Kyseessä on -02 mallinen SW Super ja tarkoituksena olisi asentaa i-pod mini tuohon vekottimeen. Onko tuossa ensiasennus soittimessa linjasisääntuloa? Uskoisin, että aiheesta on jo aiemminkin keskusteltu, mutta hakua käytän vasta parin minuutin päästä
On saatavana myöskin ipod liityntä cd-vaihtajaliitäntään IceLink Plus. Ilmeisesti toimii 156/146 00-mallista eteenpäin. Etuna on että oman soittimen näyttö ja ohjaimet tulee liityntää. Kokemuksia en ole kuullut.
Mulla on myös iTRIP, toimii huonosti ainakin mun Alfassa. Radion herkkyys ei oikein riitä, iTRIP on tosi herkkä häiriöille. Suosittelen peruuttamaan tilauksen jos vielä voit (paitsi jos iTRIPille on muutakin käyttöä).
rim kirjoitti:Mulla on myös iTRIP, toimii huonosti ainakin mun Alfassa. Radion herkkyys ei oikein riitä, iTRIP on tosi herkkä häiriöille. Suosittelen peruuttamaan tilauksen jos vielä voit (paitsi jos iTRIPille on muutakin käyttöä).
Lähetin heti perään tilauksen peruutuksen, johon ko pulju ei ole vastannut laisinkaan. Lähetin pyynnön vastata, ovatko saaneet viestiä ollenkaan ja jälleenkään ei vastusta kuulu. Saas nähdä mitä tapahtuu.