Kiinnostaako 500-kuutioinen Suzuki PV?
Valvoja: Moderators
-
Kiinnostaako 500-kuutioinen Suzuki PV?
Tämmöinen olisi näköjään kaupan:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=19000441v
Ihan järjetön peli. Vähän niinkuin Alfatkin monen mielestä.
Siksipä kysynkin arvon Alfisteilta, että löytyisikö teiltä muilta järjettömiltä kiinnostusta ostaa tuo helvetinkone kimpassa esim. ratapäivien ratoksi?
Riittävän ison joukon turvin ei "yhden PV-osakkeen" hinta nousisi todennäköisesti ainakaan paljon yli kaljakorin hinnan.
Tietysti jatkossa ahdettaisiin tuo mopo...
T: Musta-Leima
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=19000441v
Ihan järjetön peli. Vähän niinkuin Alfatkin monen mielestä.
Siksipä kysynkin arvon Alfisteilta, että löytyisikö teiltä muilta järjettömiltä kiinnostusta ostaa tuo helvetinkone kimpassa esim. ratapäivien ratoksi?
Riittävän ison joukon turvin ei "yhden PV-osakkeen" hinta nousisi todennäköisesti ainakaan paljon yli kaljakorin hinnan.
Tietysti jatkossa ahdettaisiin tuo mopo...
T: Musta-Leima
Re: Kiinnostaako 500-kuutioinen Suzuki PV?
Luonnollisesti, niinhän kaikki tekee 2-tahtiselle :Black Label kirjoitti:Tietysti jatkossa ahdettaisiin tuo mopo...

-
-
- AlfaTom
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Mielenkiintoista....
mistähän tuohon sätökseen saa edes kunnon renkaat? Nuo mopon rättikumit ei kestä kuin muutaman lähdön ja sitten lähtee kuski seuraavaksi.
Kun on 160 vauhtia niin renkaat ei ole tuon hilavitkuttimen ainoa murhe tosin...
Paalaamoon koko paska minun mielestä.
Minimotot on eri asia, niillä ajetaan jopa kisaa.
Olihan noilla killerbee vai mitä ne nyt on -vehkeillä jotkut kisatkin, joten sinne vaan jos mieli tekee
mistähän tuohon sätökseen saa edes kunnon renkaat? Nuo mopon rättikumit ei kestä kuin muutaman lähdön ja sitten lähtee kuski seuraavaksi.
Kun on 160 vauhtia niin renkaat ei ole tuon hilavitkuttimen ainoa murhe tosin...
Paalaamoon koko paska minun mielestä.
Minimotot on eri asia, niillä ajetaan jopa kisaa.
Olihan noilla killerbee vai mitä ne nyt on -vehkeillä jotkut kisatkin, joten sinne vaan jos mieli tekee

Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
- AlfaTom
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Olen samaa mieltä itse rakentelusta, mutta siinä pitäisi minun mielestä olla jotain järkeä ja laitteen pitäisi olla vielä ajokelpoinen.
Laillisuudesta tässä tapauksessa ei kannata edes keskustella, jos tuo nyt oli tarkoitettu liikenteeseen. Jos oli niin selkäänsä sietäisi rakentelija
Laillisuudesta tässä tapauksessa ei kannata edes keskustella, jos tuo nyt oli tarkoitettu liikenteeseen. Jos oli niin selkäänsä sietäisi rakentelija

Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è