Onko muuten tyypillistä ettei rattilukko pelitä? Se nimittäin ei sano yhtään mitään. Ei se mua niin haittais vaan leimaukkoa voi kyllä

Valvoja: Moderators
Ei ole tavallista, veikkaisin että "haitta" on jumissa rattilukon sisässä, olisikohan järkevää hankkia samantien uuden/käytetyn romikselta avaimineen? Muovisuojat pitää ratin ympäriltä purkaa (ruuveilla kiinni alakopan läpi), sen jälkeen pääsee irrottamaan itse rattilukon, taisi olla kiinni "sorvatuilla" pulteilla mutta tuurnalla pitäisi aueta.Il Mostro kirjoitti: Onko muuten tyypillistä ettei rattilukko pelitä? Se nimittäin ei sano yhtään mitään. Ei se mua niin haittais vaan leimaukkoa voi kyllä. Ikävän yllätyksen estämiseksi hankin heti jo jokatapauksessa hyvän varkaudenestotangon vaikken tota vielä ollut edes huomannut.
Tosiharrastaja ostaa oman ultraäänipesurin ja hoitelee suuttimensa kuntoon silläWerneri kirjoitti:Ai niin, jotkin firmat esim. ( http://www.alppilanautohuolto.fi/gw/tra ... /index.php? ) suorittaa suutinten ultraäänipesua, pitäs kuulemma tulla kuntoon.
Tähän saattaa syynä olla bensatankin sisällä oleva pa-pumpun imuletku, joka on haurastunut ja imee ilmaa. Jos starttaa paremmin kun tankki on täynnä ja huonommin kun vajaa, niin vika lienee siinä.Il Mostro kirjoitti: välillä joutuu pyörittämään tooosi kauan että käynnistyy, ?
Giri kirjoitti:Tähän saattaa syynä olla bensatankin sisällä oleva pa-pumpun imuletku, joka on haurastunut ja imee ilmaa. Jos starttaa paremmin kun tankki on täynnä ja huonommin kun vajaa, niin vika lienee siinä.
Juuei, jos on selvästi lämpötilasta riippuvainen ilmiö.Werneri kirjoitti:[q
Mutta tuohan ei ole lämpötilasta riippuvainen.