Kesän ensimmäinen Fefe-bongaus: 512 TR Kotkantien varressa, kääntyi hetkeä myöhemmin Myllykosken suuntaan. Kuolasin kateellisena ranskattaren kyydistä.
Ja tämän kesän ensimmäinen Ferrari tuli maanantaina vastaan Kuusaantiellä kääntymässä Haminan/Kotkan suuntaan. Californiassa ei näköjään vielä ole tarpeeksi fiilistä, kun hytistä huomataan saksalaisetkin urheiluautot
-TTY- kirjoitti:
Ja tämän kesän ensimmäinen Ferrari tuli maanantaina vastaan Kuusaantiellä kääntymässä Haminan/Kotkan suuntaan. Californiassa ei näköjään vielä ole tarpeeksi fiilistä, kun hytistä huomataan saksalaisetkin urheiluautot
968 CS:ää on valmistettu Ferrarille tyypillinen määrä joten ei niitäkään vastaan tule turhan usein ja muutenkin ulkonäkö on kyllä messevä.
^ Hienon näköinen peli, mutta tulee mieleen C7 Z06-vetten hieman liian videopelimäiseksi vedetyt krumeluurit. Oliskohan hienompi ilman "boy racer" -teippauksia..
Lahden Kärkkäisen sisäpääkäytävällä tallasin tänään ja olin näkevinäni hyvin kiilamaisen muodon kaukana parkkiksella ovilasien läpi.
Päätin sitten mennä yytsimään.
Ferrari Testarossahan se sitten oli. Rekkari ROS-51.
Kuvittelisin että foorumilta löytyy tyyppejä jotka kyseisen kulkineen tuntee.
On muuten saakelin matala ja leveä perä..
gYdEbUh kirjoitti:Lahden Kärkkäisen sisäpääkäytävällä tallasin tänään ja olin näkevinäni hyvin kiilamaisen muodon kaukana parkkiksella ovilasien läpi.
Päätin sitten mennä yytsimään.
Ferrari Testarossahan se sitten oli. Rekkari ROS-51.
Kuvittelisin että foorumilta löytyy tyyppejä jotka kyseisen kulkineen tuntee.
On muuten saakelin matala ja leveä perä..
Hetken aikaa mietin, että millaisia sieniä pitää syödä, että verkkokalvoille piirtyy Testarossa Maserati QP5, mutta revanssi tekstin kanssa ja parempi luetunymmärtäminen auttoi tilannetta.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Polforea kirjoitti:Hetken aikaa mietin, että millaisia sieniä pitää syödä, että verkkokalvoille piirtyy Testarossa Maserati QP5, mutta revanssi tekstin kanssa ja parempi luetunymmärtäminen auttoi tilannetta.
Alkuperäinen teksti oli myös hieman heikkoa Suomea, pahoitteluni.
Mitä tulee tajunnan laajennukseen niin nykyisissä tiloissa toimiva sali Saippuatehtaalla on perheen paitsi kauniimpien niin myös älykkäämpien jäsenten mielestä yhä ns. örkkisali mutta kultaisella -80 luvulla jos eksyi saunaan isojen poikien treenin jälkeen niin olen varma että niitä höyryjä hengittämällä olisi varmasti jäänyt kiinni nykyisissä dopingtesteissä.
Viime perjantaina Viitasaaren kirkonkylällä.. korjaan: kaupungilla.. bongattu uudelta näyttävä punainen etumoottorinen Ferrari. Luulisin että se oli Portofino, mutta saattoi olla jopa F12 tai 812 Superfast.
FF tai gtc4lusso tarrakilvillä 15.30 tienoilla kolmostiellä klaukkalan liittymän kohalla. Empä ole moista ennen livenä nähnyt. (jos nyt bongasin ylipäätään oikein)
Miton syylarin vaihdon yhteydessä sai ihastella kahta fertsua, joista toinen oli kokonainen ja
toinen kiikkui orrella, moottorinsa lattialla...
Hihnanvaihto.
