Roach kirjoitti:Hmm... Sen takia että alkuperäinen ratti ei miellytä?
Makuja on monia, mutta minulla on niistä paras. Vaikka makuasioista pitääkin aina mahdollisuuden tullen kiistellä, minun kanssani se ei kannata koska olen aina oikeassa.
Jotenkin vaan tulee sellainen mielikuva että tuo ratti on suunniteltu 80-luvun mersuun, ja vieläpä sellaiseen jossa on penkillä sellainen puuhelmiviritelmä. Mutta ei toivottavasti vedetä herneitä kuitenkaan tästäkään kommentista.
KJS kirjoitti:Tai sitten Alfan ALKUPERÄINEN puuratti.
Olisi pitänyt Bellassa kokeilla hiplata puurattia säämiskähanskoilla jotka tuli hankittua. Ratti kun meni vaihdokin mukana. Jep alkuperäinen puuratti oli siisti.
Heh... hyvä, että joku muukin on sitä mieltä. Itse en ole koskaan lämmennyt puuratille. En halua ajaa aina säämiskähanskat kädessä. Eikä puu muutenkaan auton sisutuksessa miellytä minun silmääni, mutta makuasioita tietty...
Näinhän se on. Olen jo pitkään unelmoinut puuratista joka sopisi paljon paremmin yhteen mustan autoni mustan momonahkasisustan ja mustan kojelaudan kanssa kuin tämä nykyinen musta momon nahkaratti. Se olisi sitä tuuninkiä nääs, olla erilainen vaikka näyttää aivan vitun hirveeltä.
-60 luvun E-typessä sen kyllä hyväksyn, mutta eipä ole sellaista pihalla.
Kun VJ toipuu järkytyksestään hänen tuuningketjunsa pilaamisesta niin voi vaikka tehdä uuden niin voidaan vääntää puusta kättä kunnes keksitään joku muu asiasta mistä olla eri mieltä.
Rolle kirjoitti:Kun VJ toipuu järkytyksestään hänen tuuningketjunsa pilaamisesta niin voi vaikka tehdä uuden niin voidaan vääntää puusta kättä kunnes keksitään joku muu asiasta mistä olla eri mieltä.
Olikotäämuvvai?
Mutta ookoo, laitetaan lukkoon ja avataan uusi. Tämä on osoittautunut sen verran rakentavaksi keskustelun aiheeksi.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."