Jiitee kirjoitti:^^
Kivan näköinen CB- kahvilakilpuri
Rumpalijarru sopii tyyliin kuin nenä päähän !
Minkälainen tuo on ajaa ?
Tuo rumpujarru ei ainoastaan näytä komealta, mutta myös paljon tehokkaampi ja tunnokkaampi kuin orkkis levyjarru.
Kaupungissa ei mikään paras ajaa, mutta mutkapätkillä aivan mahtava. Ajoasento on kuin suoraan kilpapyörästä. (tai no en ole kisavehjettä kokeillu, mutta voin kuvitella) Etutapit poistettu ja takatappeja laskettu alemmas, clipon tangot ja pitkä tankki tekee ajoasennosta aika makaavan. Etujarru vaatii vähän käsivoimia, mutta silti varmaan parhaimman tuntuinen etujarru millä olen tähän mennessä ajanut. Nyt kun kytkin tuli vaihdettua talvella, niin liikkeelle lähdöstä hävisi takertelu kokonaan. 500 Fourissa taitaa yleisesti olla tosi huono kytkin verrattuna esim tuuttiin. Edelleen välillä ykkönen "hyppii" kun antaa hanaa.
Teho ei vanhuksessa juuri päätä huimaa. Papereissa 35kW, ehkä vähän enemmän todellisuudessa, koska putkessä juuri mitään vaimennusta ja ilmaputsari aika vapaasti virtaava. Tuli jopa kaasarit säädätettyä viime vuonna ja kummasti parani ajettavuus ja teho. Mutta ite olen kovasti sitä mieltä, että prätkässä puuttuvan tehon voi korvata äänellä.

Pääseepähän nauttimaan soundeista ja antamaan jenkaa kaupungissakin.
Viimevuosikymmenen alussa rakennettiin isän kanssa. Aihio löytyi halvalla osapuutteellisena ilman papereitä läheltä autotallista. Paperitkin löyty myöhemmin ja oli ollut pois liikenteestä noin 30 vuotta. Ei tätä olisi ollut kannattavaa entisöidä, joten tuli tehtyä oman näköinen cafe racer.
Ehkä vielä jossain vaiheessa Ducati tai Guzzi kaveriksi.