Tietoutta Alfa 75 3.0 V6 Americasta
Valvoja: Moderators
Tietoutta Alfa 75 3.0 V6 Americasta
Eli olen ostamassa kyseistä Alfaa. Viisaammat vois kertoo mitä kannattaa katsoa kun menee katsomaan jne... Onko 75 kuinka paljon vikoja? Kertokaa nyt kaikki mitä tulee mieleen! Ja jos löytyis suoritusarvoja?
Kiitos etukäteen!
Kiitos etukäteen!
- GiuliaSuper
- Viestit: 1109
- Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
- Paikkakunta: Helsinki
http://www.carsfromitaly.com/alfaromeo/index.html
Tuolta löytyy jotain suoritus arvoista.
Vähä OT: Ni uusimmassa kepössä myynnissä 75 3l V6 muistaakseni n 200 tkm ja hinta vaan pyynti oli 2200€... En tiedä autosta yhtikäs mitään mut jos jotain kiinnostaa...Veikkaan et on vikaa mut kuinka paljon ni on ?
Tuolta löytyy jotain suoritus arvoista.
Vähä OT: Ni uusimmassa kepössä myynnissä 75 3l V6 muistaakseni n 200 tkm ja hinta vaan pyynti oli 2200€... En tiedä autosta yhtikäs mitään mut jos jotain kiinnostaa...Veikkaan et on vikaa mut kuinka paljon ni on ?
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
no eipä ole kyllä hinnan kirossa ollut kepönssä myynissä ollut, mutta laittoa tuossa on varmaan ihan riittämiin koska eihän kukaan tyhmä hyvää myö tuohon hintaan jos ei sitten elämän tilanne vaadi sitä, näkyisi tuo hintahaitari olevan 3400€:sta ylöspäin kun 75 V6:sta puhutaan..
voisi jopa hintojen perusteella sanoa että nyt kannattaa ostaa muskelimallin 75.n jemmaan kun vielä alkuperäisenkin noin siedettävään hintaan saa...
voisi jopa hintojen perusteella sanoa että nyt kannattaa ostaa muskelimallin 75.n jemmaan kun vielä alkuperäisenkin noin siedettävään hintaan saa...
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Pistän vakiovastaukseni, älä osta, jos et ole kovin varoissasi tai et pidä kaiken tekemisestä itse. Rikki se on hyvänäkin.
Suoritusarvot on hatusta heitettynä jotain 7.3 sataseen ja jotain 220 huippu. Kaakkeja voi olla 186, mutta myös vähemmän jos kyseessä on jokin saastemalli katalysaattoreilla - ehkä. Omallani, joka on toistaiseksi miten sattuu säädetty, pääsee kyllä ohi normaalivauhdeissa, kolmosella 80 km/h vauhdista lähtee lähes mieleenpainuvasti. Radalla saa perusasetuksissa kilpailla mutkissa 2-litraisten vakiotehoisten harrasterataVolvojen kanssa. Suoralla jyrää vähän, mutta en kyllä kehuisi suoritusarvoja, jos isot pojat on lähellä. Vääntöä on kivasti jo alle 2 000 k./min, joten ajaminen on leppoisaa, jos saa vaihteen päälle. Ajaminen on silti "raskasta", jos vertaa vaikka johonkin Japsiin, namiskuukkelia löytyy kabiinista säädettäväksi sekä ehjää että rikkinäistä, vaihteita saa sovitella, kaasujalka on "kivasti" koukussa ja kaasua saa annostella sukkasillaan. Eikä sieltä lyhyt mies näe ulos ainakaan takaviistoon.
Ihan paska, mutta taidan silti lähteä illalla ajelemaan ihan turhaan ja ilman päämäärää.
Ja vielä yksi varoituksen sana: älä koeaja, jos luulet saavasi toimivan auton, jolla nautiskellaan pari kesää ilman remontteja. Pääset kyllä korjaamaan, vaikka et ostaisi sellaista yksilöä kuin minä.
Ja... töki konepellin saranoiden takaa. Jos osut kojelautaan, niin tingi vitusti.
Ja... mitä tulee kilometreihin mittarissa - se mittari on tunnettu siitä, että se ei toimi. Silloin siihen ei tule kilometrejäkään, vaikka auto liikkuu.
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=5607&highlight=
Suoritusarvot on hatusta heitettynä jotain 7.3 sataseen ja jotain 220 huippu. Kaakkeja voi olla 186, mutta myös vähemmän jos kyseessä on jokin saastemalli katalysaattoreilla - ehkä. Omallani, joka on toistaiseksi miten sattuu säädetty, pääsee kyllä ohi normaalivauhdeissa, kolmosella 80 km/h vauhdista lähtee lähes mieleenpainuvasti. Radalla saa perusasetuksissa kilpailla mutkissa 2-litraisten vakiotehoisten harrasterataVolvojen kanssa. Suoralla jyrää vähän, mutta en kyllä kehuisi suoritusarvoja, jos isot pojat on lähellä. Vääntöä on kivasti jo alle 2 000 k./min, joten ajaminen on leppoisaa, jos saa vaihteen päälle. Ajaminen on silti "raskasta", jos vertaa vaikka johonkin Japsiin, namiskuukkelia löytyy kabiinista säädettäväksi sekä ehjää että rikkinäistä, vaihteita saa sovitella, kaasujalka on "kivasti" koukussa ja kaasua saa annostella sukkasillaan. Eikä sieltä lyhyt mies näe ulos ainakaan takaviistoon.
Ihan paska, mutta taidan silti lähteä illalla ajelemaan ihan turhaan ja ilman päämäärää.
Ja vielä yksi varoituksen sana: älä koeaja, jos luulet saavasi toimivan auton, jolla nautiskellaan pari kesää ilman remontteja. Pääset kyllä korjaamaan, vaikka et ostaisi sellaista yksilöä kuin minä.
Ja... töki konepellin saranoiden takaa. Jos osut kojelautaan, niin tingi vitusti.
Ja... mitä tulee kilometreihin mittarissa - se mittari on tunnettu siitä, että se ei toimi. Silloin siihen ei tule kilometrejäkään, vaikka auto liikkuu.
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=5607&highlight=
- GangstaPapa
- Viestit: 135
- Liittynyt: 25 Tammi 2004, 18:30