164 saanut kiusakseen seuraavanlaisen vaivan;kun auto on seissyt yön yli ja aamulla käynnistää sitä niin ensin kierrokset nuosee vähän yli 2 tuhannen,sitten putoaa noin tuhanteen ja sammuu tai alkaa käydä röpöttämällä.Tämän saman proseduurin voi joutua tekemään 2-4 kertaa ennen kuin jää kunnolla käymään tyhjäkäyntiä.Tämän jälkeen toimii kuin käkikello.
Kuulostaako tutulta?
Alfa Romeo, isännän ylpeys ja naapurien naurun aihe.
Tossahan on läppämittari, eli ei samanlaista ongelmaa kuin vaikkapa 156:ssa. Kannattaa kylläkin puhdistaa noi mittarin liukupinnat elektroniikan puhdistusaineella, ei siitä ainakaan haittaa ole
Se on se puolen nyrkin kokoinen sylinterimäinen pötikkä siinä alumiinisen imuilman kokoojasäiliön kyljessä. Siihen tulee yksi letku ja yksi sähköliitin.