2.0 V6 turbo ;2.5 V6 ; 3.0 V6 Kiristysrullat

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
marqs31411
Viestit: 106
Liittynyt: 01 Heinä 2005, 11:34
Paikkakunta: Mäntsälä

2.0 V6 turbo ;2.5 V6 ; 3.0 V6 Kiristysrullat

Viesti Kirjoittaja marqs31411 »

Minkalaiset erot on 2.0 ; 2.5 ; 3.0 jakohihnassa ja kiristysrulloissa?
Pystyyko 2.0 ; 2.5 mootorin osia käyttämä 3.0 konessa? Onko nämät mootorit vain tilavuudelta erilaiset? :roll:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Re: 2.0 V6 turbo ;2.5 V6 ; 3.0 V6 Kiristysrullat

Viesti Kirjoittaja 90 »

marqs31411 kirjoitti:Minkalaiset erot on 2.0 ; 2.5 ; 3.0 jakohihnassa ja kiristysrulloissa?
Pystyyko 2.0 ; 2.5 mootorin osia käyttämä 3.0 konessa? Onko nämät mootorit vain tilavuudelta erilaiset? :roll:
pystyy käyttämään jos kyseessä 12 venttiiliset V6 moottorit, 24 venttiilisten koneiden kiristimissä eroja 12 venttiilisten koneiden vastaaviin.

marqs31411
Viestit: 106
Liittynyt: 01 Heinä 2005, 11:34
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: 2.0 V6 turbo ;2.5 V6 ; 3.0 V6 Kiristysrullat

Viesti Kirjoittaja marqs31411 »

pystyy käyttämään jos kyseessä 12 venttiiliset V6 moottorit, 24 venttiilisten koneiden kiristimissä eroja 12 venttiilisten koneiden vastaaviin.
Minulle on 3.0 12 venttiilinen mutta onko 2.0l v6 turbo ja 2.5 v6 kans 12 venttiiliset :crazyeyes:
Minulla löytyy 2.0 V6 turbon kiristysrulla mutta menekö se 3litraselle??

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Re: 2.0 V6 turbo ;2.5 V6 ; 3.0 V6 Kiristysrullat

Viesti Kirjoittaja 90 »

marqs31411 kirjoitti:Minulle on 3.0 12 venttiilinen mutta onko 2.0l v6 turbo ja 2.5 v6 kans 12 venttiiliset :crazyeyes:
Minulla löytyy 2.0 V6 turbon kiristysrulla mutta menekö se 3litraselle??

juu kyllä myös 2.0 turbo sekä 2.5 ovat 12V mutta 156:ssa ja 166:ssa tuo kaksipuolikas on jo 24 venttiilinen.
ainakin 2,5 ja 3.0 12V rullat vuoteen 1992 asti sopivat keskenään mutta tuosta turbosta en taida mennä ihan takuuseen, luulisin kyllä että vanhempien 12V turbojenkin kiristin on sama kuin vastaavanikäisissä turbottomissa mutta kanattanee varmistua asiasta.
-93 taisi kiristimen rakenne hieman muuttua..

Vastaa Viestiin