Kiinnostaako 500-kuutioinen Suzuki PV?

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Black Label
Viestit: 75
Liittynyt: 28 Huhti 2005, 21:27
Paikkakunta: Helsinki

Kiinnostaako 500-kuutioinen Suzuki PV?

Viesti Kirjoittaja Black Label »

Tämmöinen olisi näköjään kaupan:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=19000441v

Ihan järjetön peli. Vähän niinkuin Alfatkin monen mielestä.
Siksipä kysynkin arvon Alfisteilta, että löytyisikö teiltä muilta järjettömiltä kiinnostusta ostaa tuo helvetinkone kimpassa esim. ratapäivien ratoksi?

Riittävän ison joukon turvin ei "yhden PV-osakkeen" hinta nousisi todennäköisesti ainakaan paljon yli kaljakorin hinnan.

Tietysti jatkossa ahdettaisiin tuo mopo...

T: Musta-Leima

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Re: Kiinnostaako 500-kuutioinen Suzuki PV?

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Black Label kirjoitti:Tietysti jatkossa ahdettaisiin tuo mopo...
Luonnollisesti, niinhän kaikki tekee 2-tahtiselle : :lol:

Black Label
Viestit: 75
Liittynyt: 28 Huhti 2005, 21:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Black Label »

"ahtamisella" tarkoitin lähinnä ratapäiviä varten vekottimen auton takapaksiin ahtamista:
ekana vuonna TURBO, tokana vuonna BITURBO, jne... 8)

Suomen ahdetuin mopo?

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

:lol: :lol: ajo-ominaisuudet olisi varmasti kyllä aika vinkeät tuossa :) erityisesti etupyörän maassa pitäminen voisi olla ongelmallista :P

Avatar
Sixgear
Viestit: 338
Liittynyt: 28 Maalis 2004, 00:07

Viesti Kirjoittaja Sixgear »

Oi niitä aikoja kun omassa PV:ssä oli 125cc crossikone, sai 40kilonen kuski ja prätkäkytät kyytiä :evilbat:

Black Label
Viestit: 75
Liittynyt: 28 Huhti 2005, 21:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Black Label »

Vekottimessa on parhaat mahdolliset ajo-ominaisuudet: Kun edes yskähtää kaasukahvan suuntaan on takaraivo samantien asvaltissa! :-D

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Itse olen nähnyt vastaavan 1200 gixerin koneella :D Sitä helvetinkonetta oli tosin vahvisteltukin hiukan takahaarukan.jne suunnilta :)

Avatar
Roach
Viestit: 786
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): 147 + 159
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja Roach »

Tuommoisissa vehkeissä alkaa epäilyttämään jarrujen riittävyys...

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

ei niillä jarruilla ajeta. ja jos siihen tulee 10" vanteet ni ei muutaku 7" levyt eteen ja taakse. ja tosiaan ahtamaan. fööniä kylkeen.mutta mihis se cooleri... :mrgreen:
Hyvin sä vedät..

Avatar
AlfaTom
Viestit: 2735
Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja AlfaTom »

Mielenkiintoista....
mistähän tuohon sätökseen saa edes kunnon renkaat? Nuo mopon rättikumit ei kestä kuin muutaman lähdön ja sitten lähtee kuski seuraavaksi.
Kun on 160 vauhtia niin renkaat ei ole tuon hilavitkuttimen ainoa murhe tosin...
Paalaamoon koko paska minun mielestä.

Minimotot on eri asia, niillä ajetaan jopa kisaa.

Olihan noilla killerbee vai mitä ne nyt on -vehkeillä jotkut kisatkin, joten sinne vaan jos mieli tekee :crazyeyes:
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III

La vita è

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

mielummin joku rakennettu tälläne ku tehas kuntone minimoto. rakennetus ja ite viritetys o sitä TAIKAA...!!
Hyvin sä vedät..

Avatar
AlfaTom
Viestit: 2735
Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja AlfaTom »

Olen samaa mieltä itse rakentelusta, mutta siinä pitäisi minun mielestä olla jotain järkeä ja laitteen pitäisi olla vielä ajokelpoinen.
Laillisuudesta tässä tapauksessa ei kannata edes keskustella, jos tuo nyt oli tarkoitettu liikenteeseen. Jos oli niin selkäänsä sietäisi rakentelija :evil:
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III

La vita è

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Roach kirjoitti:Tuommoisissa vehkeissä alkaa epäilyttämään jarrujen riittävyys...
Kuski sanoikin että pääasia kun kahestasadasta pysähtyy.. Sekin vaatisi jo ainakin jarruvarjon :D

Vastaa Viestiin