linkki harjunpään sivuille

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

linkki harjunpään sivuille

Viesti Kirjoittaja 90 »

kovia ovat rakentamaan alfoja, korimuutokset melko massiivisia..

http://www.harjunpaa.nu/

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Joo, näyttää homma luonaavan. Tosin, ei noita rakennelmia kovin kauniiksi voi kehua.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Scuore sportivo kirjoitti:Tosin, ei noita rakennelmia kovin kauniiksi voi kehua.
Niin, rakennetuiksi ovat hienoja eikä niissä taida olla muovia tai kusilaitua juuri nimeksikään. Jos ymmärsin oikein vääntävät pellistä kaiken :shock:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Rolle kirjoitti: Niin, rakennetuiksi ovat hienoja eikä niissä taida olla muovia tai kusilaitua juuri nimeksikään. Jos ymmärsin oikein vääntävät pellistä kaiken :shock:
juu..melkoisia seppiä..kestää kyllä ajanhammastakin ihan eri malliin kuin lukuisat pakkeli/lasikuitu viritykset... :)

onnistunein noista on kyllä ehdottomasti tuo gtv6:n... :)

Vastaa Viestiin