Apuva! Nyt ois sellanen probleema, että ei keskuslukko oikeen pelitä. Auto on 164 ts -89 ja kaikki lukot kylläkin aukee avaimella käännettäessä, mutta kiinni kun koittaa laittaa, niin lukot käy alhaalla, mutta pompsahtaa saman tien ylös takaisin. Sisänappulasta sulkiessa lukot kyllä pysyy kiinni. Missä the vika piilee? Vitsit loppuu kohta ja ajan ton jollekkin shamaanille korjattavaks
########################
#Maailma on erilainen alffistin silmin#
########################
Ne lukot pomppaavat auki jos joku keskuslukitusmoottori ei mielestään ajanut itseään kiinni asti. Aika erikoista kyllä jos nappulasta toimii ja kuskin lukosta ei. Toimiiko apparin lukosta?
Rassaa sitä keskikonsolin katkasijaa, mulla pelleili samalla tavalla.
Kojetaulun valohan näyttää, jos joku ovi on "olevinaan" auki.
Kokemuksen kolmannella äänellä.......se osaa "lukitakkin" ovet ihan issesseen, vara-avain on mulla aina lompuukissa.
Ei toi rassailu vaikuttanu mitenkään. Kojetaulu ei näytä, että ovet olisi edes olevinaan auki. Todennäköisesti vika on kuskin lukossa, koska sitä on eniten käytetty. Löytyskö ideoita mitä sille vois tehä?
########################
#Maailma on erilainen alffistin silmin#
########################
Jos majailet Lahdessa, niin voitais kokeilla vaihtaa se keskikonsulin härpäke, ois yks vika poistettu pelistä.
Pistä mulle mailia, jos ko. temppu kiinnostaa.
Mulla kans meinaa keijoilla tuo keskuslukko.
Aukaistaessa vaan pomppaa takaisin kiinni (Erittäin mukavaa ajanvietettä vaikkapa marketeiden parkkipaikalla) .
Ja jos sattuu jäämään ylös niin kuskinoven nuppi jää monesti liian alas eikä ovi aukea.
Monesti on kyllä semmosia päiviä, että toimii ihan ok.
Eli taitaa vika olla kuskinoven moottorissa tai lähitienoilla?
Pitääpä purkaa pahvi ja informoida jos jotain saan selville.
Sedanisti kirjoitti:Mulla kans meinaa keijoilla tuo keskuslukko.
Aukaistaessa vaan pomppaa takaisin kiinni (Erittäin mukavaa ajanvietettä vaikkapa marketeiden parkkipaikalla) .
Joo, kivaa ja näyttävää askarrella keskulukon kanssa kun nupit jumppaavat takaisin alas vaikka sisään pitäisi päästä. Mulla rauhoittui tuo sen jälkeen kun öljysin ovien lukkopesät. Tiedä on sillä yhteyttä asiaan.