OK:Jiitee kirjoitti: Älköön käytettäkö metsä- aluisia yhdyssanoja väärin Suomessa, vrt. koti, uskonto , Isänmaa ja metsä
Suomalais-ugrilaisen pensasmekaanikon mukanaolo.
Valvoja: Moderators
OK:Jiitee kirjoitti: Älköön käytettäkö metsä- aluisia yhdyssanoja väärin Suomessa, vrt. koti, uskonto , Isänmaa ja metsä
"New center console that features leather-wrapped gear shifter with bright accents, premium rotary knobs and dial materials, open front storage with larger cup holders, increased storage capacity and available wireless mobile phone charging pad"V6 kirjoitti:https://youtu.be/HXkXi5zLYr4
https://youtu.be/nglk_lWm-gQ
press kit:
2020 Alfa Romeo Giulia Fact Sheet
https://media.fcanorthamerica.com/newsr ... 72&mid=701
New 2020 Alfa Romeo Giulia and Stelvio Make North American Debut at 2019 AutoMobility LA
https://media.fcanorthamerica.com/newsr ... 80&mid=701
Kyllä.Cloverleaf kirjoitti:Onko tuo 150 heppainen diesel sama kone kuin 180 heppainen?
Jep, kesällä kerran tapahtui vastaava puhaltimen "aivojen" hyytyminen : http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=1 ... a&start=5090 kirjoitti:Giuliassa lämppäriprobleema, tästä jo facen puolella kirjoittelin mutta laitetaan tännekin.
Tänä aamuna töihin ajellessa huomasin ettei lämmityslaitteen moottori reagoi nopeudensäätöön mitenkään, puhallin pyörii koko ajan melko hiljaisella nopeudella, kaikki mahdolliset kikkailut tuli kokeiltua autom ja manuaalipuolelka ja muut säädöt toimii lämpötilan säätöä myöten mutta lämppärin moottori ei vain reagoi nupin veivaamiseen.
Onkos muilla kiulujen omistajilla ollut vastaavaa ongelmaa ja onko tuohon mitään kotipihassa onnistuvaa ratkaisua, takuu juttuhan tämä luultavasti on mutta tätä kysyn ensin koska lähin merkkihuolto 120km päässä ja auton sinne saanti oma hommansa kiireisen työtilanteen vuoksi.
No nih, tuli mittailtu akunjännitte ja 11.6v lävähti mittarin näyttöön, autoa käydessä ei mitään vaikutusta eli olisko laturi tai akku sitten kaput, joka tapauksessa ihan liian vähän, pitänee ruveta soittelemaan asiakaspalveluun, toivotaan että takuuasiat sujuu.Jiitee kirjoitti:Jep, kesällä kerran tapahtui vastaava puhaltimen "aivojen" hyytyminen : http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=1 ... a&start=5090 kirjoitti:Giuliassa lämppäriprobleema, tästä jo facen puolella kirjoittelin mutta laitetaan tännekin.
Tänä aamuna töihin ajellessa huomasin ettei lämmityslaitteen moottori reagoi nopeudensäätöön mitenkään, puhallin pyörii koko ajan melko hiljaisella nopeudella, kaikki mahdolliset kikkailut tuli kokeiltua autom ja manuaalipuolelka ja muut säädöt toimii lämpötilan säätöä myöten mutta lämppärin moottori ei vain reagoi nupin veivaamiseen.
Onkos muilla kiulujen omistajilla ollut vastaavaa ongelmaa ja onko tuohon mitään kotipihassa onnistuvaa ratkaisua, takuu juttuhan tämä luultavasti on mutta tätä kysyn ensin koska lähin merkkihuolto 120km päässä ja auton sinne saanti oma hommansa kiireisen työtilanteen vuoksi.
Resetoitui kyllä itsestään. Akun varaustilanne sulla tsekattu?
Käynnistäminen vajaajännitteisellä akulla voi saada näissä vehkeissä jänniä juttuja aikaan...
Ei ole vastaavaa koodia näkynyt dieselissä mutta eikö P0303 / P0363 standardivastaus ole "uusi puola"?olsberg kirjoitti: Muilla vastaavaa vikakoodia? Ei näy Boschin järjestelmällä tuon tarkemmin.
Bensa? Mulla sama koodi saatteli vaihtoon ensin puolan ja tulpat ja kun ei auttanut niin multiair-yksikön kilometreillä 104tkm. Koodi poistui eikä oo tullu takasin.olsberg kirjoitti:Muilla vastaavaa vikakoodia? Ei näy Boschin järjestelmällä tuon tarkemmin.
Ääni puolalle, täällä 2.sylinterin puola vaihdettu.Jarsan kirjoitti:Tuo ruiskutuksen "cutoff-koodi" voi johtua mistä tahansa mikä vaikuttaa palotapahtumaan sylinterissä, oli se vika sitten sähköinen tai mekaaninen. Puola on toki varmaan se yleisin aiheuttaja.
Pudotti pois yhtä tai useampaa sylinteriä satunnaisesti kylmäkäynnistyksessä, eikä sylinteri(t) heränneet ennen uudelleenkäynnistystä. Lämpösenä ei koskaan mitään ongelmaa. Tehot myös alemmat kuin normaalisti (tämän huomas vasta kun uusi yksikkö oli vaihdettu...).Jiitee kirjoitti:Ääni puolalle, täällä 2.sylinterin puola vaihdettu.Jarsan kirjoitti:Tuo ruiskutuksen "cutoff-koodi" voi johtua mistä tahansa mikä vaikuttaa palotapahtumaan sylinterissä, oli se vika sitten sähköinen tai mekaaninen. Puola on toki varmaan se yleisin aiheuttaja.
Akateeminen kyssäri eli mites Keuruulla Multi-Air oireili ennen vaihtoa ?
