Kuvaaja kirjoitti:Autoa ei myöskään viedä mihinkään konepesuun,ainoastaan hyväksynnän saanut henkilö voi pestä käsin.Nuoruusvuosien hairahduksia lukuun ottamatta niin en ole 30 vuoteen käynyt konepesussa,vaikka koko ajan on ollut 1-3 autoa.
Mitenkäs se hyväksyttävä henkilö löydetään, jos ei käymällä ensin läpi muutama ei-hyväksyttävä?
Kyllä hyvä konepesu aina huonon käsinpesun voittaa.
Ei tietoa, milloin pesty. Vappuna läjäsin ajokuntoon ja minä en ole pessyt. Vahattu ei ainakaan pitkään aikaan. Sisällä syödään ja juodaan tarpeen mukaan. Silti se ottaa bensaa vastaan ja polttaa sitä kaasupolkimen ohjaamana kivuttomasti.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Ei tietoa, milloin pesty. Vappuna läjäsin ajokuntoon ja minä en ole pessyt. Vahattu ei ainakaan pitkään aikaan. Sisällä syödään ja juodaan tarpeen mukaan. Silti se ottaa bensaa vastaan ja polttaa sitä kaasupolkimen ohjaamana kivuttomasti.
147 ja Alfat yleensä ovat aika seksikkään näköisiä likaisenakin, peukkuja
Lievä OT : meillä sama juttu vaimon kanssa, kyllä pitkillä siirtymillä on kiva ottaa juomaa ja napata eväsleipää. Kun Giuliassa on vielä parannuksena kaksi hyvää mukipaikkaa niin kyllä kelpaa. Mutkatienautiskelussa ei tietenkään juoda tai syödä.
Juulian olen pessyt kaksi kertaa tänä kesänä, ja pinnoitus pitää huolen, ettei tarvitse vahailla vielä.
156:n olen pessyt myös 2 kertaa , ja vaimon Toyota on saanut hellää käsinpesua vain 2 kertaa koko vuonna.
Mitään autoja ei ole vielä vahattu tänä vuonna.... joten puleerausketjuun en ehkä yleensä kommentoi
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
Ei tietoa, milloin pesty. Vappuna läjäsin ajokuntoon ja minä en ole pessyt. Vahattu ei ainakaan pitkään aikaan. Sisällä syödään ja juodaan tarpeen mukaan. Silti se ottaa bensaa vastaan ja polttaa sitä kaasupolkimen ohjaamana kivuttomasti.
Hei, mä olen sulle pesun pystyssä. Kurvaa joku päivä Järvenpäähän niin saadaan tuo kuitattua
Ja oma turha kuva liitteeksi: 156 saavutti kivan pyöreän ajomäärän.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
Eero kirjoitti:Ja oma turha kuva liitteeksi: 156 saavutti kivan pyöreän ajomäärän.
Alkaa olla sisäänajettu. Sitten kun italialaiseen rupee enemmän kilsoja tulemaan, niin sittenhän se hajoo käsiin ja lahoaa parkkiin. Kannattaa suosiolla ennen hankkia joku järkipeli!
Macela kirjoitti:
Alkaiskohan 166:lla ajelut tältä kesää oleen ajeltu. Mitähän mulla tähän kesän aikana tuli, varmaan joku reilu 3tkm.
Macelan kuvissa on kyllä aina upeat kuvakulmat . Ja kohdekin hienossa kunnossa.
166 pitääkin välttää ylenkatsomasta ja katsoa alempaa, jotta linjat ja stanssi pääsee oikeuksiinsa .
Omalla vielä pari kuukautta edessä ennen talviteloille laittoa. Jos 7000 km sais kesäkauteen kelattua, niin vois öljytkin vaihtaa.
nipaka kirjoitti:Hienossa metsässä on kuvaustapahtuma suoritettu.
Konkelokin jätetty sijoilleen, eikä poistettu metsänhoidollisista syistä.
Kuivahkon kankaan puolukkatyypin männikkö, lienee istutusmetsikkö ja mukavasti lihomassa hyvällä arvokasvulla kohti päätehakkuuta
Aika hyvä taimikkovaiheen pituuskasvu samoin näkyy kuvan männyissä. Konkelo olisi hyvä toki pudottaa turvallisuussyistä alas, mutta ilmeisesti metsikön käyttäjät tietävät vaarasta.
Hieno asetelma kaikkineen
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
Vittorio Jano kirjoitti:Jää raivokkaasti odottamaan kuvaa, jossa @Polforea istuu Bemarin konepellillä samassa metsässä.
Koetetaan muistaa sitten kun saan joku päivä ökybemarin pestyä. Tämän hetken kurapinnalla temppu johtaisi lumiharjaakin pahempiin naarmuihin, joten sitä kohtaloa ei suo edes saksalaiselle käyttöautolle.
Tunnistitko muuten metsän?
