JTS, josnka ajoin jo aimmein oli taasen vääntävämpi alakierroksilla ja yläkierroksill atehoakin enemmän, mutta äänensävy moottorissa ei yhtä hyvän kuuloinen. 2.0 TS kuulostaa kivemmalta yläkierroksilla.
Uusi sisutus on periaatteessa entistä laadukkaamman oloine ja siten hyvä, mutta entisen ratin olisivat saaneet säilyttää. Keskellä kojelautaa oleva tötsä on jotenkin eri sarjaa muun kojelaudan kanssa. Samaten keskikonsolin muotoilu miellytti enemmän vanhemmassa, vaikka uusi sinäsnsä vaikuttikin laadukkaammalta lähinnä pintamateriaalien ja sovitusten osalta. Minusta olis ollut parast asäilyttää entinen kojelauta ennallaan muotoilun suhteen ja tarvittaessa vaihtaa mmateriaalit laadukkaampiin - minulta ei tosin kysytty neuvoa sitä suunniteltaessa eli joku on varmastikin ollut eri mieltä

Toinen autoista oli Sportwagon - jousitus vaikutti pikkasen pehmeämmältä kuin sedanissa - ero ei suuri.
Verhoilumateriaalina oli mustapohjainen ja punapilkkuinen kangas. Ounaisessa autossa ihan kiva - oviin olisin kaivannut vain jotain värikontrasria enemmän, koska mustassa kehyksessä oli musta kangsa keskellä - ne punaiset pilkut siinä oven verhoilukankaassa ois ollu ihan kivoja. Kromireunukset ilmasuutinten ympärillä oli ihan mukavan näköiset.
Sähköllä säädettävä ristiseläntuki jäi autoista mieleen - se oli sen verran voimakas, että ainakin allekirjoittanee täytyi pitää sitä laimeimmassa asennossa. Tykkään enemmän kyynärtuesta, joka on omassa autossa ilma sitä lokeroa, joka oli mahdutettu uuteen.
Summa summarum - Ajossa ei isoja eroja huomannut omaan autoon - sisusta oli vain uusissa laadukkaamman tuntuinen ja varusteit ajonkin verran lisää.