Pari viikkoa takaperin kirjottelin Suomi24:ssa 156:n startin räsähdyksestä. Autohan oli justiinsa hankittu ja tottakai oletin, että se menee takuuseen. Tästä ei D-A älähtänyt mitenkään vaan kiltisti lupasi vaihtaa startin.
Ajan startin vaihtoon sain keskiviikkona ja tänään torstaina sain auton takasin. Lähdin pihalta ja tajusin heti, että joku ei nyt ihan ole kohdallaan... auto nyki ja otti kierroksia todella laiskasti. Ei muuta kun auto takasin deltaan. (tiesin, että se ei voi muu olla kuin ilmamäärämittari mistä on paljon suomi24:ssa ollutkin juttua)
Pienen empimisen jälkeen huoltomies sitten sanoi, että kokeellaanpa tuosta uudella ilmamäärämittarilla, joka löytyi valmiiksi pöydältä???
Tottakai sillä auto pelas kuin unelma. En joutunut mitään maksamaan, mutta jäi vähän semmonen tunne, että jos en olisi samantien kääntynyt takasin ja valittanut olisi varmasti huomenna laskutettu jo ilmamäärämittarin vaihdosta.
Täsmennetään siis vielä, että mitään nykimis jnejne ongelmaa EI ollut kun vein auton startin vaihtoon.
Jokainen voi taas vetää omat johtopäätökset tästä toiminnasta. Kyse oli siis Konalan Delta-Autosta. Joku hyväuskoinen olisi varmasti joutunut raottamaan lompakkoa...
Kuitenkin... auto pelaa kuin unelma ja aurinko paistaa! Ainoo ongelma on se, että joutuu istumaan töissä
Positiivinen(ko) D-A kokemus
Valvoja: Moderators
Mulle on käynyt ihan samalla tavalla.. hyytyminen esiintyi vähän korkeammilla kierroksilla eikä ollut ihan noin ilmeistä Maholla kuullostaa olleen joten en huomannut sitä ihan heti. Viikon päästä sitten olin päätynyt tulokseen että jotain on todella vialla ja menin Deltalle. Testerit näyttivät ok:ta, kokeiltiin sitten uudella ilmamäärämittarilla jolla sitten skulasi kuten piti. Ilmaiseksi sain tämän uuden "testikappaleen" tilalle.
Silloin tuntui hyvältä mutta ihmetyttää kyllä että jollain toisellakin on im-mittari hajonnut juuri huollon aikana. Etteivät vain kierrättäisi sitten niitä viallisia uusiin autoihin? No ei, en ehkä tuollaista usko kuitenkaan, hyöty tuollaisesta olisi aika pientä kuitenkin.
Silloin tuntui hyvältä mutta ihmetyttää kyllä että jollain toisellakin on im-mittari hajonnut juuri huollon aikana. Etteivät vain kierrättäisi sitten niitä viallisia uusiin autoihin? No ei, en ehkä tuollaista usko kuitenkaan, hyöty tuollaisesta olisi aika pientä kuitenkin.
Viimeksi muokannut tv, 23 Maalis 2003, 13:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
Voin vaan edelleen sanoa, että autossa Ei ollut tuota erittäin selvää nykimistä kun auton vein deltaan. Auto oli kuulemma vain ajettu pihasta talliin ja sieltä pihalle. Eikä startin vaihdossa olla kuulemma missään tekemisissä im-mittarin kanssa... eli siis siihen ei tarvitse koskea tämän startin vaihdon yhteydessä.
Ei vaan jaksa uskoa että se olis "hajonnut" juuri silloin.
Ei vaan jaksa uskoa että se olis "hajonnut" juuri silloin.