Kaiken se kestää vai kestääkö...
Valvoja: Moderators
Kaiken se kestää vai kestääkö...
Ihme ja kumma Alfa taas hajalla, miten voi käydäkkään näin huono tuuri. Ensimmäinen Alfa talossa ja nyt jo 4kk aikana rikki mennyt jäähdytin, flekti, alatukivarren puslat, (ehkä) ohjaustehostin, ja nyt viimeisenä pakoputki.. ei oo tosi ei Ai niin ja tulihan tuo jakopäänhihnakin vaihdettua ja jonkun apulaitteen rullat..
Merkistä en kyllä luovu vaikka välillä tekisi mieli hakata päätä seinään..
Noh pakko oli avautua, antakaa hei muutkin tulla
Merkistä en kyllä luovu vaikka välillä tekisi mieli hakata päätä seinään..
Noh pakko oli avautua, antakaa hei muutkin tulla
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Mulla hyviä kokemuksia tuosta kuluttaja-asiamiehen (naisen ) käytöstä. Myyjä ei vaivautunut vastailemaan kyselyihin vaan pomputti ja kierteli. Kun KA-mies pisti kirjallisen viestin menemään niin 2 päivän päästä myyjä halusi maksutta paikata aiheutuneen vahingon paikallisella korjaamolla ja oli muutenkin niin ystävällinen, niin ystävällinen että
Ps. Niin ja otan osaa! Ei ole todellista miten voi noin paljon olla kaikenlaista. Ajattele positiivisesti: Kohta se on parempi kuin uusi!
Ps. Niin ja otan osaa! Ei ole todellista miten voi noin paljon olla kaikenlaista. Ajattele positiivisesti: Kohta se on parempi kuin uusi!
Ayrton Senna da Silva forever
- Maunu
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
- Paikkakunta: Pori
Tuo jäähdyttimen ja flektin rikkoutuminen on kyllä ihmeellinen, nuo muut viat ovatkin sitten enemmän niitä ominaisuuksia, joista tässä mallissa joutuu kärsimään. Toivottavasti saat sovittua ohjaustehostimen korjauksen myyjän kanssa. Deltan hinta pumpulle on aivan törkeä ja vaihtotyökin siellä taitaa olla älyttömän kallis.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
Mulla Alfan myyjä nosti korjauskustannusasian liikkeen vaihtoautopäällikön hoidettavaksi, luuli vissiin että mä säikähdän isoja natsoja ja kovaa ääntä. Tältä kaverilta ei sitten neuvotteluhaluja/pennosia irronnut.. Mainitsin ottavani yhteyttä kuluttaja-asiamieheen kun neuvottelut töksähtivät kuin seinään ja palaavani tämän asiaan. Tähän suhtauduttiin kuin uhkaukseen ja minulle painokkaasti kerrottiin ettei heitä kiinnosta. Ennen toista visiittiä kyseiseen liikkeeseen, olin kerinnyt tuomaan asian julkisen yleisön tietoisuuteen nyysseissä ja tiedustellut yleistä kantaa 6kk kuluttajasuojaan.Janica kirjoitti:Onkos muita jotka joutuneet turvautua ulkopuolisen apuun ja onko toiminut?
Nämä keskustelut, missä kerrottiin mm. liikkeen nimi, paikkakunta ja objektiivinen tapahtumakuvaus, olivat päätyneet vaihtoautopäällikön kouraan ja asiani otettiin vakavammin seuraavalla kerralla kun kävin neuvottelupöytään. Sain kuin sainkin vesipumppuni 6kk kuluttajasuojaan..
Veikkaan että korvausten automaattinen kieltäminen on yleinenkin toimintatapa alalla. Riittävän moni tyytyy kohtaloonsa ja korjauttaa omaan piikkiin.. Kynsien näyttäminen ja päättäväisyys toimii.
156 2.0 TS ['98]