Lämmityslaitteen valot 164

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Profil
Viestit: 109
Liittynyt: 25 Maalis 2003, 13:07
Paikkakunta: Kuusankoski

Lämmityslaitteen valot 164

Viesti Kirjoittaja Profil »

Tämä on varmaan joskus ollutkin... Miten saa lämmityslaitteen säätimien kohdalla olevan panelin irti?? Kuskin puolelta ruuvit löytyy, mutta missä hitossa se on kiinni repsikan puolella?


Kun 164 takaluukku avataan sisältä moottori ei jostain syystä saa olla käynnissä... kysymys kuuluu saako tsydeemin muuttua helposti niin että luukku aukeaisi napista myös moottorin käydessä???
Renault Laguna 1999, Punto 55 1996

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Lämmityslaitteen valot 164

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Profil kirjoitti:Miten saa lämmityslaitteen säätimien kohdalla olevan panelin irti?? Kuskin puolelta ruuvit löytyy, mutta missä hitossa se on kiinni repsikan puolella?
Lämppärin ohjauslaatikko irtoaa kokonaisuudessaan, ei siis pelkkä etulevy. Polttimoiden vaihtoa varten purkki pitää ensin irrottaa, jotta sen saa avattua.

Vasemman puolen ruuvithan löytyvät sen pystylistan alta. Oikealla puolella ei välttämättä edes ole ruuvia, riippuu yksilöstä. Jos ruuvi on, se löytyy konsolin matolla päällystetyn sivupaneelin takaa. Irrota apparin jalkatilasta löytyvä verhoilupaneelin ruuvi ja vedä paneelia alaspäin niin, että lämppärin kohdalle tulee rakoa. Siellä on mahdollisesti se yksi ruuvi. Oli ruuvia tai ei, niin ohjainlaatikon oikeassa etureunassa olevat ulokkeet on ujutettava pois paikaltaan. Kampea varovasti vaikka ruuvimeisselillä.
Profil kirjoitti:Kun 164 takaluukku avataan sisältä moottori ei jostain syystä saa olla käynnissä... kysymys kuuluu saako tsydeemin muuttua helposti niin että luukku aukeaisi napista myös moottorin käydessä???
Joo, noin sen ilmeisesti kuuluukin toimia ainakin manuaalisella lämmityslaitteella varustetuissa autoissa. Voihan avaussolenoidille varmaan lisätä oman, moottorista riippumattoman napin jonnekin, mutta tuskin vakiona olevaa nappia saa helposti modifioitua toimimaan moottorin ollessa käynnissä.
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin