Launtaina kuuden aikaan Munkkiemessä tuli vastaan joku musta alfa, tais olla 156. Tyylikkästi käsi ikkunasta ulkona. Itse ajoin punasella 75:llä ja perässä tuli vielä toinenkin punanen alfa.
E.L. kirjoitti:Launtaina kuuden aikaan Munkkiemessä tuli vastaan joku musta alfa, tais olla 156. Tyylikkästi käsi ikkunasta ulkona. Itse ajoin punasella 75:llä ja perässä tuli vielä toinenkin punanen alfa.
Helmee, mut on bongattu ekaa kertaa virallisesti! Tosin Alfani on "afrikanharmaa", eikä musta.
Sulla nousi käsi hienosti, mutta takanasi tulleen punaisen 147:n kuski ei kyllä reagoinut mitenkään.
Täytyy ehkä morottaa vaan vanhempia Alfoja, joku saattaa moikata takaisinkin. Yritin tosin aiemmin samalla reissulla tuota samaa käsi ulkona morjestusta punaiselle wanhalle Spiderille, mutta laihoin tuloksin. Mahdoin näyttää aika idiootilta muiden risteyksessä olijoiden mielestä...
Hihih, sunnuntaiaamulla noin kello 5 olin ikkunat auki parkissa Hämeenkadulla. Joku nuorehko mieshenkilö tukevassa sivulaitaisessa, nimeltään Vesa tuuppasi pään ikkunasta ja alkoi kovaan ääneen selittämään Alfa-entusiasmiaan ja kyselemään oonko mä ihan oikea alfisti vaikka mulla on massa-156, AREF vai CARF ja kirjotanko BBS:ään..
liekki kirjoitti:Bongattu eilen Sportwagon(??) idänpäässä. Itse istuin repsikan paikalla mutta Sw taisi huomata kun ainakin vastasi tervehdykseen. Tai sitten se näki tytön ratissa ja moikkailee kaikille naiskuskeille.
Sama jätkä. Saunakaljoja hain pitkän ajoreissun jälkeen. Huomasin kyllä heilautuksen. Harvemmin noille tytsyille tulee moikkailtua, niiltä kun saa yleensä vain kukavittutoioikeinoli-tuijotuksen takaisin...
Punavuoren Paroni kirjoitti:Perjantaina Carouselin pihalla bongattu musta GT, sekä keltainen Lamborghini. Kivät pärinät...
Näin ton gallardon katottoman jenkkivessani takaa lauantaina keskustassa joskus yhen aikaan yöllä, mikäli oli siis sama auto..
Oli kyllä kieltämättä hienot äänet
Taisin bongata hakin lauantaina joskus 23 jälkeen keskustassa. Taas oli tyttö mun auton ratissa ja ihmettelin kun joku jannu katseli pitkään (seisoskelit oman alfan vieressä elle väärin nähnyt?) kun tultiin alfalla torin parkkiin. Hetkeä myöhemmin kaveri liittyi samaan seurueeseen hannibalin terassilla ja olin kuulevinani että esitteli itsensä hakiksi. Piti alkaa juttelemaan mutta mut raahattiin puoliväkisin metroon juuri silloin.
Sininen GTV bongattu tänään Kehä III:lla Turuntien ja Vihdintien välillä joskus n. klo 11-11.30, Rasvanäppi? ja hetkeä myöhemmin samaisella väylällä punainen 147.
Ehheheh No siis tarkoitin tietenkin Ravintola Metropolia. Siellä suoritin useammankin onnistuneen bongauksen mutta tervehdyksiin vastattiin jopa harvemmin kuin alfan ratissa. Myös keskusteluyritykset tyrmättiin vääjäämättä.
Tänään klo. noin 15:25 Itäväylältä nousi itiksen ramppiin musta GTV, Tikkurilantiellä finnairin rakennuksen parkkiksella punainen 75, taisi olla kromattu maski?.
janne63 kirjoitti:Oulussa ei juuri käsi heilahda Alfakuskeilla.
Ai jaa? Kyllä minä ainakin olen yrittänyt morjestella jos olen vain Alfakuskin hoksannut, ja rouva kanssa Omalla kohdalla sanoisin että ehkä puolet moikkaa takaisin - mutta ehkä meitä vastaan ei ole ajellut samat tyypit.
ahma kirjoitti:Hihih, sunnuntaiaamulla noin kello 5 olin ikkunat auki parkissa Hämeenkadulla. Joku nuorehko mieshenkilö tukevassa sivulaitaisessa, nimeltään Vesa tuuppasi pään ikkunasta ja alkoi kovaan ääneen selittämään Alfa-entusiasmiaan ja kyselemään oonko mä ihan oikea alfisti vaikka mulla on massa-156, AREF vai CARF ja kirjotanko BBS:ään..
Terveisiä vaan!
Ihan totta putosin penkiltä kun tätä luin Hyvä tyyli hemmolla
No joo, asiaan asiaan. Iltapäivällä neljän aikoihin Myyrmannin vieressä, juna-aseman alla seisoskeli harmaa 75 parkissa.
No niin, pitkästä aikaa tuli potentiaalinen morottaja vastaan
Tänään aamulla hieman ennen yhdeksää Hämeenlinnan moottoritiellä Klaukkalan kohdilla tuli vastaan hopeinen, luultavasti 156. Käsi nousi niin mallikkaasti, ettei edes motarinopeuksissa jäänyt epäselvyyksiä Olikohan tuttuja..?
