Kaikkein hurjimmat lukemat pisti Autotarvikekeskus. Italiasta saisi alkuperäiset tulpanjohdot hulppeaan 288euron hintaan. Toimitus kaksi viikkoa...

Valvoja: Moderators
Kysys huviksesi Deltasta. 164 12veehen kun kysyin niin taisivat pyytää vaatimattomat 600 euroa. Myyjätätikin oli hinnasta vähän vaikean oloinenKurvailija kirjoitti:Kaikkein hurjimmat lukemat pisti Autotarvikekeskus. Italiasta saisi alkuperäiset tulpanjohdot hulppeaan 288euron hintaan.
Varsinkaan, kun neliventtiilikuutosissa on suorasytytys ilman tulpanjohtoja90 kirjoitti:ei taida noiden 24V kutosten piuhat oikein sopia tuohon kurvailijan 75:een...
aivan, näinhän se on..Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Varsinkaan, kun neliventtiilikuutosissa on suorasytytys ilman tulpanjohtoja90 kirjoitti:ei taida noiden 24V kutosten piuhat oikein sopia tuohon kurvailijan 75:een...
Dyno varveis on aina jonkin verran heittoja, niin kyllähän tollasen pystyy mainos mieles tekemään helpostikin. Meijän eli normaali kuluttajan pään menoksi. En kyllä ite oikein tahdo uskoa, että niistä olisi mitään hyötyä.markkul kirjoitti: Olisko ollut nämä konkka-johdot, kun joku äijä testasi ja tosiaan sai jopa 10% tehoa lisää, mielestäni dynossa. Auto oli joku vanhempi britti kippo. En kyllä tiedä millaisia toleransseja noissa dynoissa on tai millaisia johtoja britti autoissa