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Vittorio Jano kirjoitti:Jää raivokkaasti odottamaan kuvaa, jossa @Polforea istuu Bemarin konepellillä samassa metsässä.
Koetetaan muistaa sitten kun saan joku päivä ökybemarin pestyä. Tämän hetken kurapinnalla temppu johtaisi lumiharjaakin pahempiin naarmuihin, joten sitä kohtaloa ei suo edes saksalaiselle käyttöautolle.
Tunnistitko muuten metsän?
Aulangon liepeillä ?
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
Aijai, molemmat on ihan väärässä kunnassa nyt. Maakunta sentään osuu
Ihan vaan sillä, että onko muita kuin minä ja giils, jotka voi validoida että toinen kuva on otettu samassa metsässä, ellei taustalla näy sama konkelo.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Tunnelmallinen kuva, missä Alfa tiirailee kohti järvimaisemaa.
Jos saa antaa rakentavaa kritiikkiä niin kuva paranee vielä nykyisestään, kun horisontin oikaisee vaateriin ja nostaa hieman kuvan kirkkautta. Nuo päivämääräleimatkaan ei varsinaisesti paranna kuvia.
Viime perjantaina tuli hankittua pitkään ja hyvin palvelleelle -01 Fiat Bravolle seuraaja pitkään ja hyvin(?) palvelleen Giuliettan muodossa. Tää on myös eka oma Alfani. Kai tätä voi sanoa upgradeksi, ainakin se tuntuu siltä.
Eka kuva piti tieten mennä ottamaan heti hankinnan jälkeen.
Kotimatka ei kulkenut sitä kaikkein suorinta tai suurinta tietä pitkin. Matkalla poikkesimme mm. Kristiinankaupungissa, josta jälkimmäinen ruutu uudesta kärrystä.
tritonus kirjoitti:Viime perjantaina tuli hankittua pitkään ja hyvin palvelleelle -01 Fiat Bravolle seuraaja pitkään ja hyvin(?) palvelleen Giuliettan muodossa. Tää on myös eka oma Alfani. Kai tätä voi sanoa upgradeksi, ainakin se tuntuu siltä.
Eka kuva piti tieten mennä ottamaan heti hankinnan jälkeen.
Kotimatka ei kulkenut sitä kaikkein suorinta tai suurinta tietä pitkin. Matkalla poikkesimme mm. Kristiinankaupungissa, josta jälkimmäinen ruutu uudesta kärrystä.
Olikos tuo se "99 tkm" ajettu yksilö nettiautosta? Moottori oli kuitenkin vaihdettu ja autolla ajettu huomattavasti enemmän...
Saikos tähän laittaa kuvaa myös ex-autoista? Kun google muistutteli vuosien takaa tällaisella kuvalla minkä tyhjässä stokkan parkkihallissa silloisesta perheajoneuvosta nappasin. Minusta ihan onnistunut räpsy, vaikka sommittelu ei ihan täydellistä hipaisekaan.
^^Jään raivokkaasti odottamaan kuvaa uudesta perhemersusta samasta kohtaa, samalla kuvakulmalla. Ei välttämättä tarvi olla tyhjä halli, se on hankala (tai kallis) järkätä.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Polforea kirjoitti:^^Jään raivokkaasti odottamaan kuvaa uudesta perhemersusta samasta kohtaa, samalla kuvakulmalla. Ei välttämättä tarvi olla tyhjä halli, se on hankala (tai kallis) järkätä.
No nyt on ototuksia latattuna. Täytyy ottaa tikkaat mukaan niin saa siitäkin kattoa näkymään, ton wanhan kanssa tais riittää että ojensi vaan kädet vähän pään yläpuolelle.
Polforea kirjoitti:^^Jään raivokkaasti odottamaan kuvaa uudesta perhemersusta samasta kohtaa, samalla kuvakulmalla. Ei välttämättä tarvi olla tyhjä halli, se on hankala (tai kallis) järkätä.
Stokkan halli. Sehän on lähinnä ihme jos siellä on joku auto nykyisin.
JanV kirjoitti:Mikä toi ees on. w221 s63?
jos niin sehän mörisee kyl
Valitettavasti oli sellaista mallia mistä pakosoundit oli tapettu turboilla. Eli W221 S600 (V12 Biturbo) Lang AMG-korisarjalla. Vähän turhankin mukavuuspainotteinen oli omaan makuun, ei jotenkin se 517hp oikein päässyt esille. Toki massakinhan tommosessa jo paljon tappaa fiilistä. Mutta kivat varusteet oli, hieronnat ja ilmastoinnit penkeissä edessä ja takana, yökameraa sun muuta.
Tuli tilattua uus linssi kameraan ni pitihän se käydä sitä kokeilemassa.
Räpsylinjalla mennään, ens keväällä sitte kunnon kuvat Giuliasta kun saa uutta vannetta alle ja ulkonäöstä vielä enemmän potentiaalia irti