Tiistaina sivistyksen kehdosta kohti itää ajaessa Stelvion ohitti punainen parivaljakko, California tarrakilvissä ja 575 Suomen kilvissä. Ja tänään Turun keskustassa lounasaikaan mustaa FF kurvaili Linnankadulla. Fefetkin ovat heränneet talviuniltaan.
FinPat kirjoitti:Tiistaina sivistyksen kehdosta kohti itää ajaessa Stelvion ohitti punainen parivaljakko, California tarrakilvissä ja 575 Suomen kilvissä.
Mitäs kiinnostavaa Tampereen itäpuolella on?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Pari tuntia sitten Karvion kanavan Nesteellä parkkiin ajoi 458. Hieno ja pysäyttävän näköinen ilmestys vaikka ei suosikkeihini ko. valmistajan mallistosta kuulukaan.
Eilen kolmen maissa tuuskilla punainen Testarossa keltaisin koe-kilvin. Ei näkynyt ainuttakaan myynnissä tsattiautossa, joten olisikohan tullut kaupat?
Kaarinassa myynnissä oleva mattamustaksi teipattu Fefe 458 Novitecin putkella möykkäsi taas tänään pitkin Turkua. Itse en ole "pimp my Ferrari" -kerhon ymmärtäjä mutta kai joku sitten haluaa tästäkin maksaa 298k€.
^ Komppaan. Nämä ovat toki makuasioita ja kukin tekee niin kuin haluaa/pystyy. Minun mielestä ferrarit ovat kuitenkin kauneimmillaan ihan originaalina . Tässä Vantaalla pyörii silloin tällöin moderni punainen avo-fertsu. Mallia en osaa sanoa, kun en näitä tunne.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
Aamuliikenteessä Hämeenlinnan kohdilla motarilla etelään päin joku uusi kalliin näköinen viininpunainen Ferrari. Olisiko jopa ollut se uutisoitu kallis myyty 812 GTS. Siirtokilvissä. Etumoottorinen kuitenkin. Vanteissa tai jarruissa kultaa/pronssia.
Näin tänään kenties kauneimman auton mitä olen eläissäni livenä nähnyt, 250 GTE. Kyllä oli kauniit äänetkin. Onneksi ei kaikki eksoottiset vehkeet joudu uudenmaan kuntaan. Ja aivan mahtavaa että tämäkin saa raitista ulkoilmaa, luultavasti kerran aikaisemmin näin saman yksilön ajavan sataman ohi.
50 Ferraria tänään Mikkelissä: https://www.mikkelinyt.fi/event/ferrari-poker-run . Pari farkkumallia ja uudemmat muutenkin aika hyvin edustettuina, yleisimpäna California. Vähän vanhemmista oli 550/575 (en erota noita toisistaan), 599 ja sokerina pohjalla 308. Kaikkia en nähnytkään kun osa oli jo jatkanut matkaansa.
You can´t buy happiness but you can buy horsepower.
^ Eiköhän noi yöpyneet Anttolassa. Tuli käytyä ite kattomassa LPR satamassa. Vähän aikataulu vissiin venähti kun eka auto ilmestyi vähän 12 jälkeen ja iso osa autoista oli klo 14 asti. Liekö milloin sitten ensimmäiset Savitaipaleella. Ihmettelin kun jotkut ulkopuolisista alkoi olla kiukkuisia, kun ei ollutkaan autoja heti klo 11, eihän kuitenkaan ollut kyseessä mikään autonäyttely. Pyörähdin vielä Ducatilla Savitaipaleelle katsomaan koska porukat oli siellä suunnalla mökillä ja oli siellä vielä joitain autoja mitä ei LPR suunnalla ollutkaan.
Ihan hienoja autoja. Uusimmat mallit ei vaan oikein uppoa itelle. Tuo jo yllä kuvaamani 250 GTE oli ehdottomasti upein ja tykkäsin myös noista ysäri 348 ja 355:sta. 599 ja 360:set oli kanssa ihan hienoja, mutta sen uudemmista oikeastaan omaan makuun paikalla F430, 458 ja 488. Ihan satavarma en omista tunnistamistaidoista ole, mutta ainankin sinnepäin.