Öljynvaihtovälit sulla se tehtaan 15 tkm ?
Jenkkisaitilla muutama Multi-Air mennyt liian pitkän vaihtovälin ja väärän öljyn takia...
Omassani puolitan öljynvaihdon sinne 7-8 tkm ja pelkästään kesäkäytössä ny Juulia....
Kohta nähdään, mitä katsastuksessa sanovat.seppo kirjoitti:Katsastajan tekemä virhe, ehkä aloittelevan katsastusinsinöörin tekemä tyyppihyväksynnän vastainen päätös Itseasiassa kaksi virhettä, väärä kilpi ja väärä asennuspaikka
Ei tuohon alas mahdu, kuin pieni kilpi. Ylemmäs toki mahtuu isompikin lätkä, mutta siinä on hinauskoukun paikka. Onhan se toki molemmilla puolilla, muttei sitä kannata sanoa sikäli meni ihan oikein ja validi syy saada pikkukilvet. Itse halusin ne kahdesta syystä: ei ylimääräisiä reikiä kivaan puskuriin ja pikkukilpi miellyttää omaa silmää.seppo kirjoitti:Katsastajan tekemä virhe, ehkä aloittelevan katsastusinsinöörin tekemä tyyppihyväksynnän vastainen päätös Itseasiassa kaksi virhettä, väärä kilpi ja väärä asennuspaikka
Missä tämä katsastusasema on ?Pikkukilpi oli minullakin toiveena. Onnistui.
Sulan alueella, Tuusulassa.artojsalo kirjoitti:Missä tämä katsastusasema on ?Pikkukilpi oli minullakin toiveena. Onnistui.
Kiitos tiedosta.Sulan alueella, Tuusulassa.
Stelvioon tilattu uusi bensatankin luukku ainakin tuli jo reilu viikko sitten, tilattiin marraskuun lopulla.90 kirjoitti:Pistetäänpäs tänne myös eli mikähän on tilanne uudella eli nykyisellä maahantuojalla varaosa saatavuuden suhteen,
Giulia odotellut kolmeviikkoa uutta laturia valtuutetun korjaamon pihassa ja olisi ollut ihan kiva saada auto jouluksi kotiin kun tarvista olisi ollut eikä sijaisautoa tipu
Jos täällä on tietäjiä niin infoa otetaan vastaan.
Häh? Takuuikäinen(?) auto kyseessä joka on ajokelvoton, eikä korjaus ole mahdollista maahantuojan osasaatavuuden vuoksi = sijari maahantuojan piikkiin niin pitkäksi aikaa kuin tarvii. Ei pitäis olla kahta sanaa. Ehkä eivät liikkeessä osaa vedellä oikeista naruista.90 kirjoitti:Pistetäänpäs tänne myös eli mikähän on tilanne uudella eli nykyisellä maahantuojalla varaosa saatavuuden suhteen,
Giulia odotellut kolmeviikkoa uutta laturia valtuutetun korjaamon pihassa ja olisi ollut ihan kiva saada auto jouluksi kotiin kun tarvista olisi ollut eikä sijaisautoa tipu
Jos täällä on tietäjiä niin infoa otetaan vastaan.
Ihan kohtuu ajassa sitten, onkohan laturit keskus varastolta loppu kun venyy ja vanuujmi kirjoitti:Stelvioon tilattu uusi bensatankin luukku ainakin tuli jo reilu viikko sitten, tilattiin marraskuun lopulla.90 kirjoitti:Pistetäänpäs tänne myös eli mikähän on tilanne uudella eli nykyisellä maahantuojalla varaosa saatavuuden suhteen,
Giulia odotellut kolmeviikkoa uutta laturia valtuutetun korjaamon pihassa ja olisi ollut ihan kiva saada auto jouluksi kotiin kun tarvista olisi ollut eikä sijaisautoa tipu
Jos täällä on tietäjiä niin infoa otetaan vastaan.
90 kirjoitti:Ihan kohtuu ajassa sitten, onkohan laturit keskus varastolta loppu kun venyy ja vanuujmi kirjoitti:Stelvioon tilattu uusi bensatankin luukku ainakin tuli jo reilu viikko sitten, tilattiin marraskuun lopulla.90 kirjoitti:Pistetäänpäs tänne myös eli mikähän on tilanne uudella eli nykyisellä maahantuojalla varaosa saatavuuden suhteen,
Giulia odotellut kolmeviikkoa uutta laturia valtuutetun korjaamon pihassa ja olisi ollut ihan kiva saada auto jouluksi kotiin kun tarvista olisi ollut eikä sijaisautoa tipu
Jos täällä on tietäjiä niin infoa otetaan vastaan.
Uudelta maahantuojalta nämä tilattiin samana päivänä kun aloittivat toimintansa. Vaihteenasentoanturi ja etuiskareiden yläpäät tuli jo pari viikkoa sitten, mutta jouset uupuu vieläJarsan kirjoitti:Jos osat on tilattu vanhan maahantuojan aikaan ja tilaus on jäänyt jälkitoimitukseen, niin maahantuojan vaihtuessa tilausjärjestelmä tyhjentyi ja piti tilata uudelleen jälkitoimitukseen osat odottamaan toimitusta. Mikäli tilannut taho ei tätä ole huomannut, niin osat eivät tule koskaan.
Eipä valittanut katsastusmies kilven asennuspaikasta - eikä muustakaan.Tommi kirjoitti:Kohta nähdään, mitä katsastuksessa sanovat.seppo kirjoitti:Katsastajan tekemä virhe, ehkä aloittelevan katsastusinsinöörin tekemä tyyppihyväksynnän vastainen päätös Itseasiassa kaksi virhettä, väärä kilpi ja väärä asennuspaikka