No kyllä ne säädetään siitä raidetangonpäästä, niin kuin yleensäkkin.
Tuo systeemi on vaan mielestäti vähän kumma, kuten ehkä huomasit

Eli raidetangon pää pitää irroittaa siitä iskaritolpasta, jotta sitä pääsee kiertämään! Se muuteri siinä välissä on siis lukitusmutteri, joka sekin tietysti pitää löystää.
Helpoiten pään saa irti Bilteman (tai jonkun muun) ulosvetimellä, tai miksi sitä haluaa sanoa, se on ainakin halpa ja toimivaksi todettu. Tarkoitan nyt sitä pienetä mallia, joka on semmonen kuppimainen, valettu kapistus, jossa on yksi pultti, jolla pää prässätään irti. Se sopii oikein hyvin paikalleen. Muista laittaa se sen suojakumin alle, niin ei mene rikki. Raidetangonpään mutteri kannattaa jättää puoliksi paikalleen, niin sen uslovetimen pultin saa pysymään paikallaan, sen mutterin sisässä.
Tuo siis tarkoittaa sitä, että säätäasteikko on aina kierros! Mikä on siis aika paljon. Jos en täysin väärässä ole, niin kun auraus on suunilleen kohdallaan, siis kierroksen tarkkuudella, niin tangonpäätä paikallaan kääntämällä (niin, että pallonivel elää) saa vielä vähän hinosäätövaraa, olisko joku neljännes kierros, minkä se liikkuu.
Tuo sisäpuolen kuluminen viittaa haritukseen. Mitä vetelyyn tulee, niin se taitaa ko. autolle olla aika normaalia. 3. kopassa sitä on kai saatu vähän paremmaksi uuden jousitusgeometria avulla, mutta ei pois kumminkaan.