20 000€. Viiden tonnin hyvitys ero, ihan sairasta, siis 30 000 mummoa! Täytyy olla Deltassa katteet kohdallaan, tosin tuohon hintaan ei varmaan paljoa autoja myydä, ei ainakaan perättömillä, "soitan sinulle kohta" lupauksilla. Olen tyrmistynyt

Valvoja: Moderators
Italian Stallion kirjoitti:20 000€
Siis parhaat hyvitykset vanhasta vai parhaimman välirahan? Tai no, taitaa olla pyynnit deltassa sitä luokkaa että välirahakin jää suuremmaksi, vaikka onkin vaikeata verrata yksilöitä keskenään.Italian Stallion kirjoitti:Parhaimmat hyvitykset sain silti muualta
Entäs jos olisi näin: ensimmäisessä pyynti 22 k€ ja hyvitys 12 k€, väliraha 10 k€ ja toisessa pyynti 20 k€ ja hyvitys 10 k€, väliraha 10 k€. Autot vastaavat. Kummasta ottaisit? :mrgreenKJS kirjoitti:Niin ei kai sitä autoa vaihtohyvityksellä makseta. Välirahahan se on joka merkkaa. Jos toinen liike pyytää 20 ke ja lupaa hyvitystä 10 ke ja toisella auto maksaa 22 ke ja lupaa hyvitystä 11 ke, niin kummasta ostat?
Minäkin kävin katsomassa vaihto+ 166:sta. Samalla matkalla bongasin BTSR:n GTA:lla. Väliä olisi pitänyt laittaa 16 t€, joten hyvitys omasta olisi ollut 10 t€. Aika onnettomia nuo tarjoukset ei voi muuta sanoa...Vittorio Jano kirjoitti:Kyselin tänään puhelimessa vaihtoa 166:n. DA:n autossa oli pari tonnia isompi pyynti, mutta väliraha olisi ollut sama. Molemmissa hieman liikaa minun kukkarolleni.
Asian sivusta mutta kumminkin. En tiedä onko joillakin Deltan myyjillä provikka tulot vai mitkä, mutta tarkastettiin verottajalta erään automyyjän palkka (Kun ei tunnu olevan "pikkurahan puutetta") ja ei voi kuin ihmetellä montako viiattia se myy vuodessa tuon palkkansa eteen, sitä luokkaa se oli. Harvassahan nuo varmaa kuitenkin on ja muuten yhdyn tähän yleiseen ihmettelyyn noista hyvityisten heittelyistämml kirjoitti:Todellisuudessa ei olisi ainoallakaan myyjällä varaa pottuilla ja tuittuilla. Myyntimies Mynttinen kun kuitenkin ihan perusduuni, eikä mikään valtionvarainministerin virka.
Niin aikoinaan, kun etsin meille 166:ta, projekti kesti noin 8 kuukautta ja koeajamassa kävin 9:ää eri autoa. Vaihtotarjoukset olivat yllättävän samanlaisia kun vaihdossa tarjosin Marea Weekendiä.Vittorio Jano kirjoitti:Kyselin tänään puhelimessa vaihtoa 166:n. DA:n autossa oli pari tonnia isompi pyynti, mutta väliraha olisi ollut sama. Molemmissa hieman liikaa minun kukkarolleni.
Esa *****. Tavara-autot...puuha kirjoitti:Jaahas! Kukas vittu se niistä on???niki kirjoitti:Pikkusiskon isosiskopuolen nykyinen mies on ko. puljussa automyyjänä
Ja tuota miestä ei sitten haukuta yhtään. Se on mun kaveriniki kirjoitti:Esa ******. Tavara-autot...puuha kirjoitti:Jaahas! Kukas vittu se niistä on???niki kirjoitti:Pikkusiskon isosiskopuolen nykyinen mies on ko. puljussa automyyjänä
Pikkusiskolla on eri isä kuin minulla. Että näin... Joo onhan tuo auto italialainen mutta ei edelleenkään Alfa...Cuore Sportivo kirjoitti:Vähän OT, mutta eikös pikkusiskon isosiskopuoli ole myös sinun isosiskopuoli tai pikkusiskopuoli? Vai onko niin, että pikkusiskosi on myös pikkusiskopuoli?niki kirjoitti:Pikkusiskon isosiskopuolen nykyinen mies
Onnittelut muuten uudesta autosta, taas pääsit Italialaisen makuun.
Perkule. Miksi mä en ole saanut kutsua? Ilmeisesti vain yhden auton ostaneet ei kutsua saa... Noh, ei vaan, en olisi edes paikalle päässyt. Multa myös pienet kehut varauksella Porin DA:lle. Kaikki ei nyt ihan putkeen ole mennyt, mutta ei myöskään erityisen huonosti.Cuore Sportivo kirjoitti:6.10 menen Deltan VIP-tilaisuuten
Jos oikein tulitsin niin onnittelut Vittoriolle uudesta autosta. (et sitten paitarahoilla lähtenytkään etelään vaan sijoitit paremminVittorio Jano kirjoitti:Mutta kuten jo aikaisemmin mainitsin, välirahavertailussa Delta pärjäsi ainakin tällä vaihtokierroksella muille. Bonuksena koroton rahoitus ja jonkinmoinen kahden vuoden takuu.