Mistä maasta muuten uitit autosi? Tässä olen samaa hommaa alkamassa tekemään ja kaikki asiaan liittyvä kiinnostaa.
Paria Giuliaa olen katsonut Italiasta ja Latviasta. Auto-saksasta.fi on myös antanut muutaman arvion avaimet käteen periaatteella uitettavista autoista. Käytitkö tätä palvelua vai jotain vastaavaa vai ihan ite hait?
Yksityisemmin voit myös kertoa, jos siltä tuntuuu:
alamajy@gmail.com
Auto tuli Saksasta, eräs tuontiyritys toi auton auton suomeen. Ei avaimet käteen pakettina, vaan ostin auton suoraan omiin nimiini liikkeestä. Yritys sitten hoiti auton suomeen kaikkine tarvittavine papereineen, veroilmoituksen teon hoidin itse.
Missä teetit tuon työn? Quantum Tuningin sivujen search listaa hyvin monta suomalaista pajaa...
edit: etsi toiminta löysikin tämän tiedon: Botnia Performancella .
Mitä suuruusluokkaa kustansi?
Yhtä Giuliaa olisi tarkoitus koejaa nyt lauantaina ja sitten tehdä go/nogo- päätös Giulian hankinnan suhteen.
Hintaa taisi olla ohjelmoinnilla 450e, voi olla että jonkun kympin heittää muisti. Quantumin tapauksessa ohjelmointi menee siten, että paja suomessa kopio auton softan ja lähettää sen Britteihin valmistajalle muokattavaksi. Sieltä ohjelma takaisin ja ladataan autoon.
Nyt alkaa olla kuukausi ajettu ohjelmoinnin jälkeen, en toki ajanut edes viikkoa vakiona. Mutta ohjelmaa toimii hyvin, ei moitittavaa. Ja suosittelen ehdottomasti laittamaan oli sitten 150 tai 180 hp versio, auton luonne muuttuu huomattavasti tyylilleen sopivammaksi.