Tuo musta TS Italian tunnuksilla käy meillä pesemässä ja tuskin on foorumilainen ku ei toi suomi oikein suju. Tai mitä väliä sillä on. Mies on Italialainen ja toi sen muuttoautona. Veroineen 10 000 EGEE
KJS kirjoitti:Sininen GTV bongattu tänään Kehä III:lla Turuntien ja Vihdintien välillä joskus n. klo 11-11.30, Rasvanäppi?
Kyllääh. Minen taaskaan nähnyt mitään, tulee nelikaistaisilla teillä seurattua lähinnä niitä samaan suuntaan körötteleviä. Joku keksii muuten kuitenkin vaihtaa kaistaa suoraan kylkeen jos sekunniksikin vilkaisee muualle.
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Kyllääh. Minen taaskaan nähnyt mitään, tulee nelikaistaisilla teillä seurattua lähinnä niitä samaan suuntaan körötteleviä. Joku keksii muuten kuitenkin vaihtaa kaistaa suoraan kylkeen jos sekunniksikin vilkaisee muualle.
Juu ja asiaan saattoi vaikuttaa myös se, että mä olin liikkeellä japanilaisvalmisteisella tavarankuljetusvälineellä. Alfalla tulee käytyä aika harvoin pääkaupunkiseudulla.
Heh, eilen Paraisten Hesburgerin (ja jonkun huoltoaseman) parkkipaikalla viereeni pysäköi lähes täsmälleen samanlainen hopeinen 156 V6 kuin minulla. Oli se hassu näky siellä jumalan selän takana. Foorumilaisia?
Matkalla kohti Tamperetta ysitietä vastaan tuli vielä tummanharmaa GTV. Käden en huomannut nousevan, mutta hieno oli pirssi.
Kävinpä tuossa reilu viikko sitten Mikkelissä tekemässä vannekaupat. Välillä Riihimäki - Mikkeli - Riihimäki tuli vastaan kahdeksan alfaa, joista vain kahdesta nousi lapanen pystyyn, vaikka itsellä oli joka kerta hyvinkin ajoissa ja selkeästi lapa pystyssä. Mikkelissä tuli joku viininpunaisella 156:lla vastaan valoissa ja ehti morjenstaa jopa ennen mua =)
Riihimäellä sentään nuoremmat kuskit morjenstaa... Eräs keski-ikäinen naishenkilö ajeleepi violetilla 147:lla, eikä koskaan morjensta, vaikka itellä on aina periaatteesta lapanen pystyssä... =/
Pitäis vähäsen ahkerammin kyllä käsi nousta. Mut silti parempi vähän, kuin ei ollenkaan...
Jyväskylän Delta-autossa bongattua:
- luovutusta vailla oleva metallinpunainen GT 3.2 (hieno!!!)
- kansirempassa oleva musta 156 TS (jakohinhan kiristin oli yllättäen ehjä)
Huollossa asiointi yllätti "vanhankin" jälleen kerran...
Edit: Joo toinenkin 147 oli parkissa ja samassa pihassa, mutta avo 360 oli aika makea :o. Pois tullessa poikkesimme Rintajoupilla Hesassa ja siellä oleva Maserati oli aika jees kanssa .
Viimeksi muokannut Kirkinen, 05 Elo 2005, 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
Eilen bongattu Tomi särkänniemien lähettyvillä, välissä oli yksi kaista autoja täynnä joten et varmaan huomannut.
Lisäksi tampereen keskustassa fefe 360, ja sitten ylöjärvellä maserati 3200GT (luulisin)
1.Kääntymässä särkänniemen etuportille hopea 156 (v6) maski vedetty auton mukaisesti hopeaksi. En saanut selvää oliko foorumi tarraa... Ei ollut -tomi-
2.Pablo Honey Motarin rampilla kohdatessa (siinä on huono kysyä ajo-ohjeita ) Bauhaus löytyi kuitenkin, kiitos ohjeista
3.Myöhemmin illalla (~21?) matkalla tampereen keskustasta lahden suuntaan vastaan tuli Epezi? (jossain TAYSin jälkeen)
4.Heti kohta vastaan tuli metallipunainen GTV.
5.Ja jossain vähän ennen Vehoniemeä (muistaakseni) punainen 147.
Ei kyllä lapaa näkynytkään. Ja voihan noita hopeisia 164 Tampeerella olla enemmänkin? Aika ja paikka nyt on noin arvioita, mutta Lahden suuntaan Lähdettiin ja kuitenkin TAYSin kohdalta Lahteen päin jonkin matkaa tapahtui tuo bongi.
Jumboon mennessä tänään aamupäivällä tuli vastaan tummanlila 166, en meinannu ensin edes huomata koko autoo. Kun oli ajanu ohi, tajusin että faijahan se siinä körötteli vastaan
Itse asiassa kyseinen herrakin on "tavallaan" foorumilainen, eli ei ole rekisteröitynyt mutta lukee kyllä juttuja täältä
Viime viikonloppuna Turusta bongattu useita Alfoja, yhdestäkään ei vaan lapa noussut. Naantalista tullessa tuli ajettua kolmen Alfan letkassa takaisin Turkuun, vastaantulijat katselivat ihmeissään...
Bongattu myös punainen avo Ferrari Mondial GT, nätti oli...