Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
jaskas
Viestit: 615 Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jaskas » 14 Heinä 2005, 10:25
Alfissimo
Viestit: 8307 Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0 Pyhään kolmen polkimen 166 3.0 Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Viesti
Kirjoittaja Alfissimo » 14 Heinä 2005, 10:28
Toi on kyllä pätevä, ei ainakaan puhkea
. Joku aika takaperin tuosta oli juttua TM:ssa (tai Tuulilasissa).
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
GiuliaSuper
Viestit: 1109 Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja GiuliaSuper » 14 Heinä 2005, 10:42
Aika häiriintyneen näköistä menoa...
j.kuutti
Viestit: 67 Liittynyt: 09 Loka 2004, 09:54
Car(s): GT 3.2 V6 Q2 MiTo QV
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja j.kuutti » 14 Heinä 2005, 11:14
Aika härskin näköset. Millasetkohan on ajo-ominaisuudet?
puuha
Viestit: 1889 Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja puuha » 14 Heinä 2005, 11:16
Siinä tuninkimiähille oiva uutuus. Nyt on litteät renkaat ja iisooot vanteet
Makaroonia jo vuodesta -98
Pasi
Viestit: 6773 Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): : Crosswagon Q4 '05 156 2.5 V6 '98 --- [ EX ] --- 159 2.4 JTDm '07 156 1.8 TS SW '02 33 1.7 IE '91 155 2.0 '92 33 1.7 IE '91 156 2.5 V6 SW '03 Bravo 1.4 Tjet '08 156 2.0 JTS '02 Sprint 1.5 QV '86 156 1.6 TS '98 33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Pasi » 14 Heinä 2005, 11:25
Parempi olisi varmaan täyttää se kumi vaikka uretaanilla (tms) kuin ostaa tuollaiset
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
Maho
Viestit: 946 Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Maho » 14 Heinä 2005, 12:19
Törkeän näköiset, kaikkea ne kehittää.
Ei enää Alfaa... eipä
ajta
Viestit: 76 Liittynyt: 16 Helmi 2005, 18:53
Paikkakunta: askainen
Viesti
Kirjoittaja ajta » 14 Heinä 2005, 12:37
hirveän näköset mut joustaa. olis kiva tietää miten ne on kiinnitetty tohon vanteeseen
Have
Viestit: 307 Liittynyt: 04 Touko 2004, 03:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Have » 14 Heinä 2005, 13:56
Jostain lueskelinkin noista. Ilmeisesti tuollaisella rakenteella on mahdollista saavuttaa perinteisiä renkaita huomattavasti paremmat jarrutus/ohjausominaisuudet. Oliohan se juuri se TM (tai tuulilasi), jossa noista kirjoitettiin.
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 14 Heinä 2005, 15:33
Talvella aika kivat
A2K
Viestit: 611 Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti
Kirjoittaja A2K » 14 Heinä 2005, 16:23
saiskoha noit niinku 25-40 profiilisena?
Hyvin sä vedät..
Maho
Viestit: 946 Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Maho » 15 Heinä 2005, 08:14
A2K kirjoitti: saiskoha noit niinku 25-40 profiilisena?
vai lähteekö profiili noista nollasta, ja menee miinuksen puolelle
Ei enää Alfaa... eipä
jarski
Viestit: 1734 Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21
Viesti
Kirjoittaja jarski » 15 Heinä 2005, 09:26
kai noihin ny sivut tehdään kun tuotantoon asti menee
eiköhän kuvat oo mainostarkotuksessa tehdyt
Have
Viestit: 307 Liittynyt: 04 Touko 2004, 03:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Have » 15 Heinä 2005, 09:52
http://www.michelinmedia.com/naias_2005 ... allery.htm
tuolta löytyy lisää kuvia noista renkaista muissakin käyttökohteissa. Eikai noihin mitään sivuja tule enää, en ainakaan keksi mitään järkevää syytä miksi tulisi. Sivuthan estäisivät mm. vesiominaisuuksien parantamisen vetämällä vedenohjausurat/kanavat suoraan rengaspinnan läpi. Eli renkaan ei tarvitsisi enää heittää vettä sivuille, vaan päästäisi suoraan läpi.
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 15 Heinä 2005, 10:06
(OT) Tuollaisella Segway "ykspyöräsellä" tuli ajeltua pari tuntia ympäri Bangkokia toukokuussa. (tosin normaalipyörillä)
Ihan helvetin vänkä laite!
Alustassa on gyroskooppi, joka tarkkailee jokaista liikettä eikä päästä pyörää kaatumaan millään... eteen ja taakse pääsee reilua pariakymppiä.
Taitaa stadissakin olla jo muutama vuokralla ainakin TM:n jutun perusteella.
Boot
Viestit: 63 Liittynyt: 07 Huhti 2005, 10:50
Car(s): Giulietta -78, -84, 75 -86 1.6 & 2.0 TS 164 -92 2.0 TS 166 -00 3.0 V6 24v Sportronic
Paikkakunta: Bålsta
Viesti
Kirjoittaja Boot » 15 Heinä 2005, 13:53
Vanne ainakin on sairaan pieni. Ja eipä kateellinen naapuri puhko renkaita. Rallissahan nämä olis kait muuten hyvät mutta taitaa olla välit täynnä kiviä ja mutaa. Kehitys jyrää eteenpäin, mutta onko tämä sitten eteenpäin... eiköhän näistä vielä kuulla
Kaikki tietää Alfan, harva sen vaan tuntee!
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 15 Heinä 2005, 16:06
Ois kiva tietää joustavuudesta -40 pakkasilla.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)