kirjoitti:
Minulla on halpa 80€ soitin ja se on yllättävän hyvä, hyvä kosketusnäyttö, nopea kuin puhelin ja heittää peruutuskameran ilman viivettä ruutuun (osta hyvälaatuinen kamera).Vainio kirjoitti:Taitaa mennä radiohärveli sitten vaihtoon Tojosta...
Orginaalin soittimen hinnalla saa melkein kaksi Xtrons Android 9.0 soitinta.
Kovasti houkuttelisi vaihtaa tommonen Kiinan Android kiinan Panasonicin tilalle.
Onkos kellään Xtroneista hyviä tai huonoja kokemuksia??
Radioita kuukeloidessa löyty muutamia väistötestejä uudella maastokorollalla. Näkyy olevan vähän vaikeuksia pitää tassut maassa![]()
https://www.youtube.com/watch?v=j3qrCNR4U9A