156 Ei anna kieroksia!!
Valvoja: Moderators
156 Ei anna kieroksia!!
Elikkäs onko kellään ollu samalaista vikaa autossa.
Tosiaan ihmettelin tänään kun lähdin aamulla asioille auto pelas hyvin,mutta noin puolenpäivän aikaan kun käynnistin auton ja annoin kieroksia niin mitään ei tapahtunut meni n.2 min että kone alko taas pelittää,tämä taitaa olla jo 4 kerta kun se tekee saman tempun.Mikäs vika tässä voisi olla syynä??
Tosiaan ihmettelin tänään kun lähdin aamulla asioille auto pelas hyvin,mutta noin puolenpäivän aikaan kun käynnistin auton ja annoin kieroksia niin mitään ei tapahtunut meni n.2 min että kone alko taas pelittää,tämä taitaa olla jo 4 kerta kun se tekee saman tempun.Mikäs vika tässä voisi olla syynä??
ilmii!!
jeps
ilmiltähän tuo kuulostaa!
ite kävin deltalla!
lasku noin 500 egee
jos v6 kyseessä
ite kävin deltalla!
lasku noin 500 egee
jos v6 kyseessä
Ässät!
- Ciancarlo
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
Kannattaa tsekata myös nuo aikaisemmat ilmiä koskevat jutut (ja ennen kaikkea, mistä sen ilminsä sitten hommaa).
Voi meinaan säästää paljon rahua ja silti saada ns. alkuperäistä vastaavan mittarin..vaikka itse "jouduinkin" maksamaan hiukan yli 400 e
Terv. CC
Voi meinaan säästää paljon rahua ja silti saada ns. alkuperäistä vastaavan mittarin..vaikka itse "jouduinkin" maksamaan hiukan yli 400 e
Terv. CC
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
- 155156
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Re: ilmii!!
Ostin Muukkoselta. Alle 200€. Hyvin helppo vaihtaa itse, kunhan saa ne kaksi "erikoisperkeleruuvia" auki.voldemar kirjoitti:jeps
ite kävin deltalla!
lasku noin 500 egee
jos v6 kyseessä
- KJS
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Re: ilmii!!
Ne "erikoisperkeleruuvit" saa auki "erikoisperkeletyökalulla" jonka saa esim. Biltemasta. Lada ILMIssä onkin vähän hankalammat "extraerikoisperkeleruuvit".155156 kirjoitti: Ostin Muukkoselta. Alle 200€. Hyvin helppo vaihtaa itse, kunhan saa ne kaksi "erikoisperkeleruuvia" auki.
Alfaholismia vuodesta 2001