Nyt sitovat ilmoittautumiset +50€ minulle tulemaan privana.
4h varaus vaatii rahaa 732€ !!

Valvoja: Moderators
Niin ja kauimpaa tulleelle kanssa. Sellasta ei vissiin jaettu CS III:ssa lainkaan, vai nukuinko jossain kohtaa?Ciancarlo kirjoitti:No on ne ihme sakkia ne turkulaiset..![]()
Tuota noin, voisin sponssata tähän "tapahtumaan" palkinnot (ihan kohtalaisen hyvät) esim. kolmelle nopeimmalle, jos se nyt auttaisi hiukan tuomaan lisää porukkaa paikalle..![]()
Terv. CC.
Siviilipuolelta kokemusta ei varsinaisesti ole mutta tässsä checklistiä:-tommi- kirjoitti:Laittakaas, kokeneemmat vähän infoa mites tommone ratapäivä käytännössä hoituu, meinaan et:
- Mites renkaiden yleensä käy? (mulla vain vara/ylimääräiset nastarenkaat, pitäiskö ne ottaa konttii painamaan ja kolisemaan edestakas...)
- Pitääkö radalla olla kypärä? (Varmaankin pitää, mutta voiko sen sieltä vuokrata sieltä vai pitäisikö semmonen ostaa erikseen...)
- Mites tommonen monen tunnin sessio vie benzziiniä? (Ajetaanko aluksi hitaita aikoja täydellä tankilla ja sit lopuks ku ratakin on jo tuttu ni sit päästellään kunnes tankki loppuu... Wai?)
![]()
![]()
Kuinka moni lähtijöistä on ennenkin ajanut radalla? Mietin vaan että viittiikö lähteä hidastelemaan muiden kiusaks...
Tuon takia tuskin kannattaa jättää tilaisuutta väliin, kun ei ilmeisesti olla hampaat irvessä skabailemassa. Tuo alastaron rata on vieläpä sellainen, että nopeammat pääsee varsin hyvin ohi, kun itse vähän viittii tehdä tietä niille nopeammille. Hyvin järkätyssä tapahtumassa on varmasti opastustakin aloitteleville.-tommi- kirjoitti: Kuinka moni lähtijöistä on ennenkin ajanut radalla? Mietin vaan että viittiikö lähteä hidastelemaan muiden kiusaks...
No mikäs siinä.Ciancarlo kirjoitti:..voin puolittaa Mr.Kirby riskin, joten toinen jäljelle jääneestä maksuosasta mulle.