Mun on jotenkin vaikea kuvitella, että tuolla laitteella olisi olemassa rahallinen arvo. Erikoisuus tai ihmeellinen rakennelma se ainakin on. Voi olla ostajat kyllä harvassa
^
Hauskan näköinen kapistus. Nissan Micra yrittää olla Jaguar. Jos ratti olisi vasemmalla, kyllä joku taiteilija tuon ostaisi.
VAG-tyypit tuskin ostavat.
Helvetissä on oma paikkansa vilkuttomille.
Siellä asennetaan saksalaisiin autoihin vilkkuja vuorotta
Nissan Pao on paljon onnistuneempi retroilu mitä tuollainen Mitsuoka. Pao on rehellisen söpö ja lelumainen. Mitsuoka esittää vanhanaikaista mutta jotenkin vaatimattomalla ja kuitenkin rumalla tavallaan.
mutt kirjoitti:Kaikista pajoista Mitsuoka on ehkä eniten hankkinut meriittejä luokassa ”Miksi ihmeessä?”
Kun laittoi sanan Mitsuoka kuvahakuun, löytyi kyllä vaikka mitä
Hmm, mielenkiintoisen näköisiä keksintöjä. Jos joskus haluaisn aloittaa autoilun Japanilaisella, ehdottomasti Mitsuoka olis saatava.
mutt kirjoitti:Kaikista pajoista Mitsuoka on ehkä eniten hankkinut meriittejä luokassa ”Miksi ihmeessä?”
Kun laittoi sanan Mitsuoka kuvahakuun, löytyi kyllä vaikka mitä
Hmm, mielenkiintoisen näköisiä keksintöjä. Jos joskus haluaisn aloittaa autoilun Japanilaisella, ehdottomasti Mitsuoka olis saatava.
Kivan näköinen peli , suurennettu kei- Jagge-look - alike. Kaikkea hörhöä nuo japsit keksivätkin... kuten musikaaliset ja suihkuttavat/sulohajustavat wc-pöntit
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
GreenThing kirjoitti:^persauksen pesevät ja kuivaavat pöntöt oli kyl parhautta japaniassa.
Siskon kaveri ei ollut osannut käyttää moista oikein (oli valikoissa iso litania vaihtoehtoja, mutta vain japaniksi), ja sai kylmän pesun ja tulehduksen. Ties vaikka jälkimmäinenkin oli ihan valittavissa.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
lerppu kirjoitti:^^sweet baby Jesús. They were so busy thinking could we, they never stopped to think shoud we.
+1
Lopputulos on kieltämättä "persoonallinen" mutta rakentajille pitää antaa propsit että ainakin kuvissa itse muutostyön jälki näyttää yllättävän hyvältä.
Eikös tuo keulakin ole 968, valot vain 986? Ihan pelkkä 968 muutos olisi hieno, ei vaan noi valot nappaa. Tosin jos ite tykkää niin mikäs siinä, en minäkään autoa osta miellyttääkseni muiden makua. Tosin voi olla vähän hankala myydä toi.
JarHei kirjoitti:Eikös tuo keulakin ole 968, valot vain 986? Ihan pelkkä 968 muutos olisi hieno, ei vaan noi valot nappaa. Tosin jos ite tykkää niin mikäs siinä, en minäkään autoa osta miellyttääkseni muiden makua. Tosin voi olla vähän hankala myydä toi.
Joo, 986 look joka lienee rakennettu 968 ja 986 osista.
Ulkoisesti 156 DTM henkinen, sisältä enempi 164 ProCar, "156-Maxiturismo" kilpuri tuli vastaan instagramissa. Piti vähän tutkailla mikäs ihmeen vekotin. Herranjuma miten upeen näkönen, ja lisäksi 500 heppanen keskimoottori